2023-09-12, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villvandrer
Får bare tenke at det kanskje kommer frem ett eller annet her som kan hjelpe i etterforskningen. Og heller tenke litt mindre på hva han følte i de siste sekundene, hva familien må leve med og så videre, ettersom det er lite konstruktivt i forhold til å finne GM og tegne et bilde av hva som egentlig skjedde der oppe.
Ja, jeg måtte bare minne meg selv på hvor viktig det er at saken løses 😊 Jeg tror gjerningsmennene blir pissnervøse av forumet tbh. Mange smarte mennesker med gode intensjoner🥉
Citera
2023-09-12, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Ja, jeg måtte bare minne meg selv på hvor viktig det er at saken løses 😊 Jeg tror gjerningsmennene blir pissnervøse av forumet tbh. Mange smarte mennesker med gode intensjoner🥉

Det er nettopp det. Og man skal jo ikke undervurdere betydningen av folk som sitter på lokalkunnskap og hører rykter heller. Det er kanskje enklere å skrive noen setninger på et forum i mange tilfeller, enn å kontakte politiet med slike "løse rykter". Så jeg har troa på at det kan komme frem mye her, både av lokale og av hobbyetterforskere 😉
Citera
2023-09-12, 02:03
Medlem
mister007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Tru dat!
Titt litt
her,https://hoydedata.no/LaserInnsyn2/
Citera
2023-09-12, 02:12
Medlem
n.ophtalmicuss avatar
Jeg har hørt via via, av en jente som datet avdøde for flere år siden, at han «hadde sine svin på skogen». Det er mye mulig han var tilbøyelig til å ta ett og annet krumspring her i livet. Det kan ha kostet han dyrt.
Citera
2023-09-12, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mister007
Titt litt
her,https://hoydedata.no/LaserInnsyn2/

Hva titter jeg etter?
Citera
2023-09-12, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av n.ophtalmicus
Jeg har hørt via via, av en jente som datet avdøde for flere år siden, at han «hadde sine svin på skogen». Det er mye mulig han var tilbøyelig til å ta ett og annet krumspring her i livet. Det kan ha kostet han dyrt.
Hm. Hvem har ikke det? Skjønner ikke hva hun konkret mener, men mange menn har "svin på skogen" vel 😅
Citera
2023-09-12, 02:46
Medlem
n.ophtalmicuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Hm. Hvem har ikke det? Skjønner ikke hva hun konkret mener, men mange menn har "svin på skogen" vel 😅

Jeg er neimen ikke så sikker. Altså, mange menn har kanskje «svin på skogen», men føler man et behov for å påpeker det? Med mindre det er noe ekstraordinært.
Citera
2023-09-12, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av n.ophtalmicus

Hva sikter du til? Hva slags "krumspring" kan ha kostet han dyrt?
Citera
2023-09-12, 03:05
Medlem
mister007s avatar
Citat:
Hva titter jeg etter?
Du kan se tereng,ang stier-veier som man ikke ser på vanlige kart ;(
Citera
2023-09-12, 03:10
Medlem
n.ophtalmicuss avatar
Citat:
Hva sikter du til? Hva slags "krumspring" kan ha kostet han dyrt?

Jeg vet ikke, det var det hun sa.
Citera
2023-09-12, 07:05
Medlem
Hva med hypotesen om at drapet/ uhellet skjedde et helt annet sted og at hytten har blitt gjenstand for en avledning? Må si jeg synes det hele virker litt iscenesatt etter å ha fått info om de ulike funnene. Det skal virke som det har pågått noe der, men samtidig rart at foranledningen og avslutning ikke henger helt sammen, i mitt hode da, hehe.
Citera
2023-09-12, 08:04
Medlem
Trente på samme gym som han, både på sporty24 Hønefoss, når de hadde lokaler ved fossen, og senere Evo Hønefoss kuben.

Kan med 100% sikkerhet si at han var på steroider fra begynnelsen av 2021 til og med sommeren 2021. Har også hørt rundt av bekjente at han gikk på noe da jeg spurte dem om han faktisk gikk på noe.

Han var veldig eplekjekk når han brukte steroider. Stirra, gikk med singlet og trodde han var kongen, jeg var opprinnelig mye bedre trent enn han, men han blåste opp stort sommeren 2021.

Det virka som han kun trente når han gikk på steroider, for jeg så han ikke før over 1 år senere i august 2022, og da var han ikke i nærheten av like godt trent, han så ned i bakken når jeg stirra på han, mista selvtillit, etter det har jeg ikke sett han, før jeg fant ut at han var død.

For min del kom det ikke som en bombe. Rykter spres fort i Hønefoss, og avhengighet av steroider + kokain = Da kommer man ut i et dårlig miljø.

Jonas er ikke den engelen som de framstiller han som. Han var en drittsekk når han gikk på steroider.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in