2023-09-11, 20:15
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patris
https://www.tiktok.com/@linnealundstroms/video/7276498543727217952

Chrippa med en skön TikTok dans

"Ååh Nicci Nicci hey, Nicci jag vill bli som dig, hey Nicci" (Hernestig)
Citera
2023-09-11, 20:45
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cc777
Vem tror du bryr sig om fejk kläder längre det är inte 2012 längre

Det beror på vad föremålet kostar. När det gäller Cartier på minst 120.000 styck för armbandet och rolex klocka för en halvmiljon då är det jävligt pinsamt att bära kopior.. snackar vi väska för org pris 20.000 och man bör replika det är ingen big deal tycker jag men dessa nivåer av priser blir väldigt skämmigt speciellt när man är en totalt uppenbar arbetarklass knark tjomme från Ödeshög-Mjölby
Citera
2023-09-11, 20:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Det beror på vad föremålet kostar. När det gäller Cartier på minst 120.000 styck för armbandet och rolex klocka för en halvmiljon då är det jävligt pinsamt att bära kopior.. snackar vi väska för org pris 20.000 och man bör replika det är ingen big deal tycker jag men dessa nivåer av priser blir väldigt skämmigt speciellt när man är en totalt uppenbar arbetarklass knark tjomme från Ödeshög-Mjölby
Inte stor skillnad på äkta Gucci skärp och Fake , jag köpte ett äkta för lite över tre tusen , blev frågad av nån snubbe med silver kedja om jag kunde sälja det men sa lika fort att jag inte ville det då det var repor på det , fick som svar typ ”men det blir det ju på alla”, ända skillnaden är väl att märket är lite större på dem äkta , men samma stackars barnarbete som sytt ihop skiten på nått ihåligt lager i Asien , inte sant?
Citera
2023-09-11, 20:51
Medlem
MrsLibras avatar
På Linneas senaste post har C kommenterat "FLICKAN i mitt liv..." Är jag bara känslig eller är inte detta lite peddosliskigt? Med åldersskillnaden och att det ser ut som en pappa o dotter när de står brevid varandra fick det mig att haja till iallafall.. Enda flickan i hans liv ska väl ändå vara dottern, mer rimligt. Usch stinker en del ålderskris o gubbsjuka...
Citera
2023-09-11, 20:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
På Linneas senaste post har C kommenterat "FLICKAN i mitt liv..." Är jag bara känslig eller är inte detta lite peddosliskigt? Med åldersskillnaden och att det ser ut som en pappa o dotter när de står brevid varandra fick det mig att haja till iallafall.. Enda flickan i hans liv ska väl ändå vara dottern, mer rimligt. Usch stinker en del ålderskris o gubbsjuka...
Beror på vem man frågar , beror på vem som drar gränsen , alla drar gränsen olika för olika personer tycker olika. Hur långt är ett rep?
Citera
2023-09-11, 21:22
Medlem
HeroicDozes avatar
Chrippa drog upp medelåldern rejält på festivalen Han missade sin dotters 3årsdag för att se hov1 med sin fjortis-flickvän på en dassig festival i Linköping
Citera
2023-09-11, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroicDoze
Chrippa drog upp medelåldern rejält på festivalen Han missade sin dotters 3årsdag för att se hov1 med sin fjortis-flickvän på en dassig festival i Linköping

Sveriges bästa pappa!
Citera
2023-09-11, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Hon ser ju ut som en flicka. Knull docka
Citera
2023-09-11, 21:57
Medlem
Livetispaniens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
I dagens video:

"Man får göra det bästa av situationen"

Okej så det är att flytta med lillen till 22 kvm 3 pers?

Angående att du ska hjälpa andra med mindseat. Innebär det även ekonomisk rådgivning?

I videon springer även ungen fram o tillbaka framför kameran och det beror ju på att lägenheten är så liten. Hon försöker även ta sej ut, så litet är det.

Han nämner även att han är en karaktär. Är han inte genuin?

Herregud är han gudfar...

Söta Chloe vill ha lite uppmärksamhet av sin pappa men tror nog hon är på 3e plats. Youtube sedan Linnea och efter sin egna dotter
Har liten tro att en 23 åring vill ha en unge på halsen och känna sig låst
Citera
2023-09-11, 22:21
Medlem
Livetispaniens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Chrippa på klubben när ecstasyn han droppade för en halvtimme sedan börjar ge effekt.

https://instagram.com/stories/christoferberg/3187720272432180619?utm_source=ig_story_item_share &igshid

Kommer upp att händelsen är borttagen. Typiskt!
Iallafall när jag klickar på länken
Citera
2023-09-11, 22:30
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Har jag sagt att du inte får har din åsikt? eller inte får skriva vad du vill? nej, jag har inte skrivit något som påverkar din yttrandefrihet.
Jag hade bara en åsikt att kommentera hans utseende var onödigt/orelevant. Så sluta vara så känslig.

Det är ju du som är känslig som klagar på att alla tycker att Dvärg-Chrippa är ful som stryk och är dvärg.
Citera
2023-09-11, 22:31
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Hahah älskar alla dina inlägg! Dom är klockrena

Tackar och bugar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto