2023-09-12, 10:11
Avstängd
Dirtydwarfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Fick du menande blickar efter dig när du gick skamgången längst bak i kön?
Man får ju ha finess och bara slidea över till andra kön utan att välta saker på vägen eller knuffa till folk.

Jag kommer faktiskt inte ihåg just det med blickar för jag tror inte jag vågade se på de andra i den ursprungliga kön
Men jag var dum och jag fick helt enkelt stå mitt kast
Citera
2023-09-12, 10:14
Avstängd
BATTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Svenskar ligger ofta högre moraliskt, liksom stora delar av människor från norra Europa. Vi fuskar inte i idrott, även om det finns enstaka undantag. Anledningen? En fuskare vinner inte en tävling. Om du fuskat i golf, som du väl nämnde tidigare, så vinner du inte och det förstår du själv också.

Din bakgrund är intressant. Den ligger nog bakom din obehagliga oersonlighet, för ingen normal svensk uppträder så här:

Du är ynklig

Nja, det låter som att du är trög i bollen och irriterad över att alltid bli sist?

Det skulle aldrig falla mig in att stå som ett spån och vänta på min tur för fan.
Senast redigerad av BATT 2023-09-12 kl. 10:17.
Citera
2023-09-12, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BATT
Nja, det låter som att du är trög i bollen och irriterad över att alltid bli sist?

Det skulle aldrig falla mig in att stå som ett spån och vänta på min tur för fan.
Står det en tant framför mig, så vill jag hellre att hon får stå i den nya kön, av ren artighet. Så är det i min kultur. I din kultur så knuffar du henne, sänker hennes korg och ger henne en armbåge i ansiktet, för att du skall komma först i kön. Det är ju inte någon slump att integrationen går uselt.

Du är en förlorare i allas ögon, liksom du också är när du fuskar i golf.
Citera
2023-09-12, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtydwarf
Jag kommer faktiskt inte ihåg just det med blickar för jag tror inte jag vågade se på de andra i den ursprungliga kön
Men jag var dum och jag fick helt enkelt stå mitt kast

Lärde du dig en läxa eller kör du på samma spår fortfarande att ge allt för att komma först?
Citera
2023-09-12, 15:28
Avstängd
Dirtydwarfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Lärde du dig en läxa eller kör du på samma spår fortfarande att ge allt för att komma först?

Lärde mig att kolla så en ladda verkligen är på väg att öppna. När damen satt sig tillrätta på stolen och börjat försöka få ögonkontakt med oss kunder i den andra kassan.
Då löper jag som en gasell.

Kul du skrev för likande hände nästan precis för fem minuter sedan då jag skulle beställa kyckling och två fetlagda kvinnor som var före mig inte orkade få upp pengarna i tid utan lekt med sin mobil då en man hade ringt dem och de fnittrade som två töser och var mer upptagna av det än betala.
Så kvinnan som sålde kyckling lät dem vänta och tog min beställning före dem orkade förstå de var dryga.
Citera
2023-09-12, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtydwarf
Lärde mig att kolla så en ladda verkligen är på väg att öppna. När damen satt sig tillrätta på stolen och börjat försöka få ögonkontakt med oss kunder i den andra kassan.
Då löper jag som en gasell.

Kul du skrev för likande hände nästan precis för fem minuter sedan då jag skulle beställa kyckling och två fetlagda kvinnor som var före mig inte orkade få upp pengarna i tid utan lekt med sin mobil då en man hade ringt dem och de fnittrade som två töser och var mer upptagna av det än betala.
Så kvinnan som sålde kyckling lät dem vänta och tog min beställning före dem orkade förstå de var dryga.

De får de skylla sig själva, finns ju ett tempo som oskrivet måste hållas, så har man inte kroppsliga resurser att vara snabb, då får man nog ta ett kliv tillbaka och vänta på sin tur. Så är det bara.
Men börjar det blir riktigt aggressivt, då får ju kassörskan blåsa i pipan och blåsa av skiten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in