Citat:
Jeg tror at skuddene i terrassegulvet kommer pga en kamp om pistolen. Jonas ankommer hytta fordi han tror han skal gjøre en jobb. Snur bilen på plassen til høyre for hytta fordi han er tross alt litt paranoid og fordi det er lurt. Sender kartbildet til en kompis før han går ut av bilen og opp på terrassen fra høyre side. Når han kommer opp på terrassen så kommer det en fyr fra hytta sin venstre side med en pistol. Jonas som det er litt tæl i går til angrep på fyren og det blir avfyrt skudd som treffer terrassegulvet. Fyren snubler og Jonas ser muligheten til å løpe, men det er vanskelig å løpe fra en kule så han får et skudd i ryggen før han kommer seg inn i bilen å kjører. Fyren får sjokk over at Jonas kom seg unna så han løper gjennom skogen til den svarte SUV-en.
Jonas kommer seg rundt svingen før han kjører av veien og dør.
Spørsmålet er hvem og hvorfor?
Jeg tror det er noen lokale som har gjort det på ordre fra noen andre og at det har med betongbilen å gjøre. Det kan være at den bilen skulle blitt brukt til smugling, men at Jonas fjernet pengene før bilen tilfeldigvis tok fyr.
Jeg tror at politiet vet hvem som har gjort det og hvorfor, men at de må samle fellende bevis.
Det er mine tanker om drapet.
Klarer ikke å se hvordan det kan bli skuddhull i terrassebordene hvis han er skutt på avstand.
Jonas kommer seg rundt svingen før han kjører av veien og dør.
Spørsmålet er hvem og hvorfor?
Jeg tror det er noen lokale som har gjort det på ordre fra noen andre og at det har med betongbilen å gjøre. Det kan være at den bilen skulle blitt brukt til smugling, men at Jonas fjernet pengene før bilen tilfeldigvis tok fyr.
Jeg tror at politiet vet hvem som har gjort det og hvorfor, men at de må samle fellende bevis.
Det er mine tanker om drapet.
Klarer ikke å se hvordan det kan bli skuddhull i terrassebordene hvis han er skutt på avstand.
Nei enig. Ganske likt det jeg å tenker. Derfor jeg tror kanskje han har sittet ned å snakket er pga 2 av 3 stoler er tatt med. Sikkert for analyse,dna og div men dem lot den siste stå igjen. Men jeg tror dem var flere enn 1GM som du sier selv, var litt tæl i han