2023-09-02, 05:43
Medlem
LuluBrooksies avatar
Jac är så skadad av fen här tråden. Jag såg en äppelskärare i en inredningsaffär idag. Tankarna gick direkt till SKUGGAN. Ofrivilligt.

Citat:
Ursprungligen postat av fornamn.efternamn
Hon har börjat ångra sig nu. Hemskt
Citat? Källa?
Citera
2023-09-02, 05:47
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Källa på det?

Inte för att jag skulle vara direkt överraskad, men lite mer får man komma med om man gör påståenden.
Citera
2023-09-02, 06:43
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:

Efter att ha droppat en sån 💣 så får du f*n backa upp det med nån form av bevis också.
Citera
2023-09-02, 07:43
Medlem
Fethetens avatar
Citat:

Du snackar bara skit vilket är så jävla onödigt på ett forum som detta.
För mindre än en timme sen la hon upp en bild på sitt rövhål på DS och texter om att hon är så glad nu då hon har så mycket pengar pga of.
Citera
2023-09-02, 22:09
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverglitter
Aldrig hört talas om medelålderskris? Personer som varit mediokra men plötsligt runt 50-årsåldern börjar klä sig ungdomligt, blir besatta av att gymma, visar upp sin tatuerade "killerbody" genom att ha på sig så lite kläder som möjligt. Det är mycket typiska tecken för medelålderskris för både män och kvinnor. Särskilt för dem som inte levde ut sin ungdom när det begav sig, utan gifte sig och skaffade ungar istället. Sedan att gå så långt och stoppa upp grejer i sin kropp till hugade spekulanter är väl - minst sagt - att ta det för långt.

Visst kan det vara så och det var vad jag trodde när hon tantade till sig totalt för två år sedan. Och gjorde intervjuer där hon framstog som mer konservativ än påven.

När hon nu svänger 180 grader är jag inte lika säker. Visst kan det vara en medelålderskris men få gör sådana tvärvändningar. Än färre vill visa sitt arsle utvidgat med speculrum för alla att se. Jag kan faktiskt inte på rak arm påminna mig om någon.

Men det är kanske jag som lever i en skyddad verkstad, du känner säkert många som runt femtio börjar filma sig själva när dom blivit piskade. Att man sedan lägger upp det hela på nätet mot betalning är säkert vardagsmat för dig. Du känner säkert många som glatt poserar med sår över hela kroppen och sperma över ansiktet.
Citera
2023-09-02, 22:29
Medlem
Coffeemans avatar
Man kan koka ner det hela till vilken världsbild man har.

Om jag ser en människa förnedra sig själv och kasta bajs på alla andra tänker jag att det är en människa med stora problem.
Andra verkar se det som att man tar en stark ståndpunkt och äger sin situation.

Tiden får visa vem som har rätt, själv är jag tvärsäker på att hon är på psyket innan jul.
Citera
2023-09-03, 09:13
Medlem
Silverglitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Visst kan det vara så och det var vad jag trodde när hon tantade till sig totalt för två år sedan. Och gjorde intervjuer där hon framstog som mer konservativ än påven.

När hon nu svänger 180 grader är jag inte lika säker. Visst kan det vara en medelålderskris men få gör sådana tvärvändningar. Än färre vill visa sitt arsle utvidgat med speculrum för alla att se. Jag kan faktiskt inte på rak arm påminna mig om någon.

Men det är kanske jag som lever i en skyddad verkstad, du känner säkert många som runt femtio börjar filma sig själva när dom blivit piskade. Att man sedan lägger upp det hela på nätet mot betalning är säkert vardagsmat för dig. Du känner säkert många som glatt poserar med sår över hela kroppen och sperma över ansiktet.
Nu syftade jag på inte på det hon håller på med på DS och OF utan att hon gick från konservativ mamma och blyg viol som inte ville synas och helst satt och läste på biblioteket - till att träna extremt mycket för att få en "killerbody" och börja tatuera sig och visa upp sig i minimalt med kläder. Det var det jag menade med medelålderskris.
Citera
2023-09-03, 10:58
Medlem
Allt handlar ju egentligen om vad hennes döttrar tycker om det här och hur de mår idag.

Om hennes nya totala gränslöshet pajar övriga relationer så är det ju skadligt, hur happy hon än verkar och hur mycket pengar hon än tjänar.
Citera
2023-09-03, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Allt handlar ju egentligen om vad hennes döttrar tycker om det här och hur de mår idag.

Om hennes nya totala gränslöshet pajar övriga relationer så är det ju skadligt, hur happy hon än verkar och hur mycket pengar hon än tjänar.
Så länge som de får shoppa med mammas kort så bryr de sig inte om var pengarna kommer ifrån.
Citera
2023-09-03, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dallasmygel
Så länge som de får shoppa med mammas kort så bryr de sig inte om var pengarna kommer ifrån.

Om de bryr sig om sin mamma så är det klart att de gör det. Det är inte som att ha ett vanligt i princip riskfritt jobb
Dessutom är två vuxna, tror inte de använder hennes kort då.
Citera
2023-09-03, 11:29
Medlem
Citat:
Om de bryr sig om sin mamma så är det klart att de gör det. Det är inte som att ha ett vanligt i princip riskfritt jobb

Och plötsligt var träningen och boendet finansierat och jag kunde fortsätta med min dagliga smärtlindring på gymmet och i löpspåret och sedan växte allt rekordartat och någons blick när hen fick shoppa fritt på mitt kort kommer jag aldrig glömma, det är nog mitt livs lyckligaste ögonblick.
Citera
2023-09-03, 11:47
Medlem
Silverglitters avatar
Citat:
Nej men hon ger dem egna kort så de kan shoppa. Det är något hon velat göra och nu med OF har hon råd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in