Citat:
Ursprungligen postat av
fido1986
Ang. Federlys "pojkvän"
Varför inte? Han har avtjänat sitt straff? Det bästa vore väl om han kunde återgå till arbetslivet?
Jag läste en mer seriös beskrivning om pojkvännen på en blogg. Måste erkänna att jag går igång på beskrivningarna.
https://juliacaesar.blog/2021/01/01/pedofilen-och-mamman-som-inte-markte-nagonting/
Det jag inte fattar... Han påstår att han är bög. Men det kretsar bara tjejer i hans liv och han är dömd för att ha satt på småflickor. Känns ju lite konstigt att riskera fängelse för att sätta på något man inte tänder på.
Det är inte så att han utnyttjat Federly? Att få försörjning mot att låna ut rumpan lite? Bara en tanke som slog mig, vad tror ni?
Det som är märkligt är att mamman som inte märkte något, hur hon inte kunnat märka något? Hon får ingen konsekvens. Men mannen Federly som precis låtit honom flytta in får konsekvenser närmast värre än vad pojkvännen får. Han blir anklagad för att utsätta sin dotter men han kanske var lika ovetande som den föregående mamman.
Den inställningen till man och kvinna är signifikant till ett feministiskt samhälle. Bevare oss väl.
Lägger till: Dumpen är en rätt extrem feministisk rörelse, så till vida att den fokuserar på vad män gör, inte att de ignorerar vad kvinnor gör, men de har inga ambitioner att fånga kvinnor. De hävdar de inte finns på nätet de kvinnliga pedofilierna, men det är fel. De har bara inte letat och fiskat dem, för det är inte dem de vill åt, utan främst män, för de tror manliga pedofiler är farligare än kvinnliga.