2023-09-11, 22:47
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livetispanien
Kommer upp att händelsen är borttagen. Typiskt!
Iallafall när jag klickar på länken
Ledsen vännen, en story syns bara 24 timmar innan den raderas.

Han fistpumpade järnet i takt till musiken.
Citera
2023-09-11, 22:47
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Precis! Det är noll kärlek mellan dom. Ser absolut ingen kärlek i deras ögon. Båda två är helt förlorade själar.. dom har tappat sig själva helt. detta kommer sluta väldigt illa… om några månader elle nå år kommer sanningen ut. Linnea är dessutom långt ifrån mogen det är oxå drivande till att det inte kommer funka det kommer bli kaos mellan dom, jag tror hon är en borderline brud som kommer börja slåss och bråka med chrippa #psykiskmisshandel delux väntar.

Det där lär komma snart.

Själv så väntar jag på dagen D då det slår slint i huvudet på honom pga alla droger & steorider. Döda kärringen och sen hänga sig tror jag är ett scenario den dagen det händer.

Nej dom ser inte ut att vara förälskade. Min teori är att Chrippa må vara desperat av att vara med henne då han ser ut som en vandrande dynghög till dvärg och vet mkt väl att han vill ha henne som "trophy wife", garanterat den snyggaste bruden han (tyvärr) fått doppa steoridsnoppen i jämfört med fettsäckarna till ex.

Hon däremot är enbart med honom för att bli "känd". Tyvärr verkar hon vara resultatet utav generationers kusingifte då hon inte har den mentala kapaciteten att förstå att Chrippa inte är någon direkt kändis. Det enda hon kommer att bli ihågkommen som "känd" är: "knarkare, Hon losern som blev ihop med Sveriges fulaste man, hon som sitter med skulder livet ut pga dvärgen".Sistnämnda kommer att ske om hon inte lämnar honom.
Citera
2023-09-11, 23:36
Medlem
Chrippa är fortfarande kung. Lever utanför systemet och är röd som en jävla kräfta i ansiktet. King Chrippa
Citera
2023-09-12, 00:31
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sprutmedkuk
Chrippa är fortfarande kung. Lever utanför systemet och är röd som en jävla kräfta i ansiktet. King Chrippa

Man är antingen Off-grid, Kriminell eller WT om man lever utanför samhället.... Chrippa K är det sistnämnda HAHAH
Hinner drogerna komma ut ur systemet innan domen(pissproverna)? Någon som vet?
Citera
2023-09-12, 00:35
Medlem
Ingen som sparade bilden på Luddze och Chrippa när dom poserar helt koksade på toaletten tillsammans med Linnea?
Citera
2023-09-12, 00:41
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Man är antingen Off-grid, Kriminell eller WT om man lever utanför samhället.... Chrippa K är det sistnämnda HAHAH
Vilka prover?

Han verkar mest använda stimulanter och dom försvinner från pisset inom ett par dagar.
Citera
2023-09-12, 00:44
Medlem
Citat:
Om han nu åker dit blir det ringa narkotikabrott och då behöver han inte sitta. Böter läggs på hög i hans andra skulder. Chrippa är en fri själ som lever utanför systemet.
Citera
2023-09-12, 00:55
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vilka prover?

Han verkar mest använda stimulanter och dom försvinner från pisset inom ett par dagar.

Jag bara tar det förgivet att han måste pissa för att bla få tillbaka körkortet? Domen kommer inte hjälpa honom där skulle jag tro.

Citat:
Ursprungligen postat av sprutmedkuk
Om han nu åker dit blir det ringa narkotikabrott och då behöver han inte sitta. Böter läggs på hög i hans andra skulder. Chrippa är en fri själ som lever utanför systemet.

Han lever fri som Lennart B(lika som bär) men festar gärna som Christer Pettersson, alla fria personer. Alla gör sina val i livet och alla tar ansvar för sina val. Man ser att Chrippa skäms att han festa och mådde piss dagen efter när hans dotter har födelsedag.... 34 år är han, inte 20 år som inte vet att man måste prioritera i livet.

Steppar han inte upp youtubandet så kommer han nå ett årligt botten i tittarsiffror(tänker på denna månad då), kanske han hälsar på Jockiboi igen?
Citera
2023-09-12, 01:05
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Jag bara tar det förgivet att han måste pissa för att bla få tillbaka körkortet? Domen kommer inte hjälpa honom där skulle jag tro.

Han lever fri som Lennart B(lika som bär) men festar gärna som Christer Pettersson, alla fria personer. Alla gör sina val i livet och alla tar ansvar för sina val. Man ser att Chrippa skäms att han festa och mådde piss dagen efter när hans dotter har födelsedag.... 34 år är han, inte 20 år som inte vet att man måste prioritera i livet.

Steppar han inte upp youtubandet så kommer han nå ett årligt botten i tittarsiffror(tänker på denna månad då), kanske han hälsar på Jockiboi igen?
Det återstår att se, men en ringa nark behöver inte betyda en massa prover till transportstyrelsen i dagsläget. Om han kört bil påverkad däremot...

Chrippa tappade kortet pga fortkörning.

Dock tror jag han kommer behöva gå på några möten med en soc kärring då han har barn.
Citera
2023-09-12, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Det återstår att se, men en ringa nark behöver inte betyda en massa prover till transportstyrelsen i dagsläget. Om han kört bil påverkad däremot...

Chrippa tappade kortet pga fortkörning.

Dock tror jag han kommer behöva gå på några möten med en soc kärring då han har barn.

Sa inte han i en live att inga orosanmälningar hade kommit in? Isåfall så kommer det, efter dessa TikToks som lades ut i helgen.
Jobbigt för Chrippa och sitta och försvara sig hos Soc, förklara varför han gör som han gör med C. Han duschar henne inte efter ordning, han slarvar med att kolla till henne. Han bara tänker på sig själv, Linnéa och hur allt ser ut.
Citera
2023-09-12, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gummigubben89
Sa inte han i en live att inga orosanmälningar hade kommit in? Isåfall så kommer det, efter dessa TikToks som lades ut i helgen.
Jobbigt för Chrippa och sitta och försvara sig hos Soc, förklara varför han gör som han gör med C. Han duschar henne inte efter ordning, han slarvar med att kolla till henne. Han bara tänker på sig själv, Linnéa och hur allt ser ut.
Linnéa och Chrippa är riktigt låga människor. Dem förtjänar varandr. Man kan ju tycka att linnea bör ordna upp saker mellan chrippa och hans dotter
Citera
2023-09-12, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroicDoze
Chrippa drog upp medelåldern rejält på festivalen Han missade sin dotters 3årsdag för att se hov1 med sin fjortis-flickvän på en dassig festival i Linköping

Fy fan alltså! Men det är ju dock så att hon har det bättre hos sin mamma, där blir hon älskad och duschad. Hon kanske inte får massor med leksaker hos sin mamma, eller tonvis med gotte. Men det ska inte hon ha heller. Hon är en liten tjej som ska aktiveras, gå på förskola, leka med andra barn. Inte ha fokus på att ge henne allt hon pekar på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in