Citat:
Ursprungligen postat av
Silverglitter
Aldrig hört talas om medelålderskris? Personer som varit mediokra men plötsligt runt 50-årsåldern börjar klä sig ungdomligt, blir besatta av att gymma, visar upp sin tatuerade "killerbody" genom att ha på sig så lite kläder som möjligt. Det är mycket typiska tecken för medelålderskris för både män och kvinnor. Särskilt för dem som inte levde ut sin ungdom när det begav sig, utan gifte sig och skaffade ungar istället. Sedan att gå så långt och stoppa upp grejer i sin kropp till hugade spekulanter är väl - minst sagt - att ta det för långt.
Visst kan det vara så och det var vad jag trodde när hon tantade till sig totalt för två år sedan. Och gjorde intervjuer där hon framstog som mer konservativ än påven.
När hon nu svänger 180 grader är jag inte lika säker. Visst kan det vara en medelålderskris men få gör sådana tvärvändningar. Än färre vill visa sitt arsle utvidgat med speculrum för alla att se. Jag kan faktiskt inte på rak arm påminna mig om någon.
Men det är kanske jag som lever i en skyddad verkstad, du känner säkert många som runt femtio börjar filma sig själva när dom blivit piskade. Att man sedan lägger upp det hela på nätet mot betalning är säkert vardagsmat för dig. Du känner säkert många som glatt poserar med sår över hela kroppen och sperma över ansiktet.