2023-09-05, 23:08
Medlem
invandrar-leffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Vad sa den fula maskulina kärringen... "vad ska du göra med filmen".. "kanske polisen"?

Nää din retarderade kossa.. den ska ut på sociala medier för att visa DITT fula nylle och ditt skräpiga beteende.

Bra jobbat av grabbarna!
Låt er inte slås ner av hennes ord.. hon är bara bitter för att hon inte är 20 längre.

Ja i det här fallet så är det verkligen karma om den där gamla fula subban får gå viral en tid.
Nu kan jag ju inte se något politiskt för fem öre i detta men att en vuxen människa mobbar två skötsamma 14-åringar är riktigt jävla lågt. Hade hon betett sig så här på någon annan plats hade hon kunna blivit både misshandlad och våldtagen ...
Citera
2023-09-05, 23:08
Medlem
Gammalhiphopares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Andreas-
Säg inte det där till bekymrade föräldrar som gång efter gång drabbas av rödvinflodens efterdyningar, säg det där till fyllekärringen på Youtube som ofredar småpojkar om nätterna.

”Fyllekärring” växlar några skarpa ord med tonårspojkar på kvällen. Hjälp! Kalla in försvaret. Nåt latte-soja-höger-pappa har blivit sekundärkränkt.
Citera
2023-09-05, 23:11
Medlem
Xeliouss avatar
Klok kvinna. Skitnödiga Sverige hat tydligen aldrig varit i Italien eller Frankrike. Där tar de ingen skit från stöddiga invandrarungar.
Citera
2023-09-05, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Men du kan relatera till egenmäktigt förfarande kring basketbollar. Ja det är ju mindre av ett white-trash problem din stjärna. Egentligen ska man inte behöva förklara självklarheter men då du verkar vara helt dum i huvudet: Jämförelsen med basketbollar och tvättid är att båda fenomenen håller ett så lågt materiellt värde att polisen troligen skulle kasta anmälan i papperskorgen.

Men du menar att kvinnan har blivit polisanmäld?

Jag menar att det finns skäl att anse att minst ett brott har begåtts och i en rättsstat så utreds brott.

Med tanke på vilka fåniga brottsanklagelser som leder till polisanmälan, åtal och överklagan till hovrätten av åklagare så finns det absolut inget skäl till att blunda för dessa brott som riktar sig mot barn.

https://sverigesradio.se/artikel/6142526

Du är verkligen dum i huvudet och totalt jävla obildad. Wt
Citera
2023-09-05, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoStar
Har inte påstått att de är byxmyndiga. Du tillrättavisade nån som kallade dem tonåringar, vilket var fel eftersom det är precis vad en fjortonåring är.

The more you know.

Tack, jag hade inte en aning om det.

Du är så smart och duktig på att förstå vad som är relevant.
Citera
2023-09-05, 23:17
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Det hade nog varit nyttigt för dem, barn nuförtiden lever alldeles för skyddat, när jag var i deras ålder fick jag (och gav) stryk hela tiden av mina syskon och klasskamrater.
Ni blev mobbade, förfölja, förnedringsrånade och misshandlade av personer från främmande kulturer också förstår jag?

Vi har skapat ett samhälle som brinner överallt men absolut. Barn idag är såna veklingar som knappt tål stryk längre. Du och dina syskon var ju så mycket mindre skyddade och blev riktiga tuffingar.
Citera
2023-09-05, 23:18
Medlem
Citat:
Att jag har vänsterpartiets logga bredvid en bild av historiens värsta massmördare är inte en hyllning av vänstern ditt dumhuvud. Men som alla högermänniskor tror jag på proportionalitetsprincipen. Tycker du att det är motiverat att privatpersoner bli uthängda på sociala medier för att man kanske på fyllan snor en unges boll och ropar arga saker. Ungdjävlarnas föräldrar borde ta ett allvarligt snack med ungarna om att andras misär inte är en källa till underhållning eller roliga kommentarer.

Hahhahahaha, du kanske skulle se på videon innan du kommenterar den. För dina kommentarer är verkligen inte relevanta sett till videons innehåll.

Du verkar leva i någon sinnessjuk WT-värld där handlingar inte får konsekvenser.

Om hennes beteende inte är så farligt så är det inte heller så farligt att det visas för allmänheten.

