Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-09-09, 14:34
Medlem
Stiffler75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffler75
Ja fy fan vilka fega jävla svin, Fredrik Johansson borde få stå till allmänhetens beskådan och spottas på innan Marinas anhöriga fick ta med honom för valfritt avlivningssätt, Tishko skulle stenas på ett torg i valfritt MENA land, men den där jäveln Billy är ett sådant as att det riktigt kryper i kroppen på mig....
Fredrik Svensson ska det såklart vara.....
Citera
2023-09-09, 14:40
Medlem
Stiffler75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Nu har jag kommit längre i lyssningen.
Innan jag hörde kompisarna tyckte jag synd om dem för att de blev indragna i det här, när jag hörde deras vittnesmål så tänkte jag att de nog är tämligen lågbegåvade och trögtänkta och att det är därför som Billy kunde lura dem så enkelt.

Men när jag hörde den sista kompisen som svarade vettigt och klart på frågorna och även berättade att de visst hade diskuterat saken sinsemellan så insåg jag att övriga gänget är pack och patrask som var beredda att skydda en kvinnoboxare och mördare. De verkar helt sakna empati för Tova och hennes anhöriga.

Snacka om lågbegåvat avskum hela bunten!

Ja man blir helt jävla häpen att tjock-Billys polare är beredda att skydda den där fega jäveln, vad är de rädda för liksom? Billy verkar ju både sinnesslö och allmänt efterbliven.
Citera
2023-09-09, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffler75
Ja man blir helt jävla häpen att tjock-Billys polare är beredda att skydda den där fega jäveln, vad är de rädda för liksom? Billy verkar ju både sinnesslö och allmänt efterbliven.

Såna som Billys panpizza kan bara hitta vänskap i andra inavlade fanskap. Någon med åtminstone en grundskoleutbildning vill inte ha att göra med förlorarpacket.
Citera
2023-09-09, 14:49
Medlem
Stiffler75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Lite arg blir man också på hennes pappa även om det kanske är fel, om jag visste eller bara misstänkte att min dotter misshandlas och hotas av en kille så skulle jag se till att han flyttade till en annan del av landet.

Ja man blir lite ledsen när båda föräldrarna vet att dottern far illa utan att de gör något åt det, ett hembesök med samtal osv skulle i alla fall jag gjort hos den där efterblivna Billy om det var min dotter.
Citera
2023-09-09, 14:56
Medlem
Stiffler75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Såna som Billys panpizza kan bara hitta vänskap i andra inavlade fanskap. Någon med åtminstone en grundskoleutbildning vill inte ha att göra med förlorarpacket.

Ja men även utan normal skolgång så borde ju alla normalt funtade styra upp aset omgående. Vad har de varit rädda för? Att inte få dricka hemkört och hänga på hans farsas gård? Och svinets jävla jidder om "Ludde" ! alltså man tappar ju tilltron på mänskligheten och framförallt WT folket i synnerhet. Vem går med på att en "polare" gör så här mot sin kvinna? Helt jävla obegripligt.
Citera
2023-09-18, 20:58
Medlem
runefjuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Nja, ordagrant återgivna förhör som gestaltas av skådespelare är mer korrekt.
Apropå skådespelargestaltningen. Jag höll på få en stroke av att lyssna på han som spelade Billy. Har de ingen regissör i den där podden som kunde talat om att hans försök till dialekt sög?
Citera
2023-10-01, 22:03
Medlem
Vad gör kompisarna nu för tiden?
Fredrik, lillwalle, bumbi?
Vad gör Ludde?
Citera
2023-11-16, 08:51
Medlem
-GGs avatar
Jävla kräk.

Han var så tuff i sms:en mellan honom och Tova, och hotade och riktigt psykade henne, och misshandlade henne fysiskt. Sedan när han tar livet av henne och behandlar hennes kropp på det mest skändande vis, kan han inte stå för det när hela allmänheten ser och hör och bevisen är överväldigande. I stället spelar han kränkt och skyller ifrån sig.

En pinsam och vidrig människa som aldrig bör se frihet igen. Ett fegt as.

Hur hade han råd att bo på gården om han inte jobbade, för resten?
Senast redigerad av -GG 2023-11-16 kl. 08:55.
Citera
2023-11-16, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Jävla kräk.

Han var så tuff i sms:en mellan honom och Tova, och hotade och riktigt psykade henne, och misshandlade henne fysiskt. Sedan när han tar livet av henne och behandlar hennes kropp på det mest skändande vis, kan han inte stå för det när hela allmänheten ser och hör och bevisen är överväldigande. I stället spelar han kränkt och skyller ifrån sig.

En pinsam och vidrig människa som aldrig bör se frihet igen. Ett fegt as.

Hur hade han råd att bo på gården om han inte jobbade, för resten?

Hans pappa ägde gården.
Citera
2023-12-13, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trestegsfint
Vad gör kompisarna nu för tiden?
Fredrik, lillwalle, bumbi?
Vad gör Ludde?
Lillwalle muckade inte för så länge sen för människorovet i bergsjö
Citera
2023-12-13, 04:45
Medlem
Någon som skulle kunna lägga upp FUP:en på en giltig länk?
Citera
2023-12-13, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Escen2017
Någon som skulle kunna lägga upp FUP:en på en giltig länk?

https://gofile.io/d/oUGIp5

.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in