2023-09-11, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gummigubben89
Tror inte att Chrippa är lycklig med Linnéa, annars skulle han inte övertala sig själv så mycket?!
Eller så är det så att Linnéa är otroligt svartsjuk på Julia, så han måste slänga ut alla kärleksord till henne.
Men eftersom nu Julia verkar vara otroligt lycklig, så kan inte Chrippa ångra detta. Då har han ingen! Absolut ingen!

Tror Chrippa gör så för att försöka bevisa nåt efter att lämnat sitt barns mamma.
Citera
2023-09-11, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Tror Chrippa gör så för att försöka bevisa nåt efter att lämnat sitt barns mamma.

Jag är så glad för att Julia tog tag i sitt liv, hon bröt sig lös från den där galningen. Narcissist ut i minsta detalj.
Vad ska ha bevisa? Julia är idag lycklig!
Han kommer inte kunna bli lycklig förrän om många år, om han börjar ta sitt ansvar. Han har satt sig i en situation som är helt galen. Det är han som ska reda ut den och det kommer bli tufft. Tyvärr kommer han att stå där själv sen.
Citera
2023-09-11, 11:25
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Säkert att du är, din grammatik talar emot ditt påstående där gällande ålder. Själv så kan jag påstå att jag är allt ifrån 18 till 100 år gammal så min lön kan du fetglömma.

Detta är flashback och här råder yttrandefrihet.

Ja vad var det jag skrev? Han har valt att bli en offentlig person och med tanke på att han är rövhål utav rang så är det inte så konstigt att han får en massa negativ skit? Men det är ju självförvållat så han har enbart sig själv att skylla.

Ja han ser för jävlig ut även om du tycker annorlunda.
Hans enligt dig vackra lekamen:
•Dvärg
•Röd som en alkis i nyllet
•Ser 20+ år äldre ut än vad han är
•Har garanterat steoridkuk
•En panna som slutar i nacken
•konstant svettig

Hahah älskar alla dina inlägg! Dom är klockrena
Citera
2023-09-11, 11:28
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Tror inte att Chrippa är lycklig med Linnéa, annars skulle han inte övertala sig själv så mycket?!
Eller så är det så att Linnéa är otroligt svartsjuk på Julia, så han måste slänga ut alla kärleksord till henne.
Men eftersom nu Julia verkar vara otroligt lycklig, så kan inte Chrippa ångra detta. Då har han ingen! Absolut ingen!

100% så måste det vara. En genuint lycklig grabb behöver aldrig häva sig och fronta det konstant 20 gånger i veckan. Han har väll inte fått ligga mycket i sitt liv och aldrig i sitt liv lyckats få en riktigt fin tjej man har ju sett bilder på hans Ex.. feta och fula allihopa. Grabben var hungrig efter en blond ung tjej som inte är skitful och fet men han är inte lycklig med henne.
Citera
2023-09-11, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
100% så måste det vara. En genuint lycklig grabb behöver aldrig häva sig och fronta det konstant 20 gånger i veckan. Han har väll inte fått ligga mycket i sitt liv och aldrig i sitt liv lyckats få en riktigt fin tjej man har ju sett bilder på hans Ex.. feta och fula allihopa. Grabben var hungrig efter en blond ung tjej som inte är skitful och fet men han är inte lycklig med henne.
tror inte att linnea är speciellt lycklig med honom heller. Inte efter allt som kommit fram i denna tråden. Kolla så smal hon har blivit i sitt ansikte, det kommer gå ut för henne på drogfronten och hon kommer aldrig få lämna honom för då har vi på flashback rätt och det kommer han aldrig tillåta. Hon kommer förlora allt genom honom.
Citera
2023-09-11, 11:58
Medlem
Citat:
Jag är så glad för att Julia tog tag i sitt liv, hon bröt sig lös från den där galningen. Narcissist ut i minsta detalj.
Vad ska ha bevisa? Julia är idag lycklig!
Han kommer inte kunna bli lycklig förrän om många år, om han börjar ta sitt ansvar. Han har satt sig i en situation som är helt galen. Det är han som ska reda ut den och det kommer bli tufft. Tyvärr kommer han att stå där själv sen.
Hon ser mycket lyckligare ut idag än hon gjorde med chrippa.
Citera
2023-09-11, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Hon ser mycket lyckligare ut idag än hon gjorde med chrippa.

