Citat:
Ursprungligen postat av
sirsia0
Hoppas de inte går in här och läser alla vuxna knäppgökars elaka kommentarer! Själv blåser man ju förbi deras töntiga åsikter, men är man ung och osäker så kan det nog påverka en. Bekräftelse är så viktigt i den åldern.
Det kan nog påverka en till att ta sig i kragen och motbevisa alla elakheter, ifall man nu är så plastisk och utvecklingsbar
Okay det kanske var lite hårt att kalla fuckboyen för korkad så det kunde jag ha skippat, men det var viktigt att kritisera hans kön, då man i Idol tråden kallade en 17-årig kvinna? för dumbrud så jag vill ha jämställdhets-hat-rätt 🙂
När du själv var i denna åldern var du nog ganska van vid att bli kallad tillmälen för dina egenskaper av folk du bryr dig om tycker, så jag tror att dom är luttrade faktiskt av vad någon random tycker samt att di är ointresserade av att använda Flashback
När jag var 16-19 år upplevde jag varesig mig själv eller andra på gymnasiet som osäkra bekräftelse sökande varelser, utan färdigförställda var dom
Tror du själv? på att en 14-16 åring vill ha barn och kan känna sorg över att en bäbis dött i barnsäng? dom lajvar vuxna, det ska dom inte behöva göra, så ja det är oetiskt