Citat:
”Feminas Medical Journal” är en väldigt tunn referens när man tar fram stora psykopat-stämpeln i avsikten att stämpla upp Johanna som psykopat.
Betydligt mycket mer krävs innan man fastslår sådana tillstånd - (även på Flashback…)
Att sitta bakom tangentbordet och sia - det gör endast charlataner.
Betydligt mycket mer krävs innan man fastslår sådana tillstånd - (även på Flashback…)
Att sitta bakom tangentbordet och sia - det gör endast charlataner.
En tunn medvetet ironisk referens ja.
Dra en sökning på ”psykopat” och ”sociopat” i tråden så kommer du se att du har en lång backlog vad gäller recensera diverse ”stämplare” i tråden. Jag fick frågan om jag kunde relatera till pcl i fråga om JJ och jag lade fram de punkter där hon i stort och smått visar på ett lite ”annorlunda” beteende minst sagt.
Du får kalla mig marktschreier eller vad du nu känner för, men jag brukar vara tydlig när jag ger mig in på områden jag inte är särskilt beläst inom. Men de jag har erfarenhet av hoppas jag gett avtryck i den här utredningen på ett eller annat sätt. Förhoppningsvis får jag gehör för mer.
Där jag varit kritisk har jag samtidigt försökt vara konstruktiv. Den hållningen kan jag tyvärr inte applicera på JJ, där får andra mer lämpade jobba långsiktigt med att laga skallen på henne så håller jag mig till ettor och andra typer av nollor.
Du har säkert kunskaper som är värdefulla för andra, kanske rent av inom området som du hänvisar till? Oavsett självupplevt eller inläst så släpp fram den kunskapen istället för att klanka på andra. Tech me tiger osv. Jag kanske inte orkar läsa allt, men någon enstaka annan kanske har behållning av det.

. Maja gjorde allt ännu värre genom att hävda minnesförlust i de första typ 10 förhören. Undrar hur många gånger rätten hört den förklaringen
Det ökar inte Maja trovärdighet.