2023-09-11, 18:48
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Nej.

Och vi vet inte än vad som hänt Milo.

"Vi" vet inte ens om det är han !!
Citera
2023-09-11, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Comeundone
Nedan kommer saxad text från inlägget i inlägget jag pratade om. Det fanns även med olika telefonnummer till anhöriga tillsammans med en bild på Milo och en kvinna. Jag har svårt att se att familj skulle gå ut med felaktiga uppgifter när ett barn saknas.

Hej!
Detta är min 13åriga systerson Milo som varit spårlöst försvunnen sedan fredag 8/9 kl 20.00.
Det vi vet är att han synts till i Vega fritidsgård då i fredags.
Har någon sett honom? Vet någonting? Tveka snälla inte att höra av er.

Lägger ut inlägg i flera grupper om någon kanske vet något eller har sett honom!
Me har samma personer bekräftat att det är han? Eller vad som hänt?
Citera
2023-09-11, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schaefer
"Vi" vet inte ens om det är han !!
Det var det jag skrev. Vi vet bara att han är borta, inte att det är han som är hittat eller vad som hänt.
Citera
2023-09-11, 18:50
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Nej.

Är det bekräftat att det är han?
Citera
2023-09-11, 18:51
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Me har samma personer bekräftat att det är han? Eller vad som hänt?

Nej allt här är ÄN så länge bara trådsanning och spekulationer.

Man vet att det är en ung person som hittats.
Citera
2023-09-11, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Nää men ålder ,vikt på personen ,att han var 10 minuter därifrån vid fritidsgården på kvällen ,tyder ju på att det kan vara han . När vi får reda på vem det är ,så hoppas jag att det INTE är han. Han är värd att få leva ,den snälle grabben...

Hoppas det är en gammal dvärg på 80 år som lyckats sova sig till dötts...
Klart det pekar ditåt men att folk frossar i gäng -affiliationer och tortyr känns tjockt osmakligt.
Citera
2023-09-11, 18:58
Medlem
FanTaMigs avatar
Citat:
Nope .....

Det är ju bara att känna in hur Du själv skulle känna dej om du blir typ indragen ,puttad in i skogen med en känsla utav fara om ditt liv .
Visst!?

Men vad är det ens att häva ur sig? Informationen är redigt knapphändig i nuläget, och du häver ur dig en hel novell om vad som skulle ha hänt. Med rena fantasier om gäng, dödsångest och grejer. Snälla
Citera
2023-09-11, 18:59
Medlem
PussiKatts avatar
Citat:
Nej.

Oavsett vem det är så är det ännu en ung person som kanske har blivit mördad.
Citera
2023-09-11, 18:59
Medlem
Citat:
Klart det pekar ditåt men att folk frossar i gäng -affiliationer och tortyr känns tjockt osmakligt.

Jo Du har rätt .Det är bara det att OM det nu skulle vara så ,så blir jag så ledsen.

För mig känns det som att han råkade vara på fel plats vid fel tillfälle och eftersom han ser både ut att vara känslig och vek så är det inte lätt att klara sig i sådana lägen .
Senast redigerad av evaveva 2023-09-11 kl. 19:04.
Citera
2023-09-11, 19:00
Medlem
Vipeholmskolas avatar
Tror ni ikke att de anhøriga skulle skrivet på Facebook och dementerat om det nu ikke er Mil*…

Det er två Flashbacktråda nu som brakar loss och spekulera vilt om Mil*, jag tror de skulle skrivit ut om det ikke var han.

Dessutom, det är mycket tyst på de anhørigas Facebook, samtliga, sedan 10–11 timar..

Den kompagte tystnad från polisen liknar hur de betedde sig med de to utländske drænge innan de bekrafted dødsfallen.

Jag vill ikke IKKE ikke det skall vara han, men jag er rädd før det är det
Citera
2023-09-11, 19:02
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipeholmskola
Tror ni ikke att de anhøriga skulle skrivet på Facebook och dementerat om det nu ikke er Mil*…
De kanske inte slösar sin tid med att hänga på Flashback just nu och känner således inte till dessa två hopplöst retarderade trådar..
Citera
2023-09-11, 19:03
Medlem
Citat:
Nope .....

Det är ju bara att känna in hur Du själv skulle känna dej om du blir typ indragen ,puttad in i skogen med en känsla utav fara om ditt liv .
Visst!?

Men vet du att det är han som hittats eller vad menar du..? Kan inte hitta någon info om det någonstans..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in