Att känna den där rädslan att nu kommer jag bli slagen/skadad, och i värsta fall dödad ,är ju fruktansvärt !
Att sen förstå att de som kommer göra en illa är ett helt gäng och stället de är på; för avig sides för att "vanligt hundfolk och promenad/jogging-människor" skall finnas däromkring vid den tidpunkten !
Den dödsångest som du då känner, innan ditt liv blir taget, är inget som en ung rar 13-åring skall behöva uppleva !
Att inse hur pojken måste ha mått där och då ,känns olidligt ! Önskar man hade kunnat varit med där för att stötta och trösta ....även om jag fått sätta livet till ,för att vara ensam i en sådan situation vill man inte att någon skall behöva vara.
önskar jag hade haft en pitbull istället för min lilla Lsha Apso så jag kunde låtit den huggit några i halsen .Alla mot EN är så himla FEL ! Måste vara något fel på empati och medkänsla hos dessa DJUR !
Milo
Att någon gängledare skjuter en annan gängledare är väl en sak ,MEN att en liten grabb på 13 bast skall behöva bli mördad är så omänskligt .Säger som de andra i tråden ;
Vad har denne lille kille gjort för att mista livet ?
Så j-a dålig moral och fel-tänk !
Man ser ju hur vek han är ,så att döda en sådan kille är så FEGT så man får skämmas över gängen !
Gå och göm er under en sten ,j-a dårar !