2023-09-08, 22:40
Medlem
perVers2.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hominem
Och på helgnätterna sände TV4 mjukporr med Emmanuelle. Det var bättre förr?

(FB) Tv4 sände erotik för en herrans massa år sedan

Kollar inte på fyran,, extremt dåliga program + den djävla reklamen. Fattar inte hur folk står ut!
Men lite rejäl hederlig schööön! porrfilm skulle möjligen kunna hjälpa till att lösa deras ekonomiska problem,, och till o med få mig att uppskatta annonsering
Citera
2023-09-08, 23:07
Medlem
Vore jag tv4 skulle jag göra ett riktigt grabbigt program som Reenes Brygga fast tvärtom.

Typ Timells källare: Där sitter karlarna och dricker öl och skryter om alla ”ligg” dom haft, både frivilliga och sånna där det krävts lite mer ”övertalning”.

Istället för sliskig gura bjuds på mma-träning och tv-spel. Istället för känslor får vi sexistiska och rasistiska skämt.
Citera
2023-09-08, 23:14
Medlem
Smutzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Bring back stadskampen!

Bring back på rymmen med gråhåriga Hjalle och Heavy.
Citera
2023-09-08, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftighaka
Vore jag tv4 skulle jag göra ett riktigt grabbigt program som Reenes Brygga fast tvärtom.

Typ Timells källare: Där sitter karlarna och dricker öl och skryter om alla ”ligg” dom haft, både frivilliga och sånna där det krävts lite mer ”övertalning”.

Istället för sliskig gura bjuds på mma-träning och tv-spel. Istället för känslor får vi sexistiska och rasistiska skämt.
Varför inte Timells badbalja? Med Martin Timell, Anders Öfvergård, Özz Nûjen, Prins Andrew och Christer Sandelin. De bjuder in en ensam tjej åt gången att bada med dem. Sen får vi se vad som händer efter en flaska vodka eller två. Kan börja vid midnatt då det kan bli barnförbjudet.
Citera
2023-09-08, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Varför inte Timells badbalja? Med Martin Timell, Anders Öfvergård, Özz Nûjen, Prins Andrew och Christer Sandelin. De bjuder in en ensam tjej åt gången att bada med dem. Sen får vi se vad som händer efter en flaska vodka eller två. Kan börja vid midnatt då det kan bli barnförbjudet.

Exakt sånt här tv4 behöver. Karlar som åsneskrikskrattar och får snefyllor på tv.
Citera
2023-09-08, 23:49
Bannlyst
Dom kan börja sända massa program och serier som visar den goda sidan om Adolf Hitler. Så kan dom damma qv 90-talsprogramet "Om en bok"
Citera
2023-09-09, 00:09
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Hockeyn blev väl fördyr för dom
Citera
2023-09-09, 00:15
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Farmen ser man ibland men det blir bara sämre för varje år som går, halv 8 hos mig även det sämre men det orkar man iaf följa.

Annars har du kalla fakta som ibland kan vara bra gjort. Nyhetsmorgon har man aldrig tid med. Målgruppen för kanelen känns 60+ samt långtidssjukskrivna.

Och seriöst nyheterna? Börjar likna mer och mer reklaminslag ä, där vinner svt
Citera
2023-09-09, 00:18
Medlem
Abelssuns avatar
Kommer de våga pausa något med Tilde, David eller Renée?
Citera
2023-09-09, 00:39
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Dom började väl sända Skilda Världar i repris förra året, någon säsong, sen tog det tvärstopp!?

Tyvärr så "dog" Fångarna på Fortet när dom gjorde om hela konceptet. 2 lag i stället för 1 lag

Stadskampen borde dom starta upp igen och då enbart med lokala kändisar! (Som det var förr).
Inget jävla sponsrande av Postkodmiljonären!

Dels det och dels att de tog bort fängelsehålan. Och så att man haft olika gåtställare för varje säsong.

Postkodmiljonären håller jag med om att det borde återgå till att vara som det var på Bengt Magnussons tid.
Citera
2023-09-09, 00:40
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaljugnubog
Wild kids läggs ner.

Tv 4 är slut. Snart konkar dom.

Vad ska alla ungar nu kolla på?
Citera
2023-09-09, 00:42
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Bytt är bytt går i repris var eviga dag känns det som. Varför visa gamla avsnitt från 2018?

Hade varit bättre om dom fortfarande visade Skilda världar och sedan följde upp med Nya tider.

Telia borde ställa högre krav på TV4. Ironiskt nog att Telia som sponsrade med Sony Ericsson T68i under Position X (2002) äger TV4.

Ocean Ave borde de också visa igen. Samt de gamla serierna som de visade på 2000-talet som "På spaning i New York", "The District", "Advokaterna" och "Chicago Hope".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in