2007-12-11, 06:39
Medlem
bwoys avatar
Åh, jag kommer ihåg när TV4 sände erotiska filmer om nätterna. Hur man som liten pojk satt på rummet och runkade tills morsan ropade för tionde gången per natt, "GÅ OCH LÄGG DIG!" ... Nu skulle jag vilja leta reda på nån av dessa filmer, av nostalgiska skäl. Problemet är att jag inte har en aning var jag ska börja. Jag minns inte vilket år det här var. När dök TV4 upp i var mans ruta?

Det enda jag minns just nu, var en man...en kvinna... och en hästdroska. Hon hade kjol och mannen befann sig under den med sitt huvud. Fransk tror jag även att den var.

Hur som helst, nu ska jag inte drömma mig bort i mina barndoms runkar här, vet någon nåt sätt att hitta asgamla tv-tablåer? Vet någon under vilka årtal TV4 sände erotik/mjukporr?
Citera
2007-12-11, 06:46
Medlem
Vilsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bwoy
Åh, jag kommer ihåg när TV4 sände erotiska filmer om nätterna. Hur man som liten pojk satt på rummet och runkade tills morsan ropade för tionde gången per natt, "GÅ OCH LÄGG DIG!" ... Nu skulle jag vilja leta reda på nån av dessa filmer, av nostalgiska skäl. Problemet är att jag inte har en aning var jag ska börja. Jag minns inte vilket år det här var. När dök TV4 upp i var mans ruta?

Det enda jag minns just nu, var en man...en kvinna... och en hästdroska. Hon hade kjol och mannen befann sig under den med sitt huvud. Fransk tror jag även att den var.

Hur som helst, nu ska jag inte drömma mig bort i mina barndoms runkar här, vet någon nåt sätt att hitta asgamla tv-tablåer? Vet någon under vilka årtal TV4 sände erotik/mjukporr?

Har inspelat faktiskt, minns inte varför.
"erotik i sommarnatten" kallades filmerna men exakt när det gick minns jag inte.
gissar på nån gång runt 93-95 kanske
Citera
2007-12-11, 07:22
Moderator
evilhoneys avatar
Emanuelle för sjutton! Måste vara den du syftar på, minns jag inte fel så var det en serie eller iaf flera filmer.
Citera
2007-12-11, 11:36
Medlem
Le Grills avatar
Detta var intressant

TV4 började i alla fall sända 1990.
Citera
2007-12-11, 11:43
Medlem
Konrad Haifas avatar
Erotik i sommarnatten, ja jävlar va gött det var!!

Emmanuelle hette den franska softcorefilmserien, som handlade om en mycket galant dam. Finns trådar om henne här, filmerna finns säkert att ladda ner nånstans. Leta inte upp bilder på hur hon ser ut idag, då svärtas dina minne något...
Citera
2007-12-11, 12:00
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
Nyåret 1997-1998 sände de en show vid namn Crazy Horse från Moulin Rouge i Paris, med bara bröst och lite rumpor. Jag minns det eftersom jag hade fått en video i julklapp och spelade in programmet i onanisyfte.
Citera
2007-12-11, 12:49
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlomo ben Goy
Nyåret 1997-1998 sände de en show vid namn Crazy Horse från Moulin Rouge i Paris, med bara bröst och lite rumpor. Jag minns det eftersom jag hade fått en video i julklapp och spelade in programmet i onanisyfte.

Gick det bra?

/Hegerfors
Citera
2007-12-11, 13:18
Medlem
Fanjunkarens avatar
Emanuelle hette serien som sagt, finns i flera delar (tror jag t.o.m. sett dom nere i videobutiken). Annars gick också "Ibiza ocensurerat" på nätterna också, där fläkte dom tuttar till och från.
Citera
2007-12-11, 13:31
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Gick det bra?

/Hegerfors
Ja, jag utnyttjade filmen ett antal gånger vill jag minnas. Ett halvår senare fick jag en dekoder och tillgång till Canal+ och därmed tillgång till betydligt intressantare filmer.
Citera
2007-12-11, 13:52
Medlem
Fredroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Erotik i sommarnatten, ja jävlar va gött det var!!

Emmanuelle hette den franska softcorefilmserien, som handlade om en mycket galant dam. Finns trådar om henne här, filmerna finns säkert att ladda ner nånstans. Leta inte upp bilder på hur hon ser ut idag, då svärtas dina minne något...
Haha, vilka minnen - vilken sommar!
Citera
2007-12-11, 15:12
Medlem
erikbes avatar
Ofta orkade jag inte stanna uppe och tokrunka till ett halvt bröst och lite juckande i gamla kläder så jag programmerade videon, ställde ett band på högkant framför displayen ifall farsan skulle gå upp och ta en nattmacka under inspelningen. Hur som helst blev man alltid besviken. Tur då att Internet dök upp
Citera
2007-12-11, 16:40
Medlem
Vilsens avatar
Jag har en fråga på lite samma tema.
För några år sedan sändes en dokumentär om hallickar i USA som hade årligt stormöte på en strippklubb (det måste vara en dokumentär för tjejerna var för snygga och vissade för mycket pattar för att vara en fejkad dokumentär).
Under filmen så minns jag starkt en scen där en mulattkvinna medelst stora juver och iklädd endast röda trosor samt brösthållare dansar för en s.k. "player".
Hon drar upp sina string långt upp i ... och gnider denna mot hans ansikte, minns jag rätt hade han då en sedel i munnen.
Filmen hette något med "Players" i namnet om det inte var en alternativ europeisk titel förstås.

Jag söker originaltitel och ställe att få tag på filmen.
Basement Jaxx spelas generöst under filmen.

edit: den har alltså visats i svensk TV, jag är inte säker vilken kanal det var men något säger mig att det var kanal 5, kan vara tv4 också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in