Du motsäger dig själv.
Citera
2023-09-05, 23:19
Medlem
greta75s avatar
Filmen är otroligt pinsam för kvinnan. Men jag tycker mig se en människa som inte mår bra. En människa som håller på att kollapsa.

Barnen är ju cool-lugna, de klarar ju sig.

Känner inte mycket mer än så. Drar vidare.
Senast redigerad av greta75 2023-09-05 kl. 23:25.
Citera
2023-09-05, 23:27
Avslutad
Citat:
Att jag har vänsterpartiets logga bredvid en bild av historiens värsta massmördare är inte en hyllning av vänstern ditt dumhuvud. Men som alla högermänniskor tror jag på proportionalitetsprincipen. Tycker du att det är motiverat att privatpersoner bli uthängda på sociala medier för att man kanske på fyllan snor en unges boll och ropar arga saker. Ungdjävlarnas föräldrar borde ta ett allvarligt snack med ungarna om att andras misär inte är en källa till underhållning eller roliga kommentarer.
Nej, jag tycker inte att den här uthängningskulturen är ett dugg produktiv, men jag accepterar att skit är skit och försöker navigera utifrån den vetskapen. Jag finner det dock lustigt att de privilegierade som initierade detta verkar känna sig så bulletproof att de inte kan föreställa sig att samma skit mycket enkelt kan drabba dem själva.

Det är etablerat sen länge att t.ex. arbetsgivare trålar nätet efter sina anställda, man behöver således inte vara kriminell för att anses vara en toxisk typ som ingen vill ta i ens med tång.

Regeringskansliet har uppenbarligen annan åsikt om hur ”privatpersoner” bör representera sin arbetsgivare, kanske är det läge att införskaffa sig en snabb susning om hur den digitala världen fungerar?

Q: och vad ska du göra med den filmen?
A: Ingenting. Du gör hela jobbet.
Senast redigerad av Gopnikk 2023-09-05 kl. 23:54.
Citera
2023-09-05, 23:30
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Jaha, ett helt annat fall från 2015 som rör HMF. Har du belägg för vilket brott kvinnan i detta fall har begått. Förolämpning är ett brott om det riktar sig mot person i tjänsteutövning eller någon av attributen i diskrimineringslagarna. Ful är helt enkelt för vagt. Ofredande kräver oftast fysisk kontakt för att räknas som ett brott. Återstår då egenmäktigt förfarande med basketboll. Men där var du för blåst för att förstå liknelser. Kan du förklara var i kvinnans brott består som kan motivera en uthängning. Eller är det bara baaaarrrnnn du har att komma med.

Kärringen är uppenbarligen störd i skallen på något sätt. Självklart ska man hänga ut sinnessjuka kärringar.
Citera
2023-09-05, 23:37
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermes88
Har ni sett det senaste som cirkulerar på sociala medier? Ett filmklipp har spridits där en kvinna med östasiatiskt ursprung stjäl en basketboll från ett par 14-åriga killar på Östermalms idrottsplats. Hon förolämpar dem dessutom verbalt på ett mycket obehagligt sätt.

Kvinnan har kopplingar till Regeringskansliet. Hon nämns som "grafisk formgivare" åt Regeringskansliet på Google. Hon bor i överklassområdet Gärdet bredvid Östermalm och hade en inkomst på en halv miljon kronor förra året från sitt arbete åt regeringen.

Vad tycker ni om detta? Är det acceptabelt beteende, särskilt från någon som har en koppling till regeringen? (Ber mod flytta om tråden hamnat fel)

https://www.youtube.com/watch?v=PMFZ3CqY2-Q
https://nordfront.se/regeringskines-i-basketbollskandal-pa-ostermalm
https://www.expressen.se/nyheter/kvinnans-han-mot-barnen-fula-ackliga-killar/

Som det tydligt framgår så har kvinnan ingen koppling till regeringen. Anställningen hade redan avslutats innan denna händelse med pojkarna.
Det gör iofs inte att hennes beteende blir mer acceptabelt.
Citera
2023-09-05, 23:46
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermes88
Vad tycker ni om detta? Är det acceptabelt beteende, särskilt från någon som har en koppling till regeringen? (Ber mod flytta om tråden hamnat fel)

Det är ju bara pinsamt. Troligen har hon psykiskt fel, många inom media verkar ha det inom den branschen. Manisk som någon skrivit ovan. Brukar vilja bråka och försätta sig i situationer de får ångra senare när det maniska skovet passerat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in