2023-09-09, 12:11
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Jag var för 15-20 år sedan ihop någon månad med en då normalviktig tjej. Hennes sexuella aptit var stor o har gjort att hon ofta dyker upp i mina tankar.
Nu snokade jag lite på internet o såg bilder på henne. En bit över 40 o väger nog 90-100kg. Inget man trånar efter.
Frågan är, är det troligt att hennes fetma o ointresse för motion spiller över på sexlivet, att hon hellre äter chips framför Netflix än sliter i sängen?
Brukar feta damer palla att pippa?

Min erfarenhet är att de tjocka damerna brukar ha massa "issues" om sin kropp. De vill inte gärna visa sig nakna och vill helst göra allt i mörker. Det är lite tråkigt att de ibland förstorar upp sina småfel och är nojiga över dem. De brukar inte heller ha så bra kondition så det kan bli en svettig affär.

Men visst, du ligger mjukt och varmt. Hellre en mullig, kurvig, kvinna än en ben-get. Men prova inte "cow-girl"! Glöm inte heller pannlampa, det kan vara bra att ha i mörkret!
Citera
2023-09-09, 12:49
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Jag var för 15-20 år sedan ihop någon månad med en då normalviktig tjej. Hennes sexuella aptit var stor o har gjort att hon ofta dyker upp i mina tankar.
Nu snokade jag lite på internet o såg bilder på henne. En bit över 40 o väger nog 90-100kg. Inget man trånar efter.
Frågan är, är det troligt att hennes fetma o ointresse för motion spiller över på sexlivet, att hon hellre äter chips framför Netflix än sliter i sängen?
Brukar feta damer palla att pippa?

Är själv och nosar i den viktklass du anger, och kan inte se att min aptit på sex har minskat.
Sexlusten och aptit för sex är nog större nu med högre ålder än då jag var ung och normalviktig.
Osäker på hur många som hellre äter chips framför Netflix än ägnar sig åt sex, kan bara säga att sexlusten för min del inte minskat för att jag är överviktig/tjock/fet. Eller det vet jag ju inte, då jag saknar en överviktig och en normalviktig av mig i samma person att jämföra med, men du fattar?
Så nog lär en hel del damer i angiven viktklass palla att pippa, man måste inte ha jättedålig kondition för att man är stor.
Frågan är om du skulle kunna tända på henne och hennes kropp, det ser jag som den viktigaste frågan?
Citera
2023-09-09, 13:14
Medlem
NiccoJs avatar
Alltså, jag är ju gift med en snygg fru som är slank o fin. Inte ett skit sugen på allt fläsk.
Tanken handlar mer om i det fall vi hängt ihop än idag.
Citera
2023-09-09, 13:20
Medlem
Citat:
Alltså, jag är ju gift med en snygg fru som är slank o fin. Inte ett skit sugen på allt fläsk.

Är du verkligen lycklig ändå? Trist att du måste fundera hur ditt ex sexliv är som fet. Hon kanske mår prima och undrar inte ens ägnar en tanke åt hur hon kunde vara med någon som dig.

Feta kan väl ha bra kondition (syftar då till orkar anstränga sig en längre tid, trots flera extra kilon). Finns ju de som är normalviktiga och knappt orkar röra på sig.
Citera
2023-09-09, 14:13
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elocone
Är du verkligen lycklig ändå? Trist att du måste fundera hur ditt ex sexliv är som fet. Hon kanske mår prima och undrar inte ens ägnar en tanke åt hur hon kunde vara med någon som dig.

Feta kan väl ha bra kondition (syftar då till orkar anstränga sig en längre tid, trots flera extra kilon). Finns ju de som är normalviktiga och knappt orkar röra på sig.

Vad yrar du om, mitt sexliv som fet? Om jag verkligen är lycklig, ja vem fan är det jämt o ständigt?

Flera extra kilon, 30 extra kilon minst.
Citera
2023-09-09, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag.gillar.pepsi
Det var ju inte direkt gubbmage och gäddhäng. Sålänge vikten sitter på rätt ställe. Höfter och lår tillexempel.

