2023-09-11, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussiKatt
Känns ju så. Är det i den här dungen du menar att kroppen ska ha hittats?

Kollar du på Aftonbladets bild så står dom polisbilarna på andra sidan Kolartorps Alle från din pin sett, man ser det lilla taket på elhuset på tidningens bild och på din bild, sedan om det är där polisbilarna finns som kroppen hittades eller vid din pin har jag ingen aning om.
Citera
2023-09-11, 13:04
Medlem
Citat:
Känns ju så. Är det i den här dungen du menar att kroppen ska ha hittats?
Ja lite syd öst kanske, södra sidan om vattnet, såg allt från bron o hörde en hel del, sen kom de en snut mot mlg så jag drog hem, drog förbi nyss igen drönare fortfarande uppe samt avspärrningarna, är de inte milo blir jag VÄLDIGT förvånad.
Snabb dumpning om de inte är mordplatsen, går att köra ner bil där.
Citera
2023-09-11, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterWhite
Kollar du på Aftonbladets bild så står dom polisbilarna på andra sidan Kolartorps Alle från din pin sett, man ser det lilla taket på elhuset på tidningens bild och på din bild, sedan om det är där polisbilarna finns som kroppen hittades eller vid din pin har jag ingen aning om.
Kroppen hittades runt 20-30 m från där polisbilarna står. Under bron direkt höger.
Citera
2023-09-11, 13:07
Medlem
PussiKatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterWhite
Ja precis, det var den bilden jag utgick ifrån. Kollade med Malmens1 som är på plats för mer precis info.
Citera
2023-09-11, 13:10
Medlem
Gold94s avatar
Milo är fortfarande efterlyst hos MP så det kanske inte är han dom hittat, det är ju över 5 timmar sen dom gick ut med nyheten.
Senast redigerad av Gold94 2023-09-11 kl. 13:14.
Citera
2023-09-11, 13:10
Medlem
PussiKatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ja lite syd öst kanske, södra sidan om vattnet, såg allt från bron o hörde en hel del, sen kom de en snut mot mlg så jag drog hem, drog förbi nyss igen drönare fortfarande uppe samt avspärrningarna, är de inte milo blir jag VÄLDIGT förvånad.
Snabb dumpning om de inte är mordplatsen, går att köra ner bil där.
Tänkte samma sak, angående snabb dumpning. Schysst av dig att dra ut och kika, bra jobbat. Blir också förvånad om det inte är han, känns absolut mest troligt. Tyvärr. Stackars barn.
Citera
2023-09-11, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Milo är fortfarande efterlyst hos MP så det är kanske inte är han dom hittat, det är ju över 5 timmar sen dom gick ut med nyheten.
De måste underrätta alla anhöriga först, ingen ska behöva läsa i media att ens barn/bror/unga släkting avlidit.
Citera
2023-09-11, 13:13
Medlem
Vipeholmskolas avatar
enten er det en udokumenteret random sigøjner eller annat løsfolk og derfor er identifikationen forsinket.

eller det er faktisk den lille Mil* og de har lagt låget på, fordi det kommer til at blæse som en bombe. en lille blond dreng, han ligner en lille hvalp
Citera
2023-09-11, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molekyl3n
Med all respekt men OM det är han och OM det inte varit medvetet eller olycka - varför inte lägga kroppen på spåret isf - borde försvåra för obduktion etc väl?
Rip
Har han blivit påkörd eller typ tågsurfat, hängt på en vagn så kan han kastats ganska långt.
Citera
2023-09-11, 13:16
Medlem
Citat:
Tänkte samma sak, angående snabb dumpning. Schysst av dig att dra ut och kika, bra jobbat. Blir också förvånad om det inte är han, känns absolut mest troligt. Tyvärr. Stackars barn.
Jag menar sågs senast vid vega fritidsgård, vart skulle han annars vara? Liksäcken vägde väl runt 50 med mina ögonmått! Sen att de inte gått ut me kön/ålder så tycker jag att de pekar åt en ung person. 3 dagar sen han försvann dessutom , nej de måste va milo.
Citera
2023-09-11, 13:16
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
De måste underrätta alla anhöriga först, ingen ska behöva läsa i media att ens barn/bror/unga släkting avlidit.

Ja jag vet men tänker att det har gått rätt många timmar nu..

EDIT: Läste nu att personen inte var identifierad ännu vid 11.30 tiden.
Senast redigerad av Gold94 2023-09-11 kl. 13:22.
Citera
2023-09-11, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Har han blivit påkörd eller typ tågsurfat, hängt på en vagn så kan han kastats ganska långt.
Tyvärr så går inte färdriktningen ditåt, de kan vi utesluta, aldrig att de skulle vara såhär mycket poliser, ang att han inte är identifierad är att hans ansikte kanske är sönderslaget eller liknande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in