2023-09-02, 00:46
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Jo, det var inte direkt igår man kunde göra det i ligan iaf

Vad ligger rekordet på nu? KDB?

Jag fattar precis vad du menar.😁

KDB är den enda som nått Henry's siffror från 02/03, 20 assist. Det året jag slutade bry mig om Ballon d'or. Henry gjorde 24 mål och 20 assist bara i PL, men jag misstänker att Juve mutade fler domare än dom på planen för att Nedved skulle få vinna🙃
Citera
2023-09-02, 00:51
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Jo det förklarar varför ni köpte hans barn Bambam som besitter superkrafter (Rice)

Hahah, Bambam!! Hade glömt den lilla Hulken 😁

Vad får Liverpools transferfönster i betyg då, av 10?
Nånstans runt 7/10 kanske? 🦖
Citera
2023-09-02, 00:55
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Jag fattar precis vad du menar.😁

KDB är den enda som nått Henry's siffror från 02/03, 20 assist. Det året jag slutade bry mig om Ballon d'or. Henry gjorde 24 mål och 20 assist bara i PL, men jag misstänker att Juve mutade fler domare än dom på planen för att Nedved skulle få vinna🙃
Du fattar inte ett skit, du är som alla andra soffpotatisar här inne

Det är är i stort sätt en varannan match och då måste han nästan fortsätta hålla detta snitt, blir svårt! Varför vill du att det ska slås? Är ju det sista ni har kvar i Arsenal
Citera
2023-09-02, 01:06
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Du fattar inte ett skit, du är som alla andra soffpotatisar här inne

Det är är i stort sätt en varannan match och då måste han nästan fortsätta hålla detta snitt, blir svårt! Varför vill du att det ska slås? Är ju det sista ni har kvar i Arsenal

Haha, jämför inte mig med resten av skrotgänget. 👼

Aa, det kommer behövas många fasta situationer, och att Antonio håller målformen hela säsongen typ.
Jaja, någon gång måste det hända och det vore så jäkla nice om det var JWP istället för KDB. Och varför skulle vi vara rädda om ett assistrekord, vi har ju något mycket ovanligare än så att tillbe - en guldig ligatitel. 😋 Tänkte också att det vore skoj för er, så har ni iaf något uträttat inrikes som ni kan vara stolta över kommande sekel. 😉
Citera
2023-09-02, 01:18
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Haha, jämför inte mig med resten av skrotgänget. 👼

Aa, det kommer behövas många fasta situationer, och att Antonio håller målformen hela säsongen typ.
Jaja, någon gång måste det hända och det vore så jäkla nice om det var JWP istället för KDB. Och varför skulle vi vara rädda om ett assistrekord, vi har ju något mycket ovanligare än så att tillbe - en guldig ligatitel. 😋 Tänkte också att det vore skoj för er, så har ni iaf något uträttat inrikes som ni kan vara stolta över kommande sekel. 😉
Okeej då! Sowwy!

Det är ju inte omöjligt, men det är heller inte omöjligt att han "bara" står på tre assist efter 10 omgångar.. Man ska alltid vara försiktig med spelare som börjar jävligt bra. Helt plötsligt är det tvärstopp. Hahahaa, gillar att du skrev inrikes så jag inte kan påpeka champions of Europe! Vi är inte som Arsenal och lever på oviktig historia som "invincibles", här och nu bror! Vilka är Londons stolthet?
Citera
2023-09-02, 01:25
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Okeej då! Sowwy!

Det är ju inte omöjligt, men det är heller inte omöjligt att han "bara" står på tre assist efter 10 omgångar.. Man ska alltid vara försiktig med spelare som börjar jävligt bra. Helt plötsligt är det tvärstopp. Hahahaa, gillar att du skrev inrikes så jag inte kan påpeka champions of Europe! Vi är inte som Arsenal och lever på oviktig historia som "invincibles", här och nu bror! Vilka är Londons stolthet?

Lugnt för denna gång! 😉

Haha nä så äre, det går alltid att hoppas men man ska aldrig heller räkna med saker när det handlar om fotboll.

Hahah jag har sett generalen gå i alldeles för många fällor för att inte helgardera mig. Så nu håller vi oss till inrikes tycker jag 😁. Invincibles är det största som hänt PL, men skryt på du om eran Kalle Anka-buckla. Fast det är ändå en Europeisk titel, det förtjänar alltid respekt.
Citera
2023-09-02, 01:34
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Lugnt för denna gång! 😉

Haha nä så äre, det går alltid att hoppas men man ska aldrig heller räkna med saker när det handlar om fotboll.

Hahah jag har sett generalen gå i alldeles för många fällor för att inte helgardera mig. Så nu håller vi oss till inrikes tycker jag 😁. Invincibles är det största som hänt PL, men skryt på du om eran Kalle Anka-buckla. Fast det är ändå en Europeisk titel, det förtjänar alltid respekt.

Lite väl naivt att hoppas på att JWP ska göra 20+ assist och då automatiskt vara bästa mittfältaren i PL

Vissa ser och lär, vissa fortsätter att inte lära sig.. Well played! Det största som hänt? Det gav fortfarande inte mer än en titel och absolut nada efter det Jag vet att det är avundsjuka som talar när du kallar det Kalle Anka-buckla så låter det vara! City och West Ham höll hela England relevanta förra säsongen och det är det viktiga
Citera
2023-09-02, 01:41
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Absolut, det är gratis!

Kommer Newcastle resa sig eller var förra säsongen "tur"?

Tror man kan komma upp till samma nivå däremot lär det bli tuffare dels pga bättre motstånd samt mer turneringar. Nu fick vi visserligen city i första rundan så det kanske kan bli en snabb sorti ur sen cupen och det kanske kan rädda tröttheten. Vi överpreterade förra säsongen, men även att andra lag hade sina dips. Vi spelade förbaskat mycket kryss förra säsongen där många var matcher man nog borde tagit en vinst i, och ifall vi lyckas det så kan vi bli farliga. Måste dock bli mer kliniska, tex mot Pool ifall vi hade varit mer kliniska hade vi fått in 3-4 mål. Att inte vara klinisk kommer att kosta, vi hade problem med det förra säsongen med. Vi har ligans svåraste inledning troligtvis, samt fått city i cupen och en galet svår grupp i PL. Det gäller att verkligen komma upp i nivå. Det kommer bli förbaskt tufft att komma topp 4:a, topp 8 är nog mer sannolikt.
Senast redigerad av Neroxx 2023-09-02 kl. 01:44.
Citera
2023-09-02, 01:42
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Leeds?

Finns bara ett riktigt United så måste förstås vara Newcastle.
Citera
2023-09-02, 01:43
Medlem
Sotarmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Finns bara ett riktigt United så måste förstås vara Newcastle.

Nästan!

Finns dock ett lag i närheten som är större!
Citera
2023-09-02, 01:45
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotarmacka
Nästan!

Finns dock ett lag i närheten som är större!
Vette fan om jag skulle säga att West Ham är nära?
Citera
2023-09-02, 01:46
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Leeds?

Tänk att Leeds spelade CL semifinal så sent som 2001…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in