Stora bröst och en trevlig person gör mycket också.
Instämmer !
Knullade på en sån ett tag, Blid och fet, kåt och glad och 18 år äldre. . Hon hade et sexigt linne på, isues för buken och sidfläsket. Jag fick dra ner axelbanden, så brösten blev fria. Hon "njöt och tjöt" som bara den, när jag körde min unga stenhårda kuk hårt upp imellan hennes mjölkvita tjocka lår. Nästan lite porrig där hon låg och ylade med sitt sexiga linne med spetskant, fan vad kåt hon gorde mig då.
Citera
2023-09-09, 15:37
Citat:
Jo, en kvinna på 1,70 som väger 100kg är fet med rejäl buk.
Både jag själv o hennes man verkar sköta oss betydligt bättre
Dessutom verkar hon ha gett upp vara på väg mot barbapappakropp

Citat:
Hur kommer det sig att du går och dagdrömmer om att sexa med en kvinna du haft ihop det med för ~20 år sen, om du är tillfreds med din snygga, slanka fru?
Att du snokar och bedömer hur hennes man "sköter" sig?
Hur skulle din fru reagera om hon fick vetskap om dina förbjudna tankar?
Citera
2023-09-09, 16:59
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beatrix1
Nu talar jag av egen erfarenhet, att vara tjock är inte samma sak som att ha dålig kondition, dessutom är vi stora damer ofta väldigt flexibla i kroppen vilket underlättar i variationen😀, min body count är ganska hög, har alltid gillat sex och innan jag träffade min man och gifte oss så hade jag en hel del kul. Fanns karlar som låg och grät i fosterställning i ren lycka och utmattning när man var klara haha, så jag skulle säga döm inte ut en bbw innan du faktiskt har provat, har aldrig hänt mig i alla fall att dom ångrar sig efteråt 👍😀

Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Är själv och nosar i den viktklass du anger, och kan inte se att min aptit på sex har minskat.
Sexlusten och aptit för sex är nog större nu med högre ålder än då jag var ung och normalviktig.
Osäker på hur många som hellre äter chips framför Netflix än ägnar sig åt sex, kan bara säga att sexlusten för min del inte minskat för att jag är överviktig/tjock/fet. Eller det vet jag ju inte, då jag saknar en överviktig och en normalviktig av mig i samma person att jämföra med, men du fattar?
Så nog lär en hel del damer i angiven viktklass palla att pippa, man måste inte ha jättedålig kondition för att man är stor.
Frågan är om du skulle kunna tända på henne och hennes kropp, det ser jag som den viktigaste frågan?
Personligheten och livsglädjen är mest avgörande för ett framgångsrikt förhållande och bra sex. Pinnsmala modelltyper med näsan i vädret brukar inte direkt vara särskilt roliga på något sätt alls.
Citera
2023-09-09, 17:11
Medlem
Vadå orkar?

Kvinnor behöver ju bara sära på benen och lägga sig på rygg.
Citera
2023-09-09, 17:15
Medlem
Citat:
Vad yrar du om, mitt sexliv som fet? Om jag verkligen är lycklig, ja vem fan är det jämt o ständigt?

Flera extra kilon, 30 extra kilon minst.

Nej. Men du påstod att ditt är det och så funderar du över hennes sexliv. Påstår att det måste vara trist, att fundera på hur sitt ex som blivit fet har bättre eller sämre sexliv än dig. Trots att du har en smal och snygg tjej nu.
Citera
2023-09-09, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elocone
Nej. Men du påstod att ditt är det och så funderar du över hennes sexliv. Påstår att det måste vara trist, att fundera på hur sitt ex som blivit fet har bättre eller sämre sexliv än dig. Trots att du har en smal och snygg tjej nu.

Man vill inte ha en smal brud utan en kurvig med väldigt stora bröst.
Citera
2023-09-09, 17:35
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denfriamannen
Man vill inte ha en smal brud utan en kurvig med väldigt stora bröst.

Men pattarna ser ju mindre ut om buken liknar en potatissäck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in