Citat:
Ursprungligen postat av
Zentan
Håller med, hon har gått över de flesta gränser nu. Jag är också övertyga om att hon sålt sig och även att kommer fortsätta med det.
Jag tror inte jag sett många som kommer upp i hennes nivå av pengakåthet.
Precis och förmodligen har hennes dagcenter pundarvänner förklarat för henne att med förvaltare är det antingen fläka ut fittan, eller sälja droger som gäller.
Då hon får in större summor snabbare på att ta den i analkanalen och i den stinkande köttrosen blir då alternativet att sälja sig. Hon är både för feg och för efterbliven för att ge sig in i droghandeln.
Så vem sa bumbi aldrig skulle få ett jobb? Hon har nu gett sig in i världens äldsta yrke😂👍
Citat:
Ursprungligen postat av
WhySoSerious1
Kanske är helt fel på detta nu men det bör väl betraktas som pengatvätt när hon ger kontanterna till en följare som sen swishar henne?
Hennes systrar är nog stolta 🙃
Ja det borde det väl anses som, dock tror jag ju inte att följarna hade fått något för det utan hela kakan hade väl hamnat på henne skulle jag tippa på.
Att hennes ”systrar” orkar med henne, det är väl deras blödiga sida som gör det då inga blodsband finns.
Dom verkar dock skärpta och med min erfarenhet av seriösa människor så tröttnar dom när det inte blir resultat efter dom offrat både sin tid,energi och ekonomi.
Alla är så pass gamla att det fungerar inte att ha en 37årig fjortis i sitt liv att behöva se efter och passa upp på.