Kul

Hon har slutat med sina lives där hon struntar i C?
Citera
2023-09-11, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Kul

Hon har slutat med sina lives där hon struntar i C?
Det har jag dessvärre inte koll på
Citera
2023-09-11, 13:18
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
tror inte att linnea är speciellt lycklig med honom heller. Inte efter allt som kommit fram i denna tråden. Kolla så smal hon har blivit i sitt ansikte, det kommer gå ut för henne på drogfronten och hon kommer aldrig få lämna honom för då har vi på flashback rätt och det kommer han aldrig tillåta. Hon kommer förlora allt genom honom.

Precis! Det är noll kärlek mellan dom. Ser absolut ingen kärlek i deras ögon. Båda två är helt förlorade själar.. dom har tappat sig själva helt. detta kommer sluta väldigt illa… om några månader elle nå år kommer sanningen ut. Linnea är dessutom långt ifrån mogen det är oxå drivande till att det inte kommer funka det kommer bli kaos mellan dom, jag tror hon är en borderline brud som kommer börja slåss och bråka med chrippa #psykiskmisshandel delux väntar.
Citera
2023-09-11, 13:27
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Är det verkligen normalt att lägga upp inlägg 3 gånger per dag där man skriver med väldigt stort skyltande text att man ÄLSKAR varann och du är det bästa som hänt mig bla..bla som chrippisen och Linnea gör konstant.

Det är enorm red flag på det enligt mig. Fjortisvarning och tecken på att man inte bara försöker intala andra hur "bra" förhållandet är utan även sig själva.. Har man det bra och tryggt på riktigt så finns inte dessa behov att basunera ut svammel och smöreri som de istället kan ta på sms mellan varandra.

Likadant med Chrippas storymeddelanden till lilla C, "pappa ska ge dig allt" osv osv. Vem vill han övertyga?! För barnet är inte ens läskunnig än. Det är väldigt låg nivå enligt mig. Skriker osäkerhet åt alla håll och kanter.

Tror inte Linnea stannar särskilt länge, ser för många tecken på att hon bara ville ha lite "fame".. Och det verkar knarkas en del, slutar aldrig bra, Chrippa ser så sliten och härjad ut
Citera
2023-09-11, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Det är enorm red flag på det enligt mig. Fjortisvarning och tecken på att man inte bara försöker intala andra hur "bra" förhållandet är utan även sig själva.. Har man det bra och tryggt på riktigt så finns inte dessa behov att basunera ut svammel och smöreri som de istället kan ta på sms mellan varandra.

Likadant med Chrippas storymeddelanden till lilla C, "pappa ska ge dig allt" osv osv. Vem vill han övertyga?! För barnet är inte ens läskunnig än. Det är väldigt låg nivå enligt mig. Skriker osäkerhet åt alla håll och kanter.

Tror inte Linnea stannar särskilt länge, ser för många tecken på att hon bara ville ha lite "fame".. Och det verkar knarkas en del, slutar aldrig bra, Chrippa ser så sliten och härjad ut
Äsch, posta massor av bilder gör man väl när man är nykär, sen är chrippa en person som lägger ut hela sitt liv på medier, det jag tycker är ett problem är att man gör detta så fort efter han lämnar sitt ex. Det är extremt respektlöst mot hans ex
Citera
2023-09-11, 13:34
Medlem
Citat:
Precis! Det är noll kärlek mellan dom. Ser absolut ingen kärlek i deras ögon. Båda två är helt förlorade själar.. dom har tappat sig själva helt. detta kommer sluta väldigt illa… om några månader elle nå år kommer sanningen ut. Linnea är dessutom långt ifrån mogen det är oxå drivande till att det inte kommer funka det kommer bli kaos mellan dom, jag tror hon är en borderline brud som kommer börja slåss och bråka med chrippa #psykiskmisshandel delux väntar.
Jag har hört att linnea blev misshandlad av sitt ex det fanns en tiktok om det på hennes tiktok så tror absolut inte hon är en tjej som står på sig i en relation utan att hon följer chrippas ordrar och är som hans kn`'*lldocka rakt av. Han behövde en boost för sin kanal och sig själv och tog en tjej som är enkel att manipulera och som lyder hans behov
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in