2023-09-02, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SupergodTanke
Varifrån har du sett eller hört att hon är/var omtyckt?

Har för mig att hennes kollegor sa det i sina förhör, har du hört eller läst att det inte skulle vara så
Citera
2023-09-02, 21:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Hon är tydligen eller va iallafall omtyckt på sitt arbete
Nej, det var hon väl inte?
Citera
2023-09-02, 21:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NiederErmaFrost
Maria.Th är ju en som tycker det eller hur ?
Hanna om jag inte minns fel har gråtit ut där eller om det var gamla enhets chefen.

Hanna som gjorde studier som hon knappt kunde klara av, då Stefan försörjde henne och han sökte tröst på annat håll då han behövde det.

Någon som vet när det var ... för hon har ju varit in och ut från psykiatrin ett antal gånger och blivit några "erfarenheter" rikare.
Jag tror otroheten har pågått en längre tid.. kanske närmare 10 år.. 2017.05.15 blev ett "uppvaknande" för Hanna tror jag.

Har hon genomgått ECT för något gammalt problem med familjen ?
Hennes psykiska hälsa med trauman, vad bottnar det i?
Vad fick hon för diagnos? Hon åt väl medicin mot bipolär sjukdom?
Citera
2023-09-02, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nej, det var hon väl inte?

Jag fick för mig att jag läste förhören med hennes kollegor men jag hade kanske blandat ihop det, vad jag ändå minns är att ngn kollega blev illa till mods när HD hade nämnt ngt om att hon önskade LW död
Citera
2023-09-02, 22:08
Medlem
Citat:

Ngt är stört ändå när allt kretsar kring detta jävla burkletande, där verkar det gått överstyr både innan och även nu efter mordet
Citera
2023-09-02, 22:16
Medlem
Citat:
Ngt är stört ändå när allt kretsar kring detta jävla burkletande, där verkar det gått överstyr både innan och även nu efter mordet

Varför diskuteras HD när hon blev helt avskriven från misstankar från mordet på LW? Och när det gäller SDs död så var inte HD i närheten av torpet utan flera mil därifrån. Men det spelar väl mindre roll när ni gör allt för att få HD in i ekvationen.
Citera
2023-09-02, 22:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hans66
Varför diskuteras HD när hon blev helt avskriven från misstankar från mordet på LW? Och när det gäller SDs död så var inte HD i närheten av torpet utan flera mil därifrån. Men det spelar väl mindre roll när ni gör allt för att få HD in i ekvationen.
Försöker? Hon är ju den som sitter med ensam kvar med hela kungariket...
Hon var flera mil från torpet...vart då och varför då?
Har du funderat någonting över den som misstänktes för mord på Stefan? Hur kunde det komma sig?
Citera
2023-09-03, 00:18
Medlem
Citat:
Försöker? Hon är ju den som sitter med ensam kvar med hela kungariket...
Hon var flera mil från torpet...vart då och varför då?
Har du funderat någonting över den som misstänktes för mord på Stefan? Hur kunde det komma sig?

Snyggt kommenterat, tyvärr vill vissa inte att allt kommer fram
Citera
2023-09-03, 05:05
Avslutad
Citat:
Snyggt kommenterat, tyvärr vill vissa inte att allt kommer fram
Det ÄR av högsta grad väsentligt och det är mycket som finns i slasken, men med tanke på hur enormt stor utredningen är, med alla pm's och dokument som ramlat mellan stolarna, så är det helt uppenbart att det är flera kålsupare i denna soppa, som i egenskap av sitt ämbete, har haft ett finger med i spelet och sett till att vissa saker "aldrig" ska komma fram.
MEN det finns bevis, detta är Sverige, där allt ska dokumenteras till förbannelse, tro mig.
Dom svar jag fått vid efterfrågan hos olika instanser/beslutsfattare, gör mig mörkrädd.
Hur detta kan accepteras, är helt enkelt för att det är korrupt.
Titta bara på hur skandalen med Linda Hansson Staaf har hanterats, en människa dog, ingen anses ansvarig och Linda snurrar vidare med ÖB.
Det är ruttet, det luktar skit, rent ut sagt.
Citera
2023-09-05, 19:42
Medlem
Citat:
Vet faktiskt inte, tyvärr.. kan inte diagnoser sådär jättebra.
Men vad jag tycker mig se är att hon är manisk.

Jag tror att även om hon hamnar på Hinseberg eller dyl. så är hon en maktfaktor där hon hamnar.
Citera
2023-09-05, 19:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NiederErmaFrost
Vet faktiskt inte, tyvärr.. kan inte diagnoser sådär jättebra.
Men vad jag tycker mig se är att hon är manisk.

Jag tror att även om hon hamnar på Hinseberg eller dyl. så är hon en maktfaktor där hon hamnar.
Det utlöstes efter yngsta dottern, någonting psykiskt? Det var ett väldigt sjå för Stefan och hans föräldrar. Varför uteslöts dom från barnbarnen?
Det har jag aldrig förstått.

Jag tolkar Hanna som bipolär.
Hon manipulerar och dominerar, får andra att följa. Se bara på hur hon helt skamlöst tagit över allt som Lena och Stefan någonsin vidrört
Senast redigerad av Mumsbulle 2023-09-05 kl. 19:59.
Citera
2023-09-05, 20:45
Medlem
När jag läser FUP förhören med alla så sticker några ut som lite mer intressanta än andra, och den röda tråden jag reagerar på är burkletarna, kan inte sätta fingret på exakt vad men deras svar är annorlunda på ngt sätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in