Citat:
Ursprungligen postat av
HeyWired
Senast var det en kille som lät diagnosen gå ut över både kund och team. Kunden hade åsikter på en leverans och vederbörande gick bananas över att åsikterna inte gick i exakt linje med det som specats i beställningen. Dessutom blev vi andra i teamet trakasserade av personen varje gång vi öppnade käften i mötet. Brukar aldrig kolla min chatt under möten men efter detta mötet såg jag att han hade spammat mig gällande det segment som jag ansvarade för, typ "NEJ nu sa du fel! Det har vi INTE kommit överens om" och en massa uppmaningar om vad jag skulle säga. En riktigt, riktigt, riktigt jävla jobbig typ som över tid blev av med sin plats i teamet och nu inte håller i någon kontakt med kund.
Jag är ganska tvärtom, är jag oense med nån så tröttnar jag ganska snart att försöka övertala att jag har rätt, kanske kontrar 2-3 ggr, sen börjar jag humma som om jag håller med, men bryr mig inte längre, utan tycker snarare personen är dum i huvudet, men jag håller det för mig själv. Blir inte heller arg på personen, men vill liksom bara ha slut på diskussionen för jag vet att jag inte kan övertala honom. Det gäller när jag är 100% på min sak, men den andre försöker med nått annat.
Jag tänker; Låt honom tro på det då, jag bryr mig inte längre. Är jag minsta lilla osäker så googlar jag eller kollar upp hur det är på egen hand.