2023-08-22, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Ja vad tycker du om mitt tidigare påstående om att det kommer bli woke-grooming?😏

Förövrigt får du inte kommentera avsnittet i sig föränn på torsdag

Det sänds ju ikväll på SVt 1 2200
Citera
2023-08-22, 15:43
Avslutad
Så har man sett första dejten teens

Citera
2023-08-22, 17:40
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfisaorgel
Det sänds ju ikväll på SVt 1 2200
Jaså, tack för upplysningen då
Citera
2023-08-22, 22:08
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Det kanske inte är så hemskt som jag befarade då man tydligen satt gränsen vid 16 år
( lär er av det Pride rörelsen 😆 )
men såklart var tjejerna likväl bi, jag kan säga att det fanns inga barn på gymnasiet som inte var straighta på min tid💐

En tjej med tyrolerhatt, fy för den lede

Det är också skönt att slippa se libidolösa änkor & ynklingar på 40+
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-08-22 kl. 22:12.
Citera
2023-08-22, 23:34
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Hur betalar dom notan?, är det månadspengen som ryker?
Citera
2023-08-23, 07:12
Medlem
Citat:

De har väl studiebbidrag
Citera
2023-08-23, 09:56
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfisaorgel
De har väl studiebbidrag
Så hette det ja, men det var föräldrarna som hade kontroll över det tills man var 18, tills dess får man säga mamma eller pappa betalar, coolt!
Citera
2023-08-23, 13:04
Medlem
Citat:

Om jag ska killgissa lite så tror jag att det är SVT som betalar och att servitören kommer fram med notan är nog bara för syns skull.
Citera
2023-08-25, 07:29
Medlem
Teens som var fotbollsintresserade, hon var så mycket mer mogen, han var ju som fjant. Aldrig att hon dejtar honom igen. Friendezone direkt, han var inte alls maskulin, mest en liten fjantig pojke som aldrig kysst en kvinna.
Citera
2023-08-29, 19:26
Avslutad
Visste inte att man blir äldre mentalt av att dricka alkohol. Väldigt stela dejter överlag i senaste avsnittet men cringeade lagom mycket när tjej försökte framstå som så ”mogen” och vuxen.
Citera
2023-08-29, 20:34
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Teens som var fotbollsintresserade, hon var så mycket mer mogen, han var ju som fjant. Aldrig att hon dejtar honom igen. Friendezone direkt, han var inte alls maskulin, mest en liten fjantig pojke som aldrig kysst en kvinna.
Fick man prata innan det tv sänds? trots att det är den förtappade teens varianten
Citera
2023-08-29, 22:13
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Kan det ha att göra med att han var en liten fjantig pojke på 16, hur världsvan var du själv i uppehållsrumnet i samma ålder? 😄

Du fokuserar på fel saker tycker jag, det viktigaste är att kunna prata och det kunde inte dagens gentlemanna raggare, och inte hon heller som bara råkade ha ett intresse om att få bli bönpall, båda var konversations handikappde, och det ursäktas inte av späd ålder eller nerver

Ock så kan det gå i raggarbilskretsar trots detta, då blir bruden havande när man 14 år 🤨

Celine 17 år var snyggast med övermogen röst också.
Fusk att dom matchade hudfärg och hår då är den fysiska attraktionen redan i hamn, tur att resten kan fälla det dock!
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-08-29 kl. 22:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in