Citat:
Ursprungligen postat av
NiccoJ
Jag var för 15-20 år sedan ihop någon månad med en då normalviktig tjej. Hennes sexuella aptit var stor o har gjort att hon ofta dyker upp i mina tankar.
Nu snokade jag lite på internet o såg bilder på henne. En bit över 40 o väger nog 90-100kg. Inget man trånar efter.
Frågan är, är det troligt att hennes fetma o ointresse för motion spiller över på sexlivet, att hon hellre äter chips framför Netflix än sliter i sängen?
Brukar feta damer palla att pippa?
Är själv och nosar i den viktklass du anger, och kan inte se att min aptit på sex har minskat.
Sexlusten och aptit för sex är nog större nu med högre ålder än då jag var ung och normalviktig.
Osäker på hur många som hellre äter chips framför Netflix än ägnar sig åt sex, kan bara säga att sexlusten för min del inte minskat för att jag är överviktig/tjock/fet. Eller det vet jag ju inte, då jag saknar en överviktig och en normalviktig av mig i samma person att jämföra med, men du fattar?
Så nog lär en hel del damer i angiven viktklass palla att pippa, man måste inte ha jättedålig kondition för att man är stor.
Frågan är om du skulle kunna tända på henne och hennes kropp, det ser jag som den viktigaste frågan?