Citat:
Ursprungligen postat av
Jocturnal
Kanskje du skal sjenke de Hønefoss-gutta dine et par drammer. Og få de til å komme med litt mer info til oss om hva som skjedde

Er mer og mer sikker på at politiet sitter med veldig mye informasjon og har dannet seg et bilde eller fler om hvem dette kan være.
Jeg er også relativt sikker på at deres gjentagende unnlatende svar på om de har anholdt, mistenkt eller siktet noen personer bør være et greit signal på at de nettopp har mistenkte personer, som har status som siktet da det er tatt kommunikasjonskontroll.
Etter de opplysningene som fremkommer av visse persongalleri her inne fra personer med åpenbar lokalkunnskap, kan jeg tenke meg at KK er foretatt på en eller flere personer, og kanskje i noen ulike miljøer (da det jobbes ut ifra ulike hypoteser). Politiet har tydeligvis ikke en sikker sak enda, men jobber for å bekefte og avkrefte hypoteser. Vi har jo sett i andre saker at det fremkommer flere personer som har vært hemmelig avlyttet over lengre tid.
Det er tydeligvis flere personer i lokalmiljøet som besitter informasjon, og som de ikke vil dele med politiet ref. Avhørt. Spørsmålet er vel bare hvor lang tid det tar før noen føler de skal slippe frykten for represalier og snakke……… Kan jo være greit av flere grunner selv å slippe mistanke rettet mot seg og rense samvittigheten med å fortelle det man vet, og slippe å holde på dette videre. Kan jo fort føre til mange søvnløse netter, som aldri forsvinner…….