2023-09-04, 11:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vintersagor
Handlar jättemycket därifrån och är väldigt nöjd. Snabb leverans, riktigt billigt och bra prylar man fått hem.

Har du eller ni andra något tips på prisvärda prylar från Temu?
Citera
2023-09-04, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blajeans
Ok, tack för svar 😀

Håll oss gärna uppdaterade.
Citera
2023-09-05, 09:21
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaliyuga14
Har du eller ni andra något tips på prisvärda prylar från Temu?

Om du ser några onear hörlurar från lenovo så kan jag rekommendera dom.
Citera
2023-09-06, 17:23
Medlem
nickeh84s avatar
Vad är skillnaden jämfört med Wish?
Citera
2023-09-07, 15:42
Medlem
blajeanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekoppen
Håll oss gärna uppdaterade.

Har nu fått hem paketet och jag slapp betala extra avgift 😃.
Kvaliten är lika med Wish eller Shein men det misstänkte jag sedan innan. Har inte beställt kläder så kan inte säga vad kvaliten är där. Beställde lite köksprylar och pennor mm. Jag är nöjd! Kommer säkert beställa mer grejer därifrån om jag hittar saker som är billigare än Shein.
Citera
2023-09-07, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blajeans
Har nu fått hem paketet och jag slapp betala extra avgift 😃.
Kvaliten är lika med Wish eller Shein men det misstänkte jag sedan innan. Har inte beställt kläder så kan inte säga vad kvaliten är där. Beställde lite köksprylar och pennor mm. Jag är nöjd! Kommer säkert beställa mer grejer därifrån om jag hittar saker som är billigare än Shein.

Gött att du fått ditt paket nu och att du är nöjd.

Senast jag botaniserade runt på Temu så beställde jag bl.a ett par tights med roligt tryck. Det var första gången jag köpt kläder på sådana där Kina-shoppar öht. Tightsen var helt ok till det priset, ingen superkvalitet såklart men det var väntat...
Citera
2023-09-08, 05:57
Medlem
Kapuffs avatar
Köpte en "Astronaut galaxy projector" för 200 på rea. Ordinarie pris 500:-
Fick hem den på en vecka vilket är bra men kartongen hade blivit lite mosad. Inget trasigt dock.

Insåg direkt att usb sladden var tvungen att sitta i och arean på galaxen var typ en meter i diameter. Gröna prickarna som ska vara stjärnor var riktigt svaga först sen slutade dom fungera. 200 spänn känns som 150 spänn för mycket.
Citera
2023-09-08, 11:31
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
Köpte en "Astronaut galaxy projector" för 200 på rea. Ordinarie pris 500:-
Fick hem den på en vecka vilket är bra men kartongen hade blivit lite mosad. Inget trasigt dock.

Insåg direkt att usb sladden var tvungen att sitta i och arean på galaxen var typ en meter i diameter. Gröna prickarna som ska vara stjärnor var riktigt svaga först sen slutade dom fungera. 200 spänn känns som 150 spänn för mycket.

Temu säljer samma överprisade lågklavalitets no.name kinacrap som alla andra liknade sajter (förutom att de säljer även användarnas data).
Citera
2023-09-08, 19:28
Medlem
Har ni som reklamerat defekta varor hos Temu behövt skicka tillbaka varorna?

Måste man skriva ut adresslappen i samband med att man gör reklamationen eller går den att skriva ut vid senare tillfälle (när man har tillgång till skrivare)?
Citera
2023-09-08, 19:36
Medlem
Blaajj2.0s avatar
Chansade lite när jag beställde saker för runt hundringen på denna relativt nya sida. Fick det levererat till postlådan 5 dagar efter beställning, där allt ingick och var intakt.

Inget annat än betyget 5/5 på Temu från min sida med andra ord.

Helnöjd
Citera
2023-09-08, 19:43
Medlem
Glits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av one.and.only
Har ni som reklamerat defekta varor hos Temu behövt skicka tillbaka varorna?

Måste man skriva ut adresslappen i samband med att man gör reklamationen eller går den att skriva ut vid senare tillfälle (när man har tillgång till skrivare)?

Alla konton har 1 gratis återbetalning att nyttja, dvs du klickar i att produkten är trasig så blir du återbetalad direkt utan att behöva skicka tillbaka varan.

Uppmuntrar alla att göra detta för minsta lilla defekt, win win.
Citera
2023-09-08, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glit
Alla konton har 1 gratis återbetalning att nyttja, dvs du klickar i att produkten är trasig så blir du återbetalad direkt utan att behöva skicka tillbaka varan.

Uppmuntrar alla att göra detta för minsta lilla defekt, win win.
Du menar inte en gratis retur?
Jag har fått flera varor som är defekta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in