2023-09-10, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Jag har lite svårt att förstå hur du tänker.
Det enda du har svårt för är att ljuga trovärdigt.

Vad menar du att hans kritiska granskning i tobias kurser om litteraturvetenskap går ut på?
eller den om svenska som andraspråk?
Så kan du förklara med egna ord...
Citera
2023-09-10, 16:27
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Det enda du har svårt för är att ljuga trovärdigt.

Vad menar du att hans kritiska granskning i tobias kurser om litteraturvetenskap går ut på?
eller den om svenska som andraspråk?
Så kan du förklara med egna ord...
Läser du ens inläggen du svarar på?
Citera
2023-09-10, 16:28
Medlem
Citat:
Läser du ens inläggen du svarar på?
Du kan alltså inte för fem öre utveckla din lögn om att nazisten skulle ha något som helst intresse i kurserna?

Otippat...

Men då har vi iaf det konstaterat att det inte rör sig om någon politisk granskning utan mer att han stalkar tobias och därför tänker anmäla sig till alla kurserna oavsett vad de handlar om.
Senast redigerad av Haschpundaren 2023-09-10 kl. 16:30.
Citera
2023-09-10, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
Fast har man med en damp unge som bara vill förstöra och se till att lektionerna inte blir av så skulle jag också som elev och lärare vara glad av slippa idioten!

Fast det vet man ju inte dom har väl inte ens börjat första lektionen utan han hann sjukskriva sig.

Man måste ge CP en chans och han ju rätt att ställa frågor och ifrågasätta läraren utan att behöva bli anklagad att förstöra.

Det finns ett nyhetsvärde i dessa studier då hans hat mot vita är välkänd så det är extremt anmärkningsvärt att dessa lektioner ens får hållas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FyFanVadFattigt.
Jag skrev

Du svarar

Så där tog argumenten alltså slut.
Underbart för övrigt att du är så saklig i ditt inlägg.
Synd bara att du talar för döva öron.

Så för att hålla sig till Topic...
Då går vi tillbaks till det inlägg som du skrev och jag svarade på.

"Lärare kan väl inte sjukskriva sig när de får reda på att en besvärlig elev kommer hamna i deras klass, då skulle ju hela lärarkåren vara sjukskrivna varje terminsstart.

Dessutom måste väl den typen av fejkade sjukskrivningar vara en form av arbetsvägran som arbetsgivaren kan sparka ut den fegande läraren för, eller?

Fusk med sjukförsäkringen..."

De första 2 veckorna sjukskrivs man genom sig själv eller av sin arbetsgivare om de har sjuklöneansvar.
Finns faktiskt vettig arbetsgivare som inser att en person inte mår bra och behöver en break och därmed tar sitt sjuklöneansvar för de två första veckorna.
Därefter kickar Försäkringskassan in för de som har rätt till sjuklön.
Hübinette är antagligen en som har rätt till sjuklön.
Då är det med prefektens goda minne som han är sjukskriven eller på order av prefekten?
"Vem vet, inte du, vem vet, inte jag..."
Jag vet, och jag finns här när (inte om) du behöver tröst.

Du är jätteduktig på fakta om sjukskrivningar ochprefekter men jag är bättre på allt annat.

Hübinettes feghet är ändå ett faktum, han har ju inte presterat något bra hittills, eller hur? För att använda dina ord; - mest svammel.

Jag vet inte vem dem förväntade stökiga eleven är men feghet från en lärare är sällan en framgångsfaktor och knappast en anledning till sjukskrivning
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
Nu är jag varken nationalist eller vänster men jag sätter heder i att inte sjunka till samma nivå som de vars taktik jag ogillar. Om man gör det visar man att man är av samma skrot och korn. Dessutom förlorar man den taktiska fördelen av att man kan kritisera andras metoder och samtidigt visa att man faktiskt är bättre själv. CP inger här noll förtroende ungefär på samma sätt som Aschberg inger noll förtroende i sina sämsta stunder.

Nu verkar det ju faktiskt som att vänsterblivnas taktik fungerar väldigt bra....mot dem själva.

Jag kritiserar inte längre vänsterblivnas metoder. De hatar min sort och vi hatar dem. Vi har nu kommit till ett skede där det är vinna eller försvinna. Det finns inga dåliga metoder längre.
Senast redigerad av Tuor 2023-09-10 kl. 16:35.
Citera
2023-09-10, 16:33
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Du kan alltså inte för fem öre utveckla din lögn om att nazisten skulle ha något som helst intresse i kurserna?

Otippat...
Jag har flera gånger svarat dig och förklarat hur man kan ha ett intresse för något utan att hålla med om det. Du har helt och hållet ignorerat det och istället fokuserat på att slänga ur sig samma oneliners som redan har blivit bemötta. Det är lite av retorikens nollpunkt faktiskt.

