Citat:
Jag vet att det väl egentligen är ett sidospår men kan inte släppa det här med Niklas och hans psykiska mående. Vanja skriver såhär som svar på en kommentar idag där någon undrar hur det är med Niklas:
Inte så bra just nu, vilket inte är så konstigt. Det blir ett rejält bakslag, men han kommer tillbaka.
Tycker faktiskt synd om Vanja i allt detta. Hon kämpar ändå på, genomför Niklas (kassa) idé, tar allt ALLT ansvar för barnen, gör ett sängsamarbete på instagram för att Niklas ska få en egen säng då hans nattsömn på inga vilkor får störas, verkar ha styrt allt med Gotlandsrenoveringen, ger beröm och otaliga hyllningar för att han är kapabel att klicka hem en grej på blocket eller kanske gör en omelett, och får sedan ta hela det här drevet medan han har bäddat ned sig i soffan framför tv:n igen.
Inte så bra just nu, vilket inte är så konstigt. Det blir ett rejält bakslag, men han kommer tillbaka.
Tycker faktiskt synd om Vanja i allt detta. Hon kämpar ändå på, genomför Niklas (kassa) idé, tar allt ALLT ansvar för barnen, gör ett sängsamarbete på instagram för att Niklas ska få en egen säng då hans nattsömn på inga vilkor får störas, verkar ha styrt allt med Gotlandsrenoveringen, ger beröm och otaliga hyllningar för att han är kapabel att klicka hem en grej på blocket eller kanske gör en omelett, och får sedan ta hela det här drevet medan han har bäddat ned sig i soffan framför tv:n igen.
Hon känns gravt medberoende, på nivån att hon är förblindad.
Hennes bild av Niklas när projektet skulle startas var att han "gjort sig något av ett namn inom NFT-världen". Han knarkade grafer till frukost och var mer eller mindre ett tech-geni. (Det vi andra har sett är att han försöker kopiera andra framgångsrika NFT-projekt och spelar Vanja som en feministisk handdocka framför hennes publik. Alla hans tvärsäkra uttalanden inom WoA har varit helt fel.)
Han är ooootrolig på att måla, en riktig artist! (Det vi andra ser är att han kalkerar motiv och målar dem rakt av som originalet, möjligtvis med någon nyansskillnad i en eller två färger, och oftast utan att credda originalkonstnären.)
Hans mående...
Införsäljning av Woa, "nu ska vi bli miljonärer" = mår toppen (jobbar heltid)
Minten går kasst, drömmen om miljonerna går upp i rök = mår värdelöst
Sommarsemester i nyrenoverat hus på Gotland = mår toppen.
Mediadrev och arga holders = krasch.
Det är fullt logiskt om det är ångest det handlar om. Mindre logiskt om det är ME. Och ja det är relevant för tråden eftersom de använder ME:n som en ursäkt närhelst det passar.
Citat:
Ja du... Detta såg jag på hennes blogg:
Citat:
Johanna
Jag minns hur pepp jag var inför det här projektet och när det var dags att minta så var jag vaken mitt i natten för att köpa 🥳🎉
Jag köpte 8st och jag kan inte säga att jag ens ångrar mig nu, för jag visste ju såklart att det var på egen risk som jag köpte 😅 du var ju väldigt tydlig i alla dina inlägg om det här. Men jag ville ta chansen och jag är säker på att om marknaden inte hade brakat så hade det ju gått hur bra som helst 😍😍 marknaden styr ju inte ni över 😅 🙈
Jag hoppas du fortsätter att blogga som vanligt för jag behöver din blogg. Du är bäst 🎉😍
Jag minns hur pepp jag var inför det här projektet och när det var dags att minta så var jag vaken mitt i natten för att köpa 🥳🎉
Jag köpte 8st och jag kan inte säga att jag ens ångrar mig nu, för jag visste ju såklart att det var på egen risk som jag köpte 😅 du var ju väldigt tydlig i alla dina inlägg om det här. Men jag ville ta chansen och jag är säker på att om marknaden inte hade brakat så hade det ju gått hur bra som helst 😍😍 marknaden styr ju inte ni över 😅 🙈
Jag hoppas du fortsätter att blogga som vanligt för jag behöver din blogg. Du är bäst 🎉😍
Herregud.