2023-09-03, 14:31
Medlem
https://mrkoll.se/person/Tony-Ake-Bystrom-Kornellvagen-31-C-Orebro/mUxauerAdYQauerAulaTbTAQmmUxacYfrkyqRaQbTAQmmUxacY frrahA
Citera
2023-09-03, 15:55
Medlem
BrorGertruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaljugnubog
Då är du efterbliven som jag misstänkt på riktigt.
Du har hellre en mördare som granne än en muslim?

Detta land är fyllt av veka bogar och rökta idioter.

Det ena utesluter inte det andra? Hur vet man att grannen inte varit nere i Syrien och halshuggit folk får skoj skull och sedan åkt "hem" när det började gå åt helvete för fanskapet?

Sen är han inte helt fri. Bara villkorligt frigiven, vilket han är i 4000+ dagar till. Så missköter han sig åker han tillbaka in igen.
Citera
2023-09-03, 16:12
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrorGertrud
Det ena utesluter inte det andra? Hur vet man att grannen inte varit nere i Syrien och halshuggit folk får skoj skull och sedan åkt "hem" när det började gå åt helvete för fanskapet?

Sen är han inte helt fri. Bara villkorligt frigiven, vilket han är i 4000+ dagar till. Så missköter han sig åker han tillbaka in igen.
Den ena dömd den andra har du fördomar mot.
Alla muslimer är mördare i dina ögon.
Stabilt.

Du lär ju vinna många övertygelse poäng bland folk här..
Citera
2023-09-03, 16:43
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Om någon behöver frivården så måste det vara folk som Tony Olson. Fotboja och blåsa och pissa varje vecka
Sista inlägget i denna tråd för mig. Kan mördaren byta namn nu?
Vem som helst kan byta namn.

Något Tony redan har gjort då han inte längre bär Olsson som efternamn.
Citera
2023-09-03, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Haha, fy fan vilken nolla du är. Paranoid jättebebis.
Tony Olsson är en dåre, likaså du.

Jag tar alla dagar i veckan en svensk dåre som han till granne än psyksjuka importerade våldtäktsmän som fortfarande lever kvar på stenåldern.
Citera
2023-09-03, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guistha46
Jag tar alla dagar i veckan en svensk dåre som han till granne än psyksjuka importerade våldtäktsmän som fortfarande lever kvar på stenåldern.
Själv slipper jag helst bägge parasiterna och förespråkar att bägge ska slås ihjäl. Men vi är uppenbart olika.
Citera
2023-09-03, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
Du tycker inte Arklöv är en "svartskalle"? Han är förövrigt dömd för krigsbrott och brott mot mänskligheten, torterat gravida kvinnor och mördat barn. Helt normal kille.

Han är mulatt ditt klappmongo, d.v.s hans biologiska far var vit och från Europa med en färgad biologisk mor, adopterad sen av ett svenskt par. Inte en psyksjuk feg svartskalle från stenålderns islam som har ljugit och lurat sig in i Sverige för att leva på svenska bidrag och smyga runt och våldta kvinnor. Lär dig vad skillnaden är på den biten och en legosoldat, tack.
Citera
2023-09-03, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Såklart det är synd om poliserna som mördades och deras familjer. Men det var Arklöv som mördade dem. Inte Olsson.
Finns det bevis på det. Jag sa det från dag 1.
Citera
2023-09-03, 17:57
Medlem
Citat:
Då är du efterbliven som jag misstänkt på riktigt.
Du har hellre en mördare som granne än en muslim?

Detta land är fyllt av veka bogar och rökta idioter.
En rehabiliterad mördare. Som mördade för länge sen. Varför skulle han vara det minsta farlig nu?

Hade gärna bjudit honom på en bira och snackat lite skit en lördagkväll.
Citera
2023-09-03, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guistha46

Håller med. Även i fall där svensken är på samla farlighetsnivå.. Av den enkla anledningen att det är mycket lättare att tolka och förutse aviikande beteende hos någon från samma elker liknande kultur sim en själv.
Citera
2023-09-03, 18:02
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
En rehabiliterad mördare. Som mördade för länge sen. Varför skulle han vara det minsta farlig nu?

Hade gärna bjudit honom på en bira och snackat lite skit en lördagkväll.
Kriminalvården.... Jävla offer. Han är samma människa fattar du väl. Eller tror du att man kan omvända bögar likt mördare? Eller rehabilitera som du så fint skriver.
Citera
2023-09-03, 18:03
Medlem
Citat:
Kriminalvården.... Jävla offer. Han är samma människa fattar du väl. Eller tror du att man kan omvända bögar likt mördare? Eller rehabilitera som du så fint skriver.
Chilla, det var ju knappast igår han mördade. Klart han är en annan människa idag som den 50-åriga gubbe han är.

De flesta är nog annorlunda som 50-åringar än hur de var som 20-åringar. Inklusive all hjälp han fått genom Kriminalvården.

Jag litar helt och fullt på honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in