2023-09-07, 03:06
Medlem
Vart ligger nyhetesvärdet utöver att kvällsblaskorna har totalt tappat greppet?

Gissningsvis är hon mentalt sjuk. Snark.
Citera
2023-09-07, 03:08
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Jag har inte orkat bry mig om den här affären tidigare,
men SVT:s rapportering i Aktuellt ikväll fick mig bara att baxna, av flera skäl.
https://www.svtplay.se/video/epoGnnG/aktuellt/ikvall-21-00?position=377
Den galna kvinnan får spy galla över barnens tilltag.
Barnen får ingen möjlighet att yttra sig.
Man säger att när barnen exponerar kvinnans övergrepp och tirader av grova invektiv
så gör sig BARNEN skyldiga till förtal.

Den galna kvinnan har tydligen varit
"Head of Visual Identity at Swedish Presidency of the Council of the European Union"
(Sveriges ordförandeskap i EU) för mina skattepengar.
(Enligt google-cachen av hennes nu borttagna linkedin-sida.)
Och då förväntar jag mig av henne att hon kan bete sig.
https://swedish-presidency.consilium.europa.eu/sv/kontakt/
(Men i Aktuellt är hon bara en stackars vem-som-helst som har råkat ha haft en dålig dag bara)
Det roliga är att hon egentligen bara är en stackars vem-som-helst, en grafisk formgivare, varken mer eller mindre. Hur hon sen lyckats trassla ihop den där skitnödiga yrkestiteln på LinkedIn är en annan fråga.
Citera
2023-09-07, 03:11
Medlem
Vilken märklig kändis! Expressen, Aktuellt och överallt på nätet

Får vi se basketbolltanten i Allsången? När kommer första rappen med delar av hennes ful och snålpåhopp på pojkarna i någon trendande slagdänga?

Nätet är underbart. Är hon sinnesförvirrad eller sjuk?

Hur stor är risken att hon begår självmord?
Citera
2023-09-07, 03:22
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Hur stor är risken att hon begår självmord?
Med tanke på att hon lär få höra dagligen ett tag framöver hur ful och äcklig hon är så ökar ju chansen att hon stänger in sig. Något vettigt jobb kommer hon inte heller att kunna få på länge då hon gjort sig själv icke anställningsbar. Allting talar för paranoia, depression och medicinering - fina riskfaktorer för självmord. Förhoppningsvis har hon någon riktig vän som inte vänder henne ryggen. Annars blir nästa hållplats Psykiatri Norra Stockholm. I vilket fall som helst är en bidragstagare född, mina vännörrr!
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-09-07 kl. 03:25.
Citera
2023-09-07, 03:23
Medlem
BengtsforsBoiss avatar
Starkt av henne att gå ut med hunden i det tillståndet i alla fall. Bag in box eller inte har inte en aning?
Citera
2023-09-07, 03:53
Moderator
Parongatans avatar
Jag har nu fått höra vad som ska ha hänt, innan Charlotte Woon fick sitt utbrott förevigat på Östermalms IP. Woon hade promenerat in på idrottsplatsen med sin hund en bit bort från där killarna spelade boll. Och killarna hade två bollar med sig till idrottsanläggningen.

Den ena bollen låg vid killarnas jackor, en bit bort. Woon går fram utan att tveka, och tar basketbollen under armen och går därifrån. En av killarna ropar då till Woon att det är deras boll, och att de vill få tillbaka den.

Woon kastar då bollen aggressivt och mycket hårt emot killen, som ändå fångar bollen och lägger ner den på marken igen.

Några minuter senare, ser de Woon igen - med samma boll som killarna ville ha tillbaka. Det var då killen började filma.

Varför ska killarna behöva hålla med främmande människors hundleksaker? Varför är det killarna som påstås vara snåla, när det egentligen är Woon som är alldeles för snål för att köpa egna hundleksaker?

Woon misstänks använda amfetamin och även receptbelagda läkemedel som är narkotikaklassade. Hon har genomgått en smutsig och mycket infekterad separation. Och hon mellanlandar nu i en liten etta sedan ett drygt år tillbaka. Livet är väl inte riktigt på topp. Charlotte Woon är knappast kung i baren just nu.
Citera
2023-09-07, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera

Om du oprovocerat har kallat folk för värre saker på stan bör du nog ta dig en riktig funderar på hur du beter dig bland folk.

Inte oprovocerat så klart, poängen var att man ibland kan hamna i konflikt med någon och då häva ur sig grova saker, om någon tar fram en mobil och filmar slutet ger det en väldigt felaktig bild av händelsen.
Citera
2023-09-07, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Mata inte rasisterna.

Om du dock inte har social kompetens nog för att se att hon beter sig jävligt dåligt mot barnen får det såklart stå för dig och att du beter dig ännu sämre mot barn på gatan rättfärdigar inte hennes beteende.

Att arbeta i och vara en del av ett korrupt system kan inte vara enkelt för psyket.

Men hur är det med läsförståelsen? Klart hon beter sig illa, ingen tycker något annat, men vi har ingen aning om vad som hände innan kameran började rulla. Jag tror verkligen inte det där var en oprovocerad utskällning. Kastade ungarna bollen på henne och började fnissa eller något sådant?
Citera
2023-09-07, 05:59
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AjdeAna
Men hur är det med läsförståelsen? Klart hon beter sig illa, ingen tycker något annat, men vi har ingen aning om vad som hände innan kameran började rulla. Jag tror verkligen inte det där var en oprovocerad utskällning. Kastade ungarna bollen på henne och började fnissa eller något sådant?
Det hon säger i videon är ju att de sagt att hon inte fick låna bollen. Hon hade 100% i det skick hon var i, medveten om att hon var filmad, sagt vad killarna gjort om de gjort något. Döma av hennes beteende har killarna antagligen inte gjort något.
Citera
2023-09-07, 06:04
Medlem
Jenshalls avatar
Det är något speciellt med dessa hel och halvkoreanska adoptiv barn. Tror dom är störst bäst och vackrast och hamnar alltid i bråk.
Citera
2023-09-07, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chabradorflicka
vem är kvinnan som skäller ut pojkarna? finns det ngn bild på henne?

Kvinnan heter Charlotte Woon. Här är en bild på henne:

https://insikt24.se/54-ariga-charlotte-woon-pa-regeringskansliets-utbrott-mot-tva-14-ariga-pojkar-fula-ackliga-snorungar /
Citera
2023-09-07, 06:27
Avstängd
BATTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av termometern
Kvinnan heter Charlotte Woon. Här är en bild på henne:

https://insikt24.se/54-ariga-charlotte-woon-pa-regeringskansliets-utbrott-mot-tva-14-ariga-pojkar-fula-ackliga-snorungar /

Jösses alltså, och hänger ut sig själv i SVT

Mest misslyckade försök till damage control ever, hon trodde nog att hon var lite förmer med sitt fd jobb i regeringskansliet. Hon borde ha legat lågt istället så hade det blåst över på några dagar, nu har hon gjort bort sig för lång tid framöver vilket hon till och med säger själv i SVT

Sista idioten är inte född ännu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in