2023-09-03, 01:39
Avslutad
Jag vet hur folk även på gatan ser på mördare (Invandrare tänker jag inte på nu, dom är svin)
Mördare har gått över en gräns man litar inte på dom dom är sämre än vanligt folk.

Jag har suttit med folk och supit i parker eller i dåliga hus med A -lagare och dom skryter ALDRIG med att dom har mördat. Det är en sak som kommer via dåligt rykte. Folk vill inte ha med dom att göra.

Många mördare väljer att starta på nytt i en ny region, Bott i väst börjar så börjar man på nytt i norr.
Mördare i mina kretsar mördar utan orsak. Sprit och knark är oftast orsaken ute efter 12 år
Senast redigerad av llars67 2023-09-03 kl. 01:47.
Citera
2023-09-03, 01:55
Avslutad
Om någon behöver frivården så måste det vara folk som Tony Olson. Fotboja och blåsa och pissa varje vecka
Sista inlägget i denna tråd för mig. Kan mördaren byta namn nu?
Senast redigerad av llars67 2023-09-03 kl. 02:00.
Citera
2023-09-03, 08:52
Medlem
Känns läskigt tänk att få honom som granne...
Citera
2023-09-03, 12:03
Medlem
Jag fattar inte hur vissa mesar i den här tråden sitter och gnäller och skulle vara oroliga över att Tony Olsson blir släppt!? Buhu !!

Fy fan jag har hellre Olsson, Axelsson och Arklöv fria på gatorna än en massa äckliga svartskallar till våldtäktsmän och ISmördare som ENDAST har blivit dömda till några år på ungdomsvård eller några år på nån anstalt, om dom ens har blivit dömda vill säga, för det är ju alltid så jäkla synd om dessa kamelknullare. Men det är dom idioterna ni borde oroa er för att bo granne med eller möta i nån mörk gränd, inte trion från Malexander morden. Puckon !
Senast redigerad av guistha46 2023-09-03 kl. 12:14.
Citera
2023-09-03, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guistha46
Jag fattar inte hur vissa mesar i den här tråden sitter och gnäller och skulle vara oroliga över att Tony Olsson blir släppt!? Buhu !!

Fy fan jag har hellre Olsson, Axelsson och Arklöv fria på gatorna än en massa äckliga svartskallar till våldtäktsmän och ISmördare som ENDAST har blivit dömda till några år på ungdomsvård eller några år på nån anstalt, om dom ens har blivit dömda vill säga, för det är ju alltid så jäkla synd om dessa kamelknullare. Men det är dom idioterna ni borde oroa er för att bo granne med eller möta i nån mörk gränd, inte trion från Malexander morden. Puckon !

Haha, fy fan vilken nolla du är. Paranoid jättebebis.
Tony Olsson är en dåre, likaså du.
Citera
2023-09-03, 13:09
Medlem
KirkLazaruss avatar
Finns det några uppgifter om vad han har för planer med livet i frihet? Studier/jobb osv?
Citera
2023-09-03, 13:15
Moderator
HelgeBuks avatar
Jag skulle tro att han är ganska less på att sitta i fängelse. Han har också haft 24 år på sig att växa upp.

Summa summarum, jag skulle inte vara rädd för att ha honom som granne idag.
Citera
2023-09-03, 13:48
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guistha46

Du tycker inte Arklöv är en "svartskalle"? Han är förövrigt dömd för krigsbrott och brott mot mänskligheten, torterat gravida kvinnor och mördat barn. Helt normal kille.
Citera
2023-09-03, 14:08
Medlem
snooper123s avatar
Har en bekant som satt med honom för ungefär 10 år sedan. Redan då var han ganska mogen.

Grattis Tony välkommen hem
Citera
2023-09-03, 14:24
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Har en bekant som satt med honom för ungefär 10 år sedan. Redan då var han ganska mogen.

Grattis Tony välkommen hem

Skulle du kunna säga samma sak om alla unga gängkriminella invandrare som sitter inne för mord om låt säg 10 år? Att de mognat, och välkomnat dem "hem"?

Ingen bryr sig om att de "mognat". Du har seriemördare som är mogna men de är mördare för det. Dumme fan

Du får det låta som att det handlade om nån slags pojkstreck
Citera
2023-09-03, 14:28
Medlem
Det är väl ingen normalt funtad svensk som är överlycklig över att ”10000 tyska läderbögar” istället blev en miljon somalisk barnsoldater.

Men vad har invandringen med den här tokiga karln att göra?
Citera
2023-09-03, 14:30
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Skulle du kunna säga samma sak om alla unga gängkriminella invandrare som sitter inne för mord om låt säg 10 år? Att de mognat, och välkomnat dem "hem"?

Ingen bryr sig om att de "mognat". Du har seriemördare som är mogna men de är mördare för det. Dumme fan

Du får det låta som att det handlade om nån slags pojkstreck
Såklart det är synd om poliserna som mördades och deras familjer. Men det var Arklöv som mördade dem. Inte Olsson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in