2023-06-29, 15:58
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewRomancers
Jepp. Hon var helt okänd 2006. Tyvärr satte hon igång och bråka med både PetiteJasmine och Petra Östergren så jag släpper inte det där, Ekis har inga problem med att spela oschysst.

Endemiskt för vänstern iofs.
Detta mysterium ska vi gå till botten med.
Jag ska personligen läsa igenom Texter 1998-2015, som förutom samlade tidningsartiklar ska ha ett avsnitt om "ungomssynder".
Det är lite skumt att det i nuläget bara verkar finnas en källa till Ekmans påstådda yrkeserfarenhet i horbranscen.
Citera
2023-06-29, 17:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Detta mysterium ska vi gå till botten med.
Jag ska personligen läsa igenom Texter 1998-2015, som förutom samlade tidningsartiklar ska ha ett avsnitt om "ungomssynder".
Det är lite skumt att det i nuläget bara verkar finnas en källa till Ekmans påstådda yrkeserfarenhet i horbranscen.

Ja. Hon själv. Pockettidningen R nr 2/3 2006 finns på stadsbiblioteket, Asplunds Kakburken.

Jag gick dit och fotade av den texten för 7 år sen och postade i en hatklubb på fejsbok, men jag brydde mig inte om att spara ner pga inte galen dumpare.

Men hon uppger att hon varit prostituerad där. Det är inte direkt en obskyr tidskrift den finns på flera bibliotek.

edit: Kan tillägga där att normalt så annonserar horor eller gör sig hörda på något sätt.

KEE kanske sökte "generösa män" i Gula Tidningen en gång vem vet.

Ingen av tjejerna på streetan i Sverige har någonsin sett henne på gatan eller på nätet. Noll cred så att säga. Precis som rätt många av alla de här människorna som gjort karriär på att vara proffsoffer.
Senast redigerad av NewRomancers 2023-06-29 kl. 17:47.
Citera
2023-07-01, 15:11
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewRomancers
Ja. Hon själv. Pockettidningen R nr 2/3 2006 finns på stadsbiblioteket, Asplunds Kakburken.

Jag gick dit och fotade av den texten för 7 år sen och postade i en hatklubb på fejsbok, men jag brydde mig inte om att spara ner pga inte galen dumpare.

Men hon uppger att hon varit prostituerad där. Det är inte direkt en obskyr tidskrift den finns på flera bibliotek.

edit: Kan tillägga där att normalt så annonserar horor eller gör sig hörda på något sätt.

KEE kanske sökte "generösa män" i Gula Tidningen en gång vem vet.

Ingen av tjejerna på streetan i Sverige har någonsin sett henne på gatan eller på nätet. Noll cred så att säga. Precis som rätt många av alla de här människorna som gjort karriär på att vara proffsoffer.

Texten från Pockettidningen R finns även med i boken Texter 1998-2015, som finns att köpa i närmaste bokhandel. Jag lånade den elektroniskt på biblioteket.
I kapitlet Det spanska exemplet – eller hur man får en aktiviströrelse att vilja behålla kvinnor i prostitution säger Ekman att hon varit prostituerad.
Ekman intervjuar volontärer från en organisation som hjälper sexarbetare. Den aktuella texten är som följer (det kursiva sägs alltså av Ekman, min fetning):
– När du säger att de vill att det ska vara ett riktigt jobb, vilka talar du för, talar du för alla?

–Majoriteten vill det. Horor är inte dumma, även om många vill tro det – hon tittar på mig – de vet vad de sysslar med, vad som investeras i det.

– Jag är inte så säker. Jag har prostituerat mig och jag tyckte inte det var vilket jobb som helst.

Marcela lägger genast undan blocket hon antecknat på under hela tiden. Både hon och praktikanten tittar på mig under intensiv tystnad. Rollerna var redan utdelade: jag var den ovetande journalisten medan de var språkrör för den ”andra sidan” – en stor, förtryckt grupp som hade lämnat över rätten att tala till dem. Nu vet de inte vad de ska tänka. Tydligen tycker de inte att prostitution är vilket arbete som helst, vad de än säger. Om jag hade besökt lokalvårdarnas fackförbund och berättat att jag jobbat extra som städare under gymnasiet skulle reaktionen knappast bli likadan. Marcela säger snabbt att hon är mycket glad att jag inte gör det längre och att ingen av dem på något sätt hävdat att prostitution är någon dans på rosor, tvärtom:
Citera
2023-08-28, 12:15
Medlem
Många sidor i denna tråd… Var bor denna vänster hora?
Citera
2023-08-28, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzershreck
Många sidor i denna tråd… Var bor denna vänster hora?

Hon bor i Bandhagen, i en bostadsrätt tillsammans med sin (unga) dotter och tonårige son.

https://mrkoll.se/person/Anna-Kajsa-Helena-Langemar-Makboul-Harpsundsvagen-83-Bandhagen/bTAQmmUxapuhQuerADYuqulaTsqqkcYfrkyqRaQdYQauerAuer A
Citera
2023-08-29, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Hon bor i Bandhagen, i en bostadsrätt tillsammans med sin (unga) dotter och tonårige son.

https://mrkoll.se/person/Anna-Kajsa-Helena-Langemar-Makboul-Harpsundsvagen-83-Bandhagen/bTAQmmUxapuhQuerADYuqulaTsqqkcYfrkyqRaQdYQauerAuer A
Makboul. En blattehora.
Citera
2023-08-29, 22:38
Medlem
Edit.

