2023-09-01, 14:00
Medlem
Beaver14s avatar
Chelsea har nu spenderat över 1 miljard pund på 26 spelare på drygt 1 år sedan Boehly tog över ägarskapet.

Bonkers...
Citera
2023-09-01, 14:15
Medlem
jontepsgs avatar
Fulham säljer Palhinha.. Dom vill åka ur.
Citera
2023-09-01, 14:17
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Chelsea har nu spenderat över 1 miljard pund på 26 spelare på drygt 1 år sedan Boehly tog över ägarskapet.

Bonkers...

Sinnessjukt. Hoppas att allt går åt helvete.

Söker man på Rice i denna tråd kommer man nog hitta mer gnäll om enbart den värvningen än alla Chelseas ihop, lite lustigt. 🙃
Citera
2023-09-01, 15:06
Medlem
Drickbacks avatar
Aston Villa fick dessa i sin Conference League grupp.

E Alkmaar, Aston Villa, Legia Warszawa, Zrinjski
Citera
2023-09-01, 15:20
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Härlig grupp för AFC i CL. Den här gruppen kommer vi att ta hem utan några bekymmer öht. Men ligan och våran titeljakt är klubbens prio nr 1.

Champions League rimmar dåligt med Arsenal så det gör ni nog rätt i.
Citera
2023-09-01, 15:32
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Champions League rimmar dåligt med Arsenal så det gör ni nog rätt i.

Ganska patetiskt sitta och slå sig för bröstet när man inte spelat i CL på flera flera år
Citera
2023-09-01, 15:44
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Fulham säljer Palhinha.. Dom vill åka ur.

Inte utan konkurrens. Everton gör allt för att få börja om i CH. Iwobi verkar vara bli klar för Fulham och Maupay går till Brentford på lån.
Citera
2023-09-01, 15:57
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Inte utan konkurrens. Everton gör allt för att få börja om i CH. Iwobi verkar vara bli klar för Fulham och Maupay går till Brentford på lån.

Ändå rätt märkligt att sälja seniora spelare i sin bästa ålder till konkurrenter i samma skikt av serien.

Visst, det är en helt ok summa för Iwobi, och nej han och Maupay är inte world beaters - men de stärker sina konkurrenter och får ganska klent betalt för det.

Iwobi är väl om jag förstår det rätt en av de offensiva spelare i Everton som faktiskt tillför något. Maupay har blivit ett skämt som forwarden som inte gör några mål, men ändå.

Inte mig emot om de åker ur dock.
Citera
2023-09-01, 18:59
Medlem
Drickbacks avatar
Palhinha affären sprack så han får återvända till Fulham, hoppas han känner sig välkommen tillbaka.
Citera
2023-09-01, 19:01
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Palhinha affären sprack så han får återvända till Fulham, hoppas han känner sig välkommen tillbaka.
Vad gjorde att den sprack?
Citera
2023-09-01, 19:06
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Vad gjorde att den sprack?
Om jag förstår rätt klara han inte andra medicinska testet, och om McToninay som de inte lyckades få också påverkar ska jag låta vara osagt.
Citera
2023-09-01, 19:11
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Om jag förstår rätt klara han inte andra medicinska testet, och om McToninay som de inte lyckades få också påverkar ska jag låta vara osagt.
Udda spelare Bayern är/varit ute efter. Mctominay,Rice,Höjbjerg,Chalobah,Bella-Kotchap,Dier,Gallagher...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in