Citat:
Ursprungligen postat av
OhneGott
Det är för att den här kuken, om denne inte är mammornas mest elaborerade och övertygande troll; så är det uppenbart att det är en kille som har fantiserat ihop ett scenario där han är den ensamma överlevaren som är störst, starkast, vackrast och 360-quickscopear alla. Utgå med stor säkerhet och på sannolika grunder att detta inte är en snubbe som har blivit knullad i röven och fått äta bajs; då denne uppenbarligen inte kan ens överväga att acceptera konceptet av att ha fått agera ett mänskligt köttfodral åt en kåt alkoholist, suga av en polare eller ens få agera som köttpinjata och dubbel-punch-fistad i sin torso.
Som jag skrev tidigare till honom; du vet inte vad du pratar om.
Att en människa ens kan våga ens reflektera och resonera som han gör är så jävla fucking absurd att det måste vara verkligt. 'vinnaren skriver' ppssh.
Du påstår att jag är övertygad om att jag är den starkaste överlevaren. Sanningen är att min filosofi snarare är att jag antingen är den starkaste överlevaren eller så förtjänar jag döden. "Give me Liberty (Victory) or give me Death". Ty oavsett om det rätta är att maximera lycka, att agera enligt vissa regler eller att göra det ena eller andra så behöver man MAKT för att uppnå det. I praktiken kan det innebära att jag tar värvning som polis och åker ut i förorten och söker ära eller död. Genom kamp tar jag MAKT.
Jag är inte ett monster mer än någon annan i detta samhälle. Jag är endast ärligare! De andra spottar på "incels"! De spottar på de utan MAKT! Samtidigt som de talar om allas lika värde! De dyrkar endast MAKT och PROPAGANDA.
Om man har ett moraliskt imperativ att söka lycka så har man även ett större imperativ att söka MAKT. Utan makt, ingen lycka! Och man skall alltid vara medveten om vad som står inom ens makt!!
"När det gäller användningen av grundsatserna skall du vara som en boxare, inte som en gladiator. Ty om den senare lägger ner sitt svärd och tar upp det igen har den förre alltid sin näve och behöver inte göra mer än att knyta den"
Vad har vi alltid? Vår attityd!