2023-09-10, 17:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Jag uppträder bara på det sätt som jag vill att andra uppträder mot mig själv. Alltså att inte bete sig som JÄVLA APOR.
Hur du kan få det att handla om sexualitet eller kukstorlek, får stå för dig själv.
Du är inte möjligtvis från MENA?

Hahah, brukar du alltid beskylla andra för att vara araber när du blir kritiserad? Det tyder på lågt iq, pajas.

Pajas. Ingen bryr sig om dig men du är vänlig mot alla andra. De tar och tar och tar och du ger och ger och ger. Mot främlingar

Årets CUCK?
Citera
2023-09-10, 17:15
Medlem
Jordgubbes avatar
Här tycker jag just Lidl utvecklat en intressant metod: de öppnar en ny kassa, några snabba kunder armbågar sig dit, och sen kommer utropet "personal till kassa två" vilket inte finns och de fastnar där.
Citera
2023-09-10, 17:18
Medlem
NoraKuzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auxen32
Det är svinlång kö på Ica och en ny kassa öppnar. Den längst bak i kön springer fram och ställer sig i nya kassan före alla andra.

Hur ser ni på såna människor?
Vad är det för typ av människor?
Är det renodlade psykopater?

Erkänner, det är jag, alltid jag som gör det.
Och vill du veta lite mer, så kommer jag att fortsätta att göra det.
För alltid.
Citera
2023-09-10, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelbrygga
Psykopater vet jag inte, det är väl närmast socialt accepterat tycker jag, men det är konstigt att svenskar i allmänhet är väldigt bra på att köa rättvist men just vid ny kassa är det lite tur bara.

Är väl mest blattar och boomers som håller på med det

Är man normal så låter man de som är före gå före, ganska enkelt
Citera
2023-09-10, 17:22
Avstängd
Jag står alltid kvar då alla idioter blir som galna när en ny kassa öppnas så den man står i blir tom
Citera
2023-09-10, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitras
Inget illa menat, men är du en cuck eller bög?

Varför går du inte dit först? Varför ska du vänta och låta andra gå före dig? Har du en liten snopp?

Därför att vi i Sverige är ganska bra på att köa.
Hoppas det kommer en vuxen och kastar ur dig ur kön, varför ska han inte göra det när han kan.
Citera
2023-09-10, 17:24
Medlem
526s avatar
Det rätta är att den bakre halvan av kön flyttar över. Dvs om det är 10 pers i kön går nr 5-10 till den nya kön. 5an börjar.
Citera
2023-09-10, 17:26
Medlem
lumss avatar
Jag brukar tipsa andra om att det öppnat en ny kassa, alltid kul att se yra höns springa dit och lämna autobahn åt mig, men jag är en såndär som släpper fram folk med få varor i korgen. Vill handla i lugn och ro, tycker det ska vara avstressande att besöka butiker.

Lite förvånad över att få verkar interagera med sina omgivande medmänniskor, bara panik för ingenting.
Senast redigerad av lums 2023-09-10 kl. 17:43.
Citera
2023-09-10, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Därför att vi i Sverige är ganska bra på att köa.
Hoppas det kommer en vuxen och kastar ur dig ur kön, varför ska han inte göra det när han kan.

Trams. Du är bög eller hur?
Citera
2023-09-10, 17:32
Medlem
zombie-nations avatar
Jag gör så med. Men inte så mycket för att komma före, mer för att det är roligt att det finns en situation som inte har sociala regler. Det är så osvenskt. Inte skulle man acceptera att någon trängde sig i kön. Men detta är alla helt förvirrade av. Om någon som var före mig tittar surt så säger jag "gå du" och den får gå före mig. Och jag skrattar lite.
Citera
2023-09-10, 17:34
Medlem
Hrass avatar
Citat:
Det är svinlång kö på Ica och en ny kassa öppnar. Den längst bak i kön springer fram och ställer sig i nya kassan före alla andra.

Hur ser ni på såna människor?
Vad är det för typ av människor?
Är det renodlade psykopater?
Vinnarskallar
Den platsen är ändå bortkastad på er långsamma mög
Citera
2023-09-10, 17:37
Medlem
Citat:
Där har du dock fel. Konfronterade kärringen.

And...?
Fan vad du var trög på att få ut information ur då., vad hände och vad sades?

OnT: Öppnar en ny kassa så är det först till kvarn och en ny kö bildas efter det, väldigt simpelt.
Blir du sur för att nån annan går före så är det ditt problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in