Vi kan avsluta den här diskussionen nu då du hade kunnat producera bättre inlägg genom att slumpmässigt dunka huvudet i tangentbordet.
Citera
2023-09-10, 16:37
Medlem
Citat:
Du har helt och hållet ignorerat det
Jag ignorerar bara din lögner om att det skulle handla om någon politiskt granskning.

Med ämnen som "svenska som andraspråk" eller "litteraturvetenskap" så kan vi snabbt konstatera att nej, du ljuger, nazisten ljuger och att det rör sig om en förföljelse av tobias som person och har absolut ingenting att göra med kurserna i sig.
Citera
2023-09-10, 16:37
Medlem
FyFanVadFattigt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Jag vet, och jag finns här när (inte om) du behöver tröst.

Du är jätteduktig på fakta om sjukskrivningar ochprefekter men jag är bättre på allt annat.

Hübinettes feghet är ändå ett faktum, han har ju inte presterat något bra hittills, eller hur? För att använda dina ord; - mest svammel.

Jag vet inte vem dem förväntade stökiga eleven är men feghet från en lärare är sällan en framgångsfaktor och knappast en anledning till sjukskrivning

Du är uppenbart inte kompetent nog att tagit till dig fakta i allmänhet eller att studenten det handlar om är Christian Petersson.

FD NRM medlem.
FD Riksdagskandidat för AFS.

Vill du veta mer om honom kan du använda en sökrobot.

Att han skulle varit "stökigt" vet jag inget om. Det ordet har jag inte läst i samband med det som detta handlar om. Du har uppenbarligen så posta gärna länk som verifierar det du svamlar om.

Du får tycka precis vad du vill om Hübinettes sjukskrivning men den hade inte funkat om inte hans arbetsgivare hade godkänt den.

Det kanske är arbetsgivaren du ska spy din galla över och inte herr Hübinette.

Fast att tänka så långt kan säkert vara för svårt för vissa.
Citera
2023-09-10, 16:44
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Jag ignorerar bara din lögner om att det skulle handla om någon politiskt granskning.

Med ämnen som "svenska som andraspråk" eller "litteraturvetenskap" så kan vi snabbt konstatera att nej, du ljuger, nazisten ljuger och att det rör sig om en förföljelse av tobias som person och har absolut ingenting att göra med kurserna i sig.
Om ”Haschpundaren” läser detta vill jag göra honom uppmärksam på att någon skriver obegåvade inlägg i hans namn.
Citera
2023-09-10, 16:45
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Att nazisten inte är där för att utbilda sig utan för att stalka tobias är absolut relevant.
Citat:
Ursprungligen postat av Hejdad
Bevisa att Christian har stalkat/trakasserat Tobias eller lämna tråden tack.
Hur någon beter sig spelar roll. I detta fall så har Tobias "Alltid öppen mun" Hübinette polisanmält CP. Polisen har kommit fram till att det inte begåtts något brott, och att det inte finns grund för kontaktförbud.

Ärendet har även tagits upp av universitet som kommit fram till att det inte finns någon grund för att stänga av CP från kursen eller avskilja honom från lärosätet och dess undervisning.

Så länge CP följer alla lagar och författningar, och lärosätets egna regler, så har han rätt att göra det han gör.
Citera
2023-09-10, 16:50
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FyFanVadFattigt.
Du är uppenbart inte kompetent nog att tagit till dig fakta i allmänhet eller att studenten det handlar om är Christian Petersson.

FD NRM medlem.
FD Riksdagskandidat för AFS.

Vill du veta mer om honom kan du använda en sökrobot.

Att han skulle varit "stökigt" vet jag inget om. Det ordet har jag inte läst i samband med det som detta handlar om. Du har uppenbarligen så posta gärna länk som verifierar det du svamlar om.

Du får tycka precis vad du vill om Hübinettes sjukskrivning men den hade inte funkat om inte hans arbetsgivare hade godkänt den.

Det kanske är arbetsgivaren du ska spy din galla över och inte herr Hübinette.

Fast att tänka så långt kan säkert vara för svårt för vissa.
Men du har hakat upp dig på Christians bakgrund, men bryr dig inte om Hübinettes, då är Tobias bakgrund är mycket värre, även om man bortser från att han har varit eller kanske till och med är, öppet rasist.

Då blir frågan varför Christians bakgrund skulle vara värre. Menar du att om Christian nu skulle vara rasist, vilket jag inte ser några belägg för, även om han är direkt höger, skulle vara värre än Tobias uttalade rasism och i så fall varför. Menar du att det finns godkänd rasism? Pratar vi om människors olika värde här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in