Citat:
Precis så! Du är en få vettiga skribenter i denna tråd. Flikar in ibland bara, för att skydda mig själv. Jag blir bara förbannad när jag läser allt om den "efterblivna manipulerade stackars Maja".
Blir glad över att det finns några vettiga människor!
Får för övrigt några goda skratt av ziggarillen.
Det är en sjuk värld vi har hamnat i när folk tycker synd om Maja!!
Det är INTE synd om Maja, inte ett skvatt! Tove och hennes anhöriga är offrena här, inga andra och det borde varje normal människa fatta, utom de närmast anhöriga till Maja som troligtvis vill förneka att hon har gjort alla dessa hemska saker. Men jag kan säga att den lilla skara av familj och vänner jag har, hade tagit avstånd från mig direkt om jag hade gjort så vidriga saker och hållit käft + ljuga! Vidrigt är bara förnamnet... Synd att denna tråd nästan bara handlar om Maja
Blir glad över att det finns några vettiga människor!
Får för övrigt några goda skratt av ziggarillen.
Det är en sjuk värld vi har hamnat i när folk tycker synd om Maja!!
Det är INTE synd om Maja, inte ett skvatt! Tove och hennes anhöriga är offrena här, inga andra och det borde varje normal människa fatta, utom de närmast anhöriga till Maja som troligtvis vill förneka att hon har gjort alla dessa hemska saker. Men jag kan säga att den lilla skara av familj och vänner jag har, hade tagit avstånd från mig direkt om jag hade gjort så vidriga saker och hållit käft + ljuga! Vidrigt är bara förnamnet... Synd att denna tråd nästan bara handlar om Maja

Att M familj vill förneka M inblandning. tror jag är för deras egnas anseendets skull.
Vad skulle deras pingsförsamling säga om att pastorn har en dotter som med fri vilja både ljuger och medverkat till T död
Det är lättare för dem att lägga all skuld på J och att skylla på att deras dotter är skrämd till både handling och att ljuga och se henne som ett offer
J föräldrar har ändå visat någon form av att de känner skamm och varit förnuftiga till att flytta
Det kanske ändå inte är så konstigt att M ljuger
när föräldrar inte själva står för sanning och dess koncenser
Oavsett om M medverkat till att hålla fast T eller inte så är jag nästan helt övertygad om att hon både sett och hört
och på så sätt skyldig
En normal människa hade haft helt andra reaktioner än vad M visat om hon var oskyldig
. Maja gjorde allt ännu värre genom att hävda minnesförlust i de första typ 10 förhören. Undrar hur många gånger rätten hört den förklaringen
Det ökar inte Maja trovärdighet.