2023-09-02, 01:48
Medlem
Sotarmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Tänk att Leeds spelade CL semifinal så sent som 2001…

Efter det, gjorde United ett kap i köpet av Rio.
Citera
2023-09-02, 01:49
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Tror man kan komma upp till samma nivå däremot lär det bli tuffare dels pga bättre motstånd samt mer turneringar. Nu fick vi visserligen city i första rundan så det kanske kan bli en snabb sorti ur sen cupen och det kanske kan rädda tröttheten. Vi överpreterade förra säsongen, men även att andra lag hade sina dips. Vi spelade förbaskat mycket kryss förra säsongen där många var matcher man nog borde tagit en vinst i, och ifall vi lyckas det så kan vi bli farliga. Måste dock bli mer kliniska, tex mot Pool ifall vi hade varit mer kliniska hade vi fått in 3-4 mål. Att inte vara klinisk kommer att kosta, vi hade problem med det förra säsongen med. Vi har ligans svåraste inledning troligtvis, samt fått city i cupen och en galet svår grupp i PL. Det gäller att verkligen komma upp i nivå. Det kommer bli förbaskt tufft att komma topp 4:a, topp 8 är nog mer sannolikt.
Det kan ju också höja er att få spela CL och "inse att ni vill hör hemma där". Vad ger du er för chans att gå vidare ifrån gruppen? Det känns ju inte omöjligt. Var det inte mera på sluten ni började kryssa? Ja,fan matchen mot Liverpool borde ni ha stängt, sjukt att det inte gick.
Citera
2023-09-02, 01:50
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Tänk att Leeds spelade CL semifinal så sent som 2001…
Säger inte att dom är dåliga, men dom brukar ha fans som tror att deras United är det enda
Citera
2023-09-02, 01:58
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Säger inte att dom är dåliga, men dom brukar ha fans som tror att deras United är det enda

Jo jag vet men jag menade bara att det är sjukt att dom var så bra för 22 år sedan mot hur det ser ut idag.
Citera
2023-09-02, 02:00
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Jo jag vet men jag menade bara att det är sjukt att dom var så bra för 22 år sedan mot hur det ser ut idag.
Är inte sjukare än att Spurs nyligen var i en CL-final
Citera
2023-09-02, 02:06
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Hahah, Bambam!! Hade glömt den lilla Hulken 😁

Vad får Liverpools transferfönster i betyg då, av 10?
Nånstans runt 7/10 kanske? 🦖
Jag skulle snara lägga mig på 5 av 10, saknar en etablerad och färdig spelare på högsta nivå.
Endo - kan hjälpa laget att stänga ytor, lite taktiskt drillning gör susen
Mac - behöver en säsong till gör att öka lungkapaciteten
Szobo - kan bli riktigt bra om taktiska skolan skötts, behöver även han en säsong för att öka lungkapaciteten
Gravenberch - får vara glad om han är redo att utmana om platser innan årets slut

Bra att 2 kom in tidigt men uselt med 2 sena, finns säkert en hel drös med anledningar till det.
Men mest nöjd med att några försvann ut genom dörren.

Själv då? Jag säger nog 8 av 10
Kai Havertz - kan klaffa till en del om Arteta lyckas få bukt med honom lite som Ballotelli
Jurrien Timber - såg intressant ut, blir nyttig efter skadan
Declan Rice - arbetskapacitet behöver dock mer snabbhet i ben & hjärna för att ta nästa steg
David Raya - snart 1:e målis
Citera
2023-09-02, 02:06
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Är inte sjukare än att Spurs nyligen var i en CL-final

Vi går på dom tyngre turneringarna ECL är inget att vinna
Citera
2023-09-02, 02:08
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Vi går på dom tyngre turneringarna ECL är inget att vinna
Men ni vinner dom ju inte, kanske dags att testa på någon ni klarar av? Men, vänta! Ni klarar ju inte ens av att placera er på en plats där ni får chansen
Citera
2023-09-02, 02:09
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Det kan ju också höja er att få spela CL och "inse att ni vill hör hemma där". Vad ger du er för chans att gå vidare ifrån gruppen? Det känns ju inte omöjligt. Var det inte mera på sluten ni började kryssa? Ja,fan matchen mot Liverpool borde ni ha stängt, sjukt att det inte gick.
Klopp möter gärna Howe
Liverpool visade hur man gör när det blåser runt öronen
Citera
2023-09-02, 02:13
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Klopp möter gärna Howe
Liverpool visade hur man gör när det blåser runt öronen
Det är ju mentalitet och erfarenhet som gör att ni kan vända på det. Newcastle insåg nog att det är en bit kvar till den absoluta toppen. Får se hur bra ni är när West Ham står på andra sidan istället
Citera
2023-09-02, 02:16
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotarmacka
Efter det, gjorde United ett kap i köpet av Rio.

Ja men numera är United inte mkt att hurra för.
Citera
2023-09-02, 03:58
Medlem
Sotarmackas avatar
Citat:
Ja men numera är United inte mkt att hurra för.

Inte Spurs heller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in