Citat:
Makboul. En blattehora.

Hon har väl en preferens för svartmuskiga män tror jag. Äldsta sonens pappa är spanjor och dotterns pappa är då Makboul. Konsult eller något. Systern/svägerskan är journalist på SVT tror jag.

Det enda jag kan tycka är ironiskt är att hon ofta nämner hur hon vill vara snygg och få män att titta på henne, vilket de för all del gör. Men för att få ett förhållande att bli varaktigt och fungera krävs helt andra insatser än smink, urringning och blonderat hår. Inte för att det är fel anstränga sig för att bli snygg, men det krävs så oändligt mycket mer i ett förhållande som ska bli något. Kärlek. Vänskap. Kompromissvilja. Respekt. Lyssnande. Förtroende. Tillit. Liknande värderingar. Etc.

Så det är ju ironiskt att hon inte får till det med männnen. Hon vill ju behaga dem.
Senast redigerad av Hoppsasteg 2023-08-29 kl. 22:40. Anledning: Vill lägga till något.
Citera
2023-08-29, 22:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Hon har väl en preferens för svartmuskiga män tror jag. Äldsta sonens pappa är spanjor och dotterns pappa är då Makboul. Konsult eller något. Systern/svägerskan är journalist på SVT tror jag.

Det enda jag kan tycka är ironiskt är att hon ofta nämner hur hon vill vara snygg och få män att titta på henne, vilket de för all del gör. Men för att få ett förhållande att bli varaktigt och fungera krävs helt andra insatser än smink, urringning och blonderat hår. Inte för att det är fel anstränga sig för att bli snygg, men det krävs så oändligt mycket mer i ett förhållande som ska bli något. Kärlek. Vänskap. Kompromissvilja. Respekt. Lyssnande. Förtroende. Tillit. Liknande värderingar. Etc.

Så det är ju ironiskt att hon inte får till det med männnen. Hon vill ju behaga dem.

En blonderad psyksjuk hora är kul att knulla, ja. Men det är ingen man stannar hos, nej.

Vänsterns ständiga behov av att göra sitt liv till offentlig terapi är cringe.
Citera
2023-08-30, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotterfunken
En blonderad psyksjuk hora är kul att knulla, ja. Men det är ingen man stannar hos, nej.

Vänsterns ständiga behov av att göra sitt liv till offentlig terapi är cringe.
Exakt. Och denna psyksjuka kommunisthora gillar garanterat att bli behandlad i sängen som den billiga horan hon är.
Citera
2023-08-30, 15:28
Avslutad
Citat:
Exakt. Och denna psyksjuka kommunisthora gillar garanterat att bli behandlad i sängen som den billiga horan hon är.

Alltså hon är som Skugge, fördömer sexuell utlevnad och liknande företeelser och sen är det kiss och analsex för hela slanten när det kommer till det egna personliga.

Men kommunister tycker ju att det personliga är politik så hon har nog inget mot att bli granskad som hon har granskad andra.

Förföljelserna hon utsatt meningsmotståndare för är rätt grova, precis som kommunister alltid saknar gränser.

Däremot återupprepar jag:

antingen är sexköp en våldtäkt eller så är det inte det.

Citat:

Jag är inte så säker. Jag har prostituerat mig och jag tyckte inte det var vilket jobb som helst.

Det är hon själv som skrivit.

Enligt tråden påstår hon i en podd att en gubbe försökte rekrytera henne som minderårig (17 år) in i prostitution i Amsterdam.

Hennes livshistoria börjar bli lite som övriga kommunisters, dvs de bygger sitt politiska engagemang på ressentiment och livslögner.

Tyvärr släpper jag inte att hon förföljde Petra Östergren och PetiteJasmine pga sina egna psykproblem.
Citera
2023-08-31, 09:15
Medlem
Ekis Ekman har startat en ny nättidning, Parabol. https://www.parabol.press/

Här recenseras den i GP. https://www.gp.se/kultur/kultur/kajsa-ekis-ekmans-nya-mediesajt-%C3%A4r-en-v%C3%A4lkommen-motvikt-till-bulletin-h%C3%B6gern-1.108412 508

Det kan ju behövas en intellektuell tidning på vänsterkanten (förutom DN som ibland låtsas vara intellektuell), så det tycker jag nog kan vara intressant och egentligen önskar jag den framgång. Skärpa i intellektuella debatter gynnar ett folk. Vad som däremot rimmar illa med Ekis Ekman tydliga vänsterhållning och dröm och ett samhälle för arbetarna är att skribenterna inte får betalt. Tydligen ska de bara skriva där på grund av äran? Bör inte de få rejält med betalt för de timmar de lagt ner eller är det kapitalistiskt att betala folk?
Citera
2023-09-04, 12:47
Medlem
Hon hatar tydligen Jonas Hassem Khemiri. Kolla hennes Instagram stories kanska underhållande sågning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in