Citat:
Ursprungligen postat av
HeligaBritta
Precis! Det är noll kärlek mellan dom. Ser absolut ingen kärlek i deras ögon. Båda två är helt förlorade själar.. dom har tappat sig själva helt. detta kommer sluta väldigt illa… om några månader elle nå år kommer sanningen ut. Linnea är dessutom långt ifrån mogen det är oxå drivande till att det inte kommer funka det kommer bli kaos mellan dom, jag tror hon är en borderline brud som kommer börja slåss och bråka med chrippa #psykiskmisshandel delux väntar.
Det där lär komma snart.
Själv så väntar jag på dagen D då det slår slint i huvudet på honom pga alla droger & steorider. Döda kärringen och sen hänga sig tror jag är ett scenario den dagen det händer.
Nej dom ser inte ut att vara förälskade. Min teori är att Chrippa må vara desperat av att vara med henne då han ser ut som en vandrande dynghög till dvärg och vet mkt väl att han vill ha henne som "trophy wife", garanterat den snyggaste bruden han (tyvärr) fått doppa steoridsnoppen i jämfört med fettsäckarna till ex.
Hon däremot är enbart med honom för att bli "känd". Tyvärr verkar hon vara resultatet utav generationers kusingifte då hon inte har den mentala kapaciteten att förstå att Chrippa inte är någon direkt kändis. Det enda hon kommer att bli ihågkommen som "känd" är: "knarkare, Hon losern som blev ihop med Sveriges fulaste man, hon som sitter med skulder livet ut pga dvärgen".Sistnämnda kommer att ske om hon inte lämnar honom.