Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-04, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocturnal
Det er ikke sikkert at GM tør å ta telefonen da? Det blir jo som å ta med seg en sporingsbrikke.

My point exactly.
Citera
2023-09-04, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drsniffer
Snuten går ut med bilde i Modum hendelsen.

https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/politiet-ber-om-tips-etter-skuddloesning-i-modum-deler-bilde-av-motorsykkel.55OVlkEl-?utm_source=sha re-btn

Er det noen som klarer å identifisere motorsykkelen? Det er et dårlig bilde. På min skjerm er den rød eller oransj. Rødt er ofte Honda-farge, mens oransj er KTM-farge.

Men denne sykkelen har mindre framhjul enn bakhjul, og det er uvanlig på en offroader. Men ikke uvanlig på en offroader som er bygget om til supermotard, noe som endel gjør. Uansett, dette er ikke en MC man ser for mange av.

Som andre allerede har skrevet i tråden, tror jeg også at den er stjålet. Kanskje eieren kjenner den igjen?
Citera
2023-09-04, 15:31
Medlem
drsniffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocturnal
Det er ikke sikkert at GM tør å ta telefonen da? Det blir jo som å ta med seg en sporingsbrikke.

Ikke ta hånd om den som i et trofé, men fjerne og eliminere den så raskt som overhode mulig…
Citera
2023-09-04, 15:33
Medlem
Noen som vet hvem fornærmede i bil var, som politiet mener er utsatt for et drapsforsøk? Er det noen koblinger mellom det på Modum og JH som noen vet?
Citera
2023-09-04, 15:34
Medlem
Citat:
Ikke ta hånd om den som i et trofé, men fjerne og eliminere den så raskt som overhode mulig…

Ja.. det er jo sant. Ødelegge den på stedet, det ville kanskje være lurest. Men det er ikke så lett å tenke på alt når det står på som værst
Citera
2023-09-04, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkimedes
Er det noen som klarer å identifisere motorsykkelen? Det er et dårlig bilde. På min skjerm er den rød eller oransj. Rødt er ofte Honda-farge, mens oransj er KTM-farge.

Men denne sykkelen har mindre framhjul enn bakhjul, og det er uvanlig på en offroader. Men ikke uvanlig på en offroader som er bygget om til supermotard, noe som endel gjør. Uansett, dette er ikke en MC man ser for mange av.

Som andre allerede har skrevet i tråden, tror jeg også at den er stjålet. Kanskje eieren kjenner den igjen?

Veldig dårlig bilde, men jeg gjetter på KTM.
Citera
2023-09-04, 15:38
Medlem
I artikkelen i ringblad var det to fotografier av føreren og kjøretøyet:

https://www.ringblad.no/etterlyser-denne-motorsykkelen-etter-skudd-i-modum/s/5-45-1720070
Senast redigerad av z-z-z 2023-09-04 kl. 15:41.
Citera
2023-09-04, 15:40
Medlem
drsniffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villvandrer

Og hva slags merke var det som ble stjålet i nærheten?

Tipper snuten har fått bekreftet at det er den MCen og at de i realiteten er mest interessert i fyren oppå og hvor MCen er nå (tekniske spor)

Forbeholdene i etterlysningen er bare en forsikring mot at det i ettertid kan sies at ikke noen uskyldige ble hengt ut.

Norge er ikke USA, men forbehold om alt mulig er kommet hit også dessverre.
Citera
2023-09-04, 15:42
Medlem
Citat:

Spesielt at den er rød foran og grå bak
Citera
2023-09-04, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villvandrer

Må være ktm. Ser ut som det er noe hvit / sort kamo dekor på sidedeksel.
Citera
2023-09-04, 15:44
Medlem
Citat:
Og hva slags merke var det som ble stjålet i nærheten?

Tipper snuten har fått bekreftet at det er den MCen og at de i realiteten er mest interessert i fyren oppå og hvor MCen er nå (tekniske spor)

Forbeholdene i etterlysningen er bare en forsikring mot at det i ettertid kan sies at ikke noen uskyldige ble hengt ut.

Norge er ikke USA, men forbehold om alt mulig er kommet hit også dessverre.

Det var en KTM, men den var helsvart. Ligner egentlig ikke på den på bildet. Den ser ut til å være oransje i front, og sølv bakover, slik en del av dem kommer lakket. Men det er klart at fargegjengivelsen på bildet på etterlysningen nå kan være helt feil, bildet skulle vært gjort skarpere og klarere.
Citera
2023-09-04, 15:45
Medlem
n.ophtalmicuss avatar
Citat:

GasGas er vel også rød. Jeg syntes den ser litt spe ut, virker ikke å være særlig større enn 125 cc. Men den kan sikkert se mindre ut hvis fyren som sitter oppå et en bamse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in