2023-09-06, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remington Steel
Jack Werner pratade om "katapulteras". Vad är det? Hittar han på egna ord? Vilket jävla mongo han är.
https://www.ne.se/uppslagsverk/ordbok/svensk/katapultera

Åstadkomma, framkalla, väcka
Citera
2023-09-06, 21:47
Avstängd
MarcoStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Helt klart. Om filmklippet föregicks av en tidigare interaktion - varför berättade hon inte vad det var? Hade hennes hund hittat basketbollen och killarna snodde den? Vad var den tidigare interaktion/bråket som gjorde att hennes hund hade rätt till bollen? Var orsakade hennes vredesutbrott?

Om hon kan förklara sitt orationella beteende med att hon mått dåligt en längre tid p g a sorg kan en av killarna hävda att han mår jättedåligt p g a dåligt självförtroende och utseendehets?

Hade kvinnan inte haft en personlighetsstörning hade hon dels förklarat den tidigare interaktionen eller sagt ”my very bad, jag betedde mig som ett as och ber verkligen om ursäkt”. Tycker att det är tveksamt om SVT funderat över möjligheten att kvinnan har någon form av personlighetsstörning och att det kanske inte hjälper henne att göra intervjun.

Ja, så många frågor som kräver svar. "Uppdrag granskning" borde tillsätta en utredning i minst tre specialavsnitt och gå till botten med den här händelsen. Jag förutsätter också att kvinnan jobbar på sin självbiografi och redgör hela sin uppväxt och allt som föranledde boll-incidenten och att de båda pojkarna erbjuds skyddade identiteter och boende på annan ort så att hon inte kan skada dem igen.
Citera
2023-09-06, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grim77
Hon kände sig tydligen väldigt bekväm och trygg med att förolämpa kränka nedvärdera Svenska väluppfostrade barn.

Hade hon gjort samma sak med vänsterns kelgrisar Ahmed och Hussein så hade hon nu legat med gipspaket på intensiven och en sköterska med ett våldtäktskit samt se fram emot begravningen av sin lemlästade hund.

Det skulle inte förvåna mig om ungarna slängde bollen på henne eller hunden och därför hon surnade till och gick iväg med den. Hur kunde hon liksom ha bollen överhuvudtaget och på det avståndet. Hon har garanterat inte dribblat bort den eller sprungit efter bollen. Sedan att de filmar och lägger upp det säger också vad det är både för ungar och föräldrar.

Hade grabbarna filmat Ahmed eller Hussein istället i en liknande situation, så hade de med varit rökta. Man väljer sina offer.
Citera
2023-09-06, 21:50
Medlem
swimmingpools avatar
Typisk borgarbracka.
Citera
Medlem
Kalliss avatar
Jag tycker att detta är en skittråd!
Man hänger inte ut någon som är civil, oskyldig!
Även om det är hårda ord som utväxlas, men vem har inte själv gjort det, när det brunnit till...
Citera
Medlem
Varför känner sig svenskar kränkta? Vem fan känner sig kränkt för att man kallar någon ful och äcklig? Jag skulle fan aldrig filma det om någon skulle kalla mig det. Jag skulle istället skämma ut mig.
Citera
2023-09-06, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av termometern
Undrar vad det var som fick henne att tända på alla cylindrar. Ungarna måste ha sagt något olämpligt? Eller kastat bollen på henne?
De började filma henne när bollen studsade åt hennes håll. Något mer måste ha hänt innan dock märklig plats hon rastade hunden på.
Citera
2023-09-06, 21:54
Medlem
boll-svantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis
Även om det är hårda ord som utväxlas, men vem har inte själv gjort det, när det brunnit till...
Förvisso sant, men om det kom ut ett liknande videoklipp med dig får du väl ändå erkänna att det är rätt åt dig att du blir hånad för det.

Kan det här bli en "skogsturken" för 2020-talet? Bollkinesen?
Citera
2023-09-06, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Det skulle inte förvåna mig om ungarna slängde bollen på henne eller hunden och därför hon surnade till och gick iväg med den. Hur kunde hon liksom ha bollen överhuvudtaget och på det avståndet. Hon har garanterat inte dribblat bort den eller sprungit efter bollen. Sedan att de filmar och lägger upp det säger också vad det är både för ungar och föräldrar.

Hade grabbarna filmat Ahmed eller Hussein istället i en liknande situation, så hade de med varit rökta. Man väljer sina offer.

Fan vad förvirrande du citerar. Börjat dricka tidigt idag?
Lustigt vad som inte förvånar dig i din lilla bubbla, har du aldrig spelat någon form av boll i din ungdom? En boll som studsar snett och rullar iväg och plötsligt dyker en galen kärring upp och tycker det är hundens leksak.
Citera
Avslutad
Citat:

På vilket sätt är hon oskyldig?
Citera
Medlem
Citat:
Jag tycker att detta är en skittråd!

Instämmer helt. Så är det.
Citera
2023-09-06, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GPT
Är hon utan barn också? Tänkte om tidigare förhållande eller ej.
Gissar hon valde karriären, smått feministiskt, anser inte sig behöva män (som hon ej behöver speciellt om ej ens vill ha barn eller familj).
En dopamin beroende person , tjäna pengar för sedan konsumera allt som ger hög dopamin (droger samt allt annat möjligt). Ingen känsla för vilja ta ansvar eller tänka på konsekvenser, blivit mer sur genom åren och kanske börjar ångra sig att hon själv inte skaffat barn som nu då antagligen försent.
Kanske hon påmindes av ungdomarna av hon hade kunnat ha barn som dom och vände sin inre aggression emot dom.

Jag vet inte men jag skulle tro att hon är en barnlös karriärist som nu insett att aktien inte blev den hon hoppades
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in