2023-09-11, 18:02
Medlem
docentdisciplins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Ja. Undrar när polisen kommer gå ut med det? Tre pojkar torterade och avrättade på en månad. I Sverige.

Känns som locket på hela dagen. Även media. Men antar att man skrivit klart löpsedlar text o rubriker. Hoppas jag har fel.
Citera
2023-09-11, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Den fritidsgården stängde 17 så tiden stämmer inte.
Stämmer inte den stängde kl 22
Måndag-fredag kl 14:00-17:00
tisdag-torsdag kl 18:00-21:00
Fredag kl 18:00-22:00
Söndag kl 13:00-17:00
Citera
2023-09-11, 18:06
Medlem
Det rör sig mycket ziggisar i området där. De brukar laga "middag" vid skogspartiet/gångvägen nära DEKRA och det ligger säckvis med kläder/kundvagnar/grillar m.m. överallt i närheten hela vägen upp till Circle K.
Citera
2023-09-11, 18:14
Medlem
Citat:

Nedan kommer saxad text från inlägget i inlägget jag pratade om. Det fanns även med olika telefonnummer till anhöriga tillsammans med en bild på Milo och en kvinna. Jag har svårt att se att familj skulle gå ut med felaktiga uppgifter när ett barn saknas.

Hej!
Detta är min 13åriga systerson Milo som varit spårlöst försvunnen sedan fredag 8/9 kl 20.00.
Det vi vet är att han synts till i Vega fritidsgård då i fredags.
Har någon sett honom? Vet någonting? Tveka snälla inte att höra av er.

Lägger ut inlägg i flera grupper om någon kanske vet något eller har sett honom!
Citera
2023-09-11, 18:20
Medlem
640523s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClitEastwood
Det rör sig mycket ziggisar i området där. De brukar laga "middag" vid skogspartiet/gångvägen nära DEKRA och det ligger säckvis med kläder/kundvagnar/grillar m.m. överallt i närheten hela vägen upp till Circle K.

Har aldrig sett de vid Mellanberg. Det är nog för off, blir jobbigt att dra kundvagnen och madrasserna i tofflor så långt.
Citera
2023-09-11, 18:24
Medlem
640523s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FanTaMig
Kan du märka ut fyndplatsen? Nu när polisen ändå är färdiga.

Det har gjorts tidigare i tråden, stämmer bra.
Citera
2023-09-11, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 640523
Har aldrig sett de vid Mellanberg. Det är nog för off, blir jobbigt att dra kundvagnen och madrasserna i tofflor så långt.

Nix. Om du utgår från gångtunneln nära DEKRA så har du en välanvänd gångstig rätt in i det skogspartiet där kroppen hittats. Har gått där många gånger med nyfikna barn och det händer att området är helt fördärvat med kläder, bråte och annat som är typiskt ziggis.
Citera
2023-09-11, 18:28
Medlem
640523s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Tror du polisen sett det? Han som mördade Lisa Holm sket ju också efteråt av chocken eller upphetsning eller vad det nu är som gör att de måste skita när de tortyrmördat ett barn.

Det är innanför de enorma avspärrningar som Polisen hade fram till i eftermiddags.
Citera
2023-09-11, 18:28
Medlem
Citat:
FEL den stänger 22 på fredagar.
Citera
2023-09-11, 18:32
Medlem
640523s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClitEastwood
Nix. Om du utgår från gångtunneln nära DEKRA så har du en välanvänd gångstig rätt in i det skogspartiet där kroppen hittats. Har gått där många gånger med nyfikna barn och det händer att området är helt fördärvat med kläder, bråte och annat som är typiskt ziggis.

Japp, stämmer bra. Grillkvällar och diverse bråte överallt. Det är dock relativt långt från gångstråket genom Mellanberg där jag som sagt aldrig sett "röken" av de.
Citera
2023-09-11, 18:35
Medlem
Att känna den där rädslan att nu kommer jag bli slagen/skadad, och i värsta fall dödad ,är ju fruktansvärt !

Att sen förstå att de som kommer göra en illa är ett helt gäng och stället de är på; för avig sides för att "vanligt hundfolk och promenad/jogging-människor" skall finnas däromkring vid den tidpunkten !

Den dödsångest som du då känner, innan ditt liv blir taget, är inget som en ung rar 13-åring skall behöva uppleva !

Att inse hur pojken måste ha mått där och då ,känns olidligt ! Önskar man hade kunnat varit med där för att stötta och trösta ....även om jag fått sätta livet till ,för att vara ensam i en sådan situation vill man inte att någon skall behöva vara.
önskar jag hade haft en pitbull istället för min lilla Lsha Apso så jag kunde låtit den huggit några i halsen .Alla mot EN är så himla FEL ! Måste vara något fel på empati och medkänsla hos dessa DJUR !

Milo

Att någon gängledare skjuter en annan gängledare är väl en sak ,MEN att en liten grabb på 13 bast skall behöva bli mördad är så omänskligt .Säger som de andra i tråden ;

Vad har denne lille kille gjort för att mista livet ?

Så j-a dålig moral och fel-tänk !
Man ser ju hur vek han är ,så att döda en sådan kille är så FEGT så man får skämmas över gängen !
Gå och göm er under en sten ,j-a dårar !
Senast redigerad av evaveva 2023-09-11 kl. 18:47.
Citera
2023-09-11, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussiKatt
Helt sinnessjukt. Det värsta är att det blir vardagskänsla över det hela.
Nej.

Och vi vet inte än vad som hänt Milo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in