2023-09-11, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuco88
Angående G*rdhammer. Er det noen som kjenner til Synn*ve (ø) G*rdhammer? Dette er en tidligere eier av en av nabohyttene. Mener det ble nevnt tidligere I tråden at noen i gjengen hadde hytte der oppe og G*rdhammer er jo i hvertfall et Hønefoss navn.

Videre har jeg sett at et firmaene G*rdhammer var assosiert med, nettopp ble slått konkurs. Tror det var M*ytre AS, eller lignende. En av lastebilene til dette firmaet var også med i kortesjen etter begravelsen.
Kan finne kilde på konkursen hvis nødvendig, det ble nevnt i lokalavisa.

Hun er skogeier ser det ut til,
NACE-BRANSJE 02.200 Avvirkning
Citera
2023-09-11, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocturnal
Kanskje du skal sjenke de Hønefoss-gutta dine et par drammer. Og få de til å komme med litt mer info til oss om hva som skjedde

Er mer og mer sikker på at politiet sitter med veldig mye informasjon og har dannet seg et bilde eller fler om hvem dette kan være.

Jeg er også relativt sikker på at deres gjentagende unnlatende svar på om de har anholdt, mistenkt eller siktet noen personer bør være et greit signal på at de nettopp har mistenkte personer, som har status som siktet da det er tatt kommunikasjonskontroll.

Etter de opplysningene som fremkommer av visse persongalleri her inne fra personer med åpenbar lokalkunnskap, kan jeg tenke meg at KK er foretatt på en eller flere personer, og kanskje i noen ulike miljøer (da det jobbes ut ifra ulike hypoteser). Politiet har tydeligvis ikke en sikker sak enda, men jobber for å bekefte og avkrefte hypoteser. Vi har jo sett i andre saker at det fremkommer flere personer som har vært hemmelig avlyttet over lengre tid.

Det er tydeligvis flere personer i lokalmiljøet som besitter informasjon, og som de ikke vil dele med politiet ref. Avhørt. Spørsmålet er vel bare hvor lang tid det tar før noen føler de skal slippe frykten for represalier og snakke……… Kan jo være greit av flere grunner selv å slippe mistanke rettet mot seg og rense samvittigheten med å fortelle det man vet, og slippe å holde på dette videre. Kan jo fort føre til mange søvnløse netter, som aldri forsvinner…….
Citera
2023-09-11, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huml1
Er mer og mer sikker på at politiet sitter med veldig mye informasjon og har dannet seg et bilde eller fler om hvem dette kan være.

Jeg er også relativt sikker på at deres gjentagende unnlatende svar på om de har anholdt, mistenkt eller siktet noen personer bør være et greit signal på at de nettopp har mistenkte personer, som har status som siktet da det er tatt kommunikasjonskontroll.

Etter de opplysningene som fremkommer av visse persongalleri her inne fra personer med åpenbar lokalkunnskap, kan jeg tenke meg at KK er foretatt på en eller flere personer, og kanskje i noen ulike miljøer (da det jobbes ut ifra ulike hypoteser). Politiet har tydeligvis ikke en sikker sak enda, men jobber for å bekefte og avkrefte hypoteser. Vi har jo sett i andre saker at det fremkommer flere personer som har vært hemmelig avlyttet over lengre tid.

Det er tydeligvis flere personer i lokalmiljøet som besitter informasjon, og som de ikke vil dele med politiet ref. Avhørt. Spørsmålet er vel bare hvor lang tid det tar før noen føler de skal slippe frykten for represalier og snakke……… Kan jo være greit av flere grunner selv å slippe mistanke rettet mot seg og rense samvittigheten med å fortelle det man vet, og slippe å holde på dette videre. Kan jo fort føre til mange søvnløse netter, som aldri forsvinner…….

This! Alt!
Citera
2023-09-11, 21:05
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Någon som kan sammanfatta?
Citera
2023-09-11, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocturnal
Kanskje du skal sjenke de Hønefoss-gutta dine et par drammer. Og få de til å komme med litt mer info til oss om hva som skjedde

Du får ta deg en Hønefosstur selv! Stack opp med coke og 96 så kommer du langt
Citera
2023-09-11, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty

lol. Forstår at du spør, og kanskje noen orker, men det tror jeg vil koste deg et årsverk
Citera
2023-09-11, 21:11
Medlem
Det skal veldig mye til for å ta KK i Norge. Det holder ikke å være mistenksom til noen utvalgte personer eller miljøer, det må være godt med bevis for å få godkjent KK.

Åsted Norge har nylig lagt ut bilder av en motorsykkel og motorsyklist fra den andre skytingen. Kanskje vi burde brukt kreftene vi har her til å finne ut mer om denne personen?

Sykkelen ser tydelig ut som en KTM 690 SMCR fra 2020 eller senere. Men hva med sekken? Den burde være mulig å kjenne igjen?

Når det gjelder bil, blokkering av vei så har jeg en teori jeg mener er mer sannsynlig enn andre her, men selvsagt kun en teori:
- Fornærmede blir skutt etter å ha gått ut av bilen, GM kjører avgårde.
- Fornærmede har henger, det tar tid å få snudd, men han skjønner at han må begynne å kjøre for å kunne redde sitt eget liv.
- Han sender et skjermbilde før han begynner å snu bilen, før han kommer særlig langt så besvimer han og havner i grøfta.
Citera
2023-09-11, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Hun er nabo med han som startet opp sammen med JH.

Hun bor på Vågårdsve*en 61
Han som var medeier med JH bor i samme vei, nr 33

Så og si alle G*rdhammer bor på V*gård. De er forholdsvis mange også.

Men JEG bor vel ikke der nå?
Citera
2023-09-11, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
This! Alt!

de som er uskyldige og "hengt ut" her burde jo sørge for att ballen blir lagt død.. marerittet er jo viss dette vakuumet blir vedvarende.. og saken ikke blir løst.. ikke lett å renvaske seg etter et år.. når ingen husker hvor "naboen" var.. og ingen ble tatt for ugjerningen..
Citera
2023-09-11, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty

Tiktok kjendis drept under mystiske omstendigheter på en stuga.
Citera
2023-09-11, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenketanken1
de som er uskyldige og "hengt ut" her burde jo sørge for att ballen blir lagt død.. marerittet er jo viss dette vakuumet blir vedvarende.. og saken ikke blir løst.. ikke lett å renvaske seg etter et år.. når ingen husker hvor "naboen" var.. og ingen ble tatt for ugjerningen..

True story. Og faren ved at politiet ikke sier noe er at det blir pitch-fork-stemning i bygda.
Citera
2023-09-11, 21:16
Medlem
Er det noe nytt folkesnakk i Hønefoss mht gjerningsmenn, folkens? Så mange kandidater er nevnt at alle må anses som uskyldige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in