2023-09-09, 07:28
Medlem
Full-Retards avatar
Det krävs ju ingen vidare fysik att ligga där som en klubbad säl.
Citera
2023-09-09, 07:43
Medlem
Dille24s avatar
Det är ju möjligt att aptiten är kvar o att frekvent gökande leder tillbaka till normalvikt.

Tror inte att fetman minskar aptiten däremot möjligheterna att hitta någon som är villig .. it takes two to tangle
Citera
2023-09-09, 07:47
Medlem
Jag.gillar.pepsis avatar
Var ihop med en tjej som vägde lite över 100. Fick byta ställning ganska ofta men annars var det inga problem
Citera
2023-09-09, 08:09
Medlem
Jag.gillar.pepsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barry_b
Vi är alla olika men tanken att ens få upp den till ett vidrigt fetto är uteslutet, vad exakt får män att dras till dessa fläskiga äckel 😰

Det var ju inte direkt gubbmage och gäddhäng. Sålänge vikten sitter på rätt ställe. Höfter och lår tillexempel.

Stora bröst och en trevlig person gör mycket också.
Citera
2023-09-09, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Jag var för 15-20 år sedan ihop någon månad med en då normalviktig tjej. Hennes sexuella aptit var stor o har gjort att hon ofta dyker upp i mina tankar.
Nu snokade jag lite på internet o såg bilder på henne. En bit över 40 o väger nog 90-100kg. Inget man trånar efter.
Frågan är, är det troligt att hennes fetma o ointresse för motion spiller över på sexlivet, att hon hellre äter chips framför Netflix än sliter i sängen?
Brukar feta damer palla att pippa?

Tror du att hon kommer att känna sig bekväm med att visa sig naken?
Citera
2023-09-09, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlvonRosen
Fittan ser ofta ut som en elefant tå

Jag vet. Så jävla avtändande.

Finns inget som kan döda en kuk så mkt som fetma.
Citera
2023-09-09, 08:24
Medlem
Nu har jag väl inget jättestort statistiskt underlag, men jo, nog fan orkar dom det, med liv och lust!
Citera
2023-09-09, 08:34
Medlem
Dom orkar säkert med. Och du får köra i vilket veck du vill.
Citera
2023-09-09, 08:59
Medlem
Nu talar jag av egen erfarenhet, att vara tjock är inte samma sak som att ha dålig kondition, desutom är vi stora damer ofta väldigt flexibla i kroppen vilket underlättar i variationen😀, min bodycount är ganska hög, har alltid gillat sex och innan jag träffade min man och gifte oss så hade jag en hel del kul. Fanns karlar som låg och grät i fosterställning i ren lycka och utmattning när man var klara haha, så jag skulle säga döm inte ut en bbw innan du faktiskt har provat, har aldrig hänt mig i allafall att dom ångrar sig efteråt 👍😀
Citera
2023-09-09, 09:21
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beatrix1
Nu talar jag av egen erfarenhet, att vara tjock är inte samma sak som att ha dålig kondition, desutom är vi stora damer ofta väldigt flexibla i kroppen vilket underlättar i variationen😀, min bodycount är ganska hög, har alltid gillat sex och innan jag träffade min man och gifte oss så hade jag en hel del kul. Fanns karlar som låg och grät i fosterställning i ren lycka och utmattning när man var klara haha, så jag skulle säga döm inte ut en bbw innan du faktiskt har provat, har aldrig hänt mig i allafall att dom ångrar sig efteråt 👍😀

Definiera ”dålig kondition” i förhållande ”vara tjock”?
Citera
2023-09-09, 11:11
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Jag var för 15-20 år sedan ihop någon månad med en då normalviktig tjej. Hennes sexuella aptit var stor o har gjort att hon ofta dyker upp i mina tankar.
Nu snokade jag lite på internet o såg bilder på henne. En bit över 40 o väger nog 90-100kg. Inget man trånar efter.
Frågan är, är det troligt att hennes fetma o ointresse för motion spiller över på sexlivet, att hon hellre äter chips framför Netflix än sliter i sängen?
Brukar feta damer palla att pippa?
Efter ett antal möten med damer i den storleken (som inte kan kallas för särskilt feta, hur stora/tjocka är männen?) så kan sägas att lust, intresse och förmåga till bra sex är det definitivt inget problem med eller brist på.
Allt hänger på personligheten, inget annat.
Citera
2023-09-09, 11:53
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Efter ett antal möten med damer i den storleken (som inte kan kallas för särskilt feta, hur stora/tjocka är männen?) så kan sägas att lust, intresse och förmåga till bra sex är det definitivt inget problem med eller brist på.
Allt hänger på personligheten, inget annat.
Jo, en kvinna på 1,70 som väger 100kg är fet med rejäl buk.
Både jag själv o hennes man verkar sköta oss betydligt bättre
Dessutom verkar hon ha gett upp vara på väg mot barbapappakropp
Senast redigerad av NiccoJ 2023-09-09 kl. 12:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in