2023-09-10, 15:39
Medlem
Tantradyss avatar
Varför så många fikusar anställda där? På rak arm kan jag bara komma på Pekka Heino på SVT, som ju dessutom är ett mycket större Företag.
Citera
2023-09-10, 15:42
Medlem
Retsinas avatar
Jag hade inte gråtit om tv4 försvann. Mer pk och woke finns inte på kartan.
Och så den där kommunisten Tilde med sin fula brillor.
Citera
2023-09-10, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kdakdfskdskdsagd
Till och med GW klockan 11.00 på söndagar verkar dom ha rationaliserat bort
Ingen fara. Han kan du snart se i alla reklamfilmer på television.....
Citera
2023-09-10, 16:37
Medlem
TV4 försöker vara CNN i miniatyr. De har valt att följa exakt samma narrativ. Det ska tryckas ner pridepropaganda i halsen på folk, wokekulturen ska hyllas trots att civiliserade människor avskyr skiten och Amerikanska antiryska propaganda vevas dygnet runt. Lägg till det ständiga klimattjatet. Under Covidspektaklet var det 24/7 vaccinpropaganda och skrämselpropaganda.

Seriöst, vem har lust att glo på sådan här jävla negativ skit. Det är totalt slöseri med tid. Det är fear mongering och indoktrinering på barnslig jävla idiotnivå. Människor är smartare än så här.

Jag bojkottar TV4. Vägrar titta på deras pissprogram. Det är korrupt skräp som är ämnat att försöka guilt trippa vanliga vita människor.
Citera
2023-09-10, 17:12
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punishr
TV4 försöker vara CNN i miniatyr. De har valt att följa exakt samma narrativ. Det ska tryckas ner pridepropaganda i halsen på folk, wokekulturen ska hyllas trots att civiliserade människor avskyr skiten och Amerikanska antiryska propaganda vevas dygnet runt. Lägg till det ständiga klimattjatet. Under Covidspektaklet var det 24/7 vaccinpropaganda och skrämselpropaganda.

Seriöst, vem har lust att glo på sådan här jävla negativ skit. Det är totalt slöseri med tid. Det är fear mongering och indoktrinering på barnslig jävla idiotnivå. Människor är smartare än så här.

Jag bojkottar TV4. Vägrar titta på deras pissprogram. Det är korrupt skräp som är ämnat att försöka guilt trippa vanliga vita människor.
Ja precis så är det! Folk vill inte få propaganda nedkörda i halsen 24/7. Kolla på Disney, det går så jävla dåligt för dom va. Bara woke och eliminering av vita. Det bästa var ju när de sparkade Johnny Depp från pirates of the caribbean ”för att han var kvinnomisshandlare” när det visade sig att han i själva verket var offret och kvinnan var våldsverkaren. Där sket dom i det blå skåpet milt sagt. TV4 följer samma mönster och det går inte hem hos tittarna. Undra när de skall lära sig?
Citera
2023-09-10, 17:13
Medlem
fernebos avatar
Ja vi hatar alla TV4, men vad är det som gått så jävla fel den sista tiden att de måste skrota tom populära program, sparka folk i massor, slå ihop C More och TV4? Aktien faller dessutom som en sten.

Det skrivs en del om det, men jag har inte sett nån analys av krisen. Uppenbarligen så har de kört in i väggen totalt och pengarna har tagit slut, men vad är det som har hänt? Vad är det som har lett fram till det? Vem är ansvarig och hur kunde det gå så långt att de i panik tvingas slakta utbudet?
Citera
2023-09-10, 18:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av roppert67
Finns bara ett sätt att rädda linjär TV, ta tillbaka Robert Aschberg och Diskutabelt.
Säga vad man vill om honom numera, men bra TV gjorde han på 80-talet

Det var ju visserligen TV3, men hade TV4 börjat sända sånt här nu år 2023 hade jag fan suttit som klistrad framför TV:n:
https://www.youtube.com/watch?v=bwRDJ6sWEqE
Problemet är att inga seriösa sponsorer skulle vilja annonsera i programmet? Tv3 lever på reklam som FB, vilka annonser ser man på FB? Jo för vapen, horor och svampar. Sånt får du inte visa reklam för på Tv.

TV3 var ungt och rebelliskt på den tiden, men sen ville ägarna få in pengar också!! ZTV var också rebelliskt i början och sändes väl på TV4 i början har jag för mig. Där hade Just D en talkshow på Odenplan dit man kunde komma och tjäna tusen spänn om man åt en daggmask. 🙂...det var riktigt bra tv. Sen hade de en tidigt reality -tv där också med Erik Hörstadius som var instängd i ett rum. dygnet runt med kameror och gick runt i kallingar....ha ha ha
Senast redigerad av qaaq 2023-09-10 kl. 18:16.
Citera
2023-09-10, 18:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Ja vi hatar alla TV4, men vad är det som gått så jävla fel den sista tiden att de måste skrota tom populära program, sparka folk i massor, slå ihop C More och TV4? Aktien faller dessutom som en sten.

Det skrivs en del om det, men jag har inte sett nån analys av krisen. Uppenbarligen så har de kört in i väggen totalt och pengarna har tagit slut, men vad är det som har hänt? Vad är det som har lett fram till det? Vem är ansvarig och hur kunde det gå så långt att de i panik tvingas slakta utbudet?
Vilken aktie? De är inte ens noterade

Telia äger tv4 och är noterade och är ner 17% i år
Citera
2023-09-10, 18:44
Medlem
Har alltid ogillat tv4. Dom skulle vara lite finare, lite coolare, men hela grejen blev ju bara nyrikt, klasslöst, medelsvensson, med programledare som tjänade mer pengar än de förtjänade.
De tjänade bra på bingolotto och travet men ledningen tyckte inte det var riktigt fint nog så de fasade ut det på alla möjliga meningslösa kanaler. Dom har aldrig haft några program med edge. Talang, lets dance, idol etc etc är ju vara rena skitprogram och när de visade filmer blev det halvtimmes avbrott. Talanglös kanal rakt igenom.
Citera
2023-09-10, 19:38
Medlem
Vore väl smart om det blev en högerkanal.
Så jävla less på allt pk-trams. Allt ska vara så rebelliskt vänster och ingen får ha avvikande åsikt.
Citera
2023-09-10, 19:44
Medlem
Dessa ändringar är väl av godo! Så mycket skit denna kanal har producerat! Känns som barn program det mesta dom gör! Travet är bra men resten PK dravel.
Citera
2023-09-10, 19:48
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armondplantar
Jag har svårt att se att Idol skulle ryka. Det är ett alldeles för populärt program så att det är värt att behålla.
Men det lär kosta utav helvete!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in