2023-08-29, 22:47
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Visste inte att man blir äldre mentalt av att dricka alkohol. Väldigt stela dejter överlag i senaste avsnittet men cringeade lagom mycket när tjej försökte framstå som så ”mogen” och vuxen.
Fast hans blick avslöjade en synnerligen obegåvad hjärna och det går att skatta sådant redan innan frontalloben är färdig, väldigt rätt när hon mordiskt dissade honom om att han var 5 år som tjatade om att bada

(och varför gillar han att bada?, knappast för att han är ett barn, utan för att kunna få visa sin överkropp som han tror att tjejerna vill se)

Hela hans begränsade skalle var förstörd av "The Game" algoritmer redan vid denna ålder

Förövrigt var det han och inte hon som lekte mogen när han skulle upprepa att det var en 17 årig vacker kvinna han träffade, belyste ögonen som komplimang, fattade inte hennes vink om att hans blick var påträngande med ögonkontakten, satt och ljög om olika beröringspunkter där han också har problem med ögonkontakten.....men inte med dig!!!! 🤣

Sliskig tyckte hon nog att han var

Förövrigt är du rapporterad för spoiling, väl bekomme! 😉
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-08-29 kl. 23:17.
Citera
2023-08-30, 08:52
Avslutad
När de parar ihop en yngre kille med en något äldre tjej än honom blir det så tydligt att mognadsprocessen ofta gått så mycket snabbare hos det kvinnliga släktet i tonåren. Och då blir det bara en dejt naturligtvis eftersom de befinner sig på olika nivåer.
Citera
2023-08-30, 11:12
Medlem
Tänker på Gregers, 16 år, finnig och jävlig, om han skulle fått gå på en så'n här dejt.
"Och när skall vi knulla?
Och när skall vi knulla?
Och när skall vi knulla?"
Runt, runt i huvudet hela tiden.
Nä, jag skulle ju aldrig säga det!
Jag skulle överhuvudtaget inte säga någonting.

När jag nu sett första "teens" avsnittet så tycker jag att de var "duktiga" allihop.
Håller tummarna för fotbollsparet.
MEN eftersom mina kunskaper om Stockholms geografi är betydligt bättre än deras så kan jag ju konstatera att hon håller på "Bajen" varje dag i veckan medan jag aldrig hört talas om att en kille från Sumpan skulle hålla på Hammarby. Nej, han är garanterat Gnagare, möjligtvis Jurgår'n. Kan bli minst sagt problem.
Fast jag håller som sagt tummarna för dem.
Citera
2023-08-30, 11:46
Medlem
Blev för övrigt inspirerad att skriva följande odödliga rader om "teens"-konceptet:

"Du kom till krogen tuggande Toy
Med tröja från HM och Louboutin-skor
Med I-phone och lurar, så cool och loj
Nyss fyllda 16 och redan stor!

'De e så att jag börjat förstå att de e barnsligt och överdrivet
Börjat fatta allt skrivet
Fått bättre insikt över livet
Sprit e kass
De e mycket sundare med brass'!"
Citera
2023-08-30, 21:30
Medlem
Peace2023s avatar
Söt och charmig killen var som blev nobbad tyvärr av ett år äldre tjejen. Hoppas han inte blev ledsen, det kommer fler söta tjejer i hans väg!

Blond artig kille och glad tjej med glasögon var så fina tillsammans, hoppas de hittade varandra!
Citera
2023-08-30, 22:07
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Söt och charmig killen var som blev nobbad tyvärr av ett år äldre tjejen. Hoppas han inte blev ledsen, det kommer fler söta tjejer i hans väg!
Gränsen för mobbad hastigt devalverad, han kanske har bättre tur med dig 😉

Det är hans väldigt statiska personlighet hon mobbar, inte hans ålder!

Är man söt och charmig om man är en wannabee player?
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-08-30 kl. 22:09.
Citera
2023-08-30, 22:21
Medlem
Citat:

Blond artig kille och glad tjej med glasögon var så fina tillsammans, hoppas de hittade varandra!

Intressant att jämföra mognadsgraden på de två killarna. Tycker båda killarna verkar bra men på olika sätt.
Citera
2023-08-30, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Gränsen för mobbad hastigt devalverad, han kanske har bättre tur med dig 😉

Det är hans väldigt statiska personlighet hon mobbar, inte hans ålder!

Är man söt och charmig om man är en wannabee player?

Nobbad, inte mobbad.
Citera
2023-08-31, 00:39
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sopnisse
Nobbad, inte mobbad.
Hoppsan! jag måste ha dubbelseende som läste M, men det ligger i hennes natur att prata om M 😅
Citera
2023-08-31, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopnisse
Nobbad, inte mobbad.
Jag har inte sett programmet men mobbning är det definitivt om väldigt oerfarna unga människor får sina första dejter filmade och sedan hånas på Flashback.

Ärligt talat låter konceptet helt värdelöst och aningen oetiskt. Det är väldigt känsligt när man är ung och att sedan hånas på nätet kan verkligen bli jobbigt för många.

Ska skattemedel gå till sådant?
Citera
2023-08-31, 11:02
Medlem
DeValeras avatar
Jag kanske är lite inskränkt men ska verkligen SVT hålla på att göra ett datingprogram med minderåriga involverade? Jag tycker inte det.
Citera
2023-08-31, 11:17
Avslutad
Citat:

Krulltotten ville verkligen inte betala för sig, inte speciellt charmigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in