2023-08-28, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
I en live så hörde man hon J säga till bumbi med fnissande fjortis röst att hennes ”date” ville träffa båda.
Och bumbi sa ju hon sålde sex/droger samt brukade droger när hon stack därifrån på natten..

Hon har inte tagit ut only fans pengar, hon har inte beknat, hon har inte snott, hon har genomfört sitt första jobb som gatuhora.
Och något gubb as fick en kväll med timon&pumba till överpris.
Helt övertygad.
Idioten går att läsa som en öppen bok.

Det är något fängslade med att se en tvättäkta dåre få gå loss ute i samhället det måste jag dock ge henne.

Håller med, hon har gått över de flesta gränser nu. Jag är också övertyga om att hon sålt sig och även att kommer fortsätta med det.
Jag tror inte jag sett många som kommer upp i hennes nivå av pengakåthet.
2023-08-28, 13:27
Medlem
Citat:
I en live så hörde man hon J säga till bumbi med fnissande fjortis röst att hennes ”date” ville träffa båda.
Och bumbi sa ju hon sålde sex/droger samt brukade droger när hon stack därifrån på natten..

Hon har inte tagit ut only fans pengar, hon har inte beknat, hon har inte snott, hon har genomfört sitt första jobb som gatuhora.
Helt övertygad.

Det är något fängslade med att se en tvättäkta dåre få gå loss ute i samhället det måste jag dock ge henne.

Citat:
Ursprungligen postat av Ccrashii
Precis min tanke! Dessutom betalar inte OF ut på helger så man kan ju lista ut vart pengarna kom ifrån

Kanske är helt fel på detta nu men det bör väl betraktas som pengatvätt när hon ger kontanterna till en följare som sen swishar henne?

Hennes systrar är nog stolta 🙃
2023-08-28, 14:48
Medlem
Visar hon fittan på onlyfans? eller är det fortfarande liknande skit som hon postar på instagram?
2023-08-28, 17:32
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Nu sa hon på liven att hon lånade 4.000 kr av en snubbe i fredags och ska betala tillbaka 5.000 innan fredag. Sen vann hon 19.000 i natt och spelade upp rubbet.
2023-08-28, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Nu sa hon på liven att hon lånade 4.000 kr av en snubbe i fredags och ska betala tillbaka 5.000 innan fredag. Sen vann hon 19.000 i natt och spelade upp rubbet.

Hon är helt otrolig.... Undrar vad det var för "kriminellt uppdrag" hon skulle (kanske) göra för 200 000...eller...900 000? Straffsatsen, var den mellan 1 månad till 2 år tror jag hon sa. Vilket inte betyder något för den luftballongen kan inte skilja på en boll och en val..

Gör det Emelie, gör det! Tänk på hur mycket pengar det är - du kan spela massor och vinna miljoner!!
Och - tänk på vad dina systrar skulle bli stolta över dig.....not...

För en gångs skull, använd de två hjärnceller du har.
2023-08-28, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zentan
Håller med, hon har gått över de flesta gränser nu. Jag är också övertyga om att hon sålt sig och även att kommer fortsätta med det.
Jag tror inte jag sett många som kommer upp i hennes nivå av pengakåthet.

Precis och förmodligen har hennes dagcenter pundarvänner förklarat för henne att med förvaltare är det antingen fläka ut fittan, eller sälja droger som gäller.

Då hon får in större summor snabbare på att ta den i analkanalen och i den stinkande köttrosen blir då alternativet att sälja sig. Hon är både för feg och för efterbliven för att ge sig in i droghandeln.

Så vem sa bumbi aldrig skulle få ett jobb? Hon har nu gett sig in i världens äldsta yrke😂👍

Citat:
Ursprungligen postat av WhySoSerious1
Kanske är helt fel på detta nu men det bör väl betraktas som pengatvätt när hon ger kontanterna till en följare som sen swishar henne?

Hennes systrar är nog stolta 🙃

Ja det borde det väl anses som, dock tror jag ju inte att följarna hade fått något för det utan hela kakan hade väl hamnat på henne skulle jag tippa på.
Att hennes ”systrar” orkar med henne, det är väl deras blödiga sida som gör det då inga blodsband finns.

Dom verkar dock skärpta och med min erfarenhet av seriösa människor så tröttnar dom när det inte blir resultat efter dom offrat både sin tid,energi och ekonomi.
Alla är så pass gamla att det fungerar inte att ha en 37årig fjortis i sitt liv att behöva se efter och passa upp på.
2023-08-28, 19:44
Medlem
https://streamable.com/vim76v

”Jättesnäll var han.”
2023-08-28, 19:55
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
https://streamable.com/vim76v

”Jättesnäll var han.”

”Så tråkigt att man bara har tusen kronor kvar sen för att man måste betala tillbaka till honom och sen inga pengar till att betala hyran” eller vad hon nu kräkte ur sig.

Hade hissen gått ända upp hade hon begripit att om hon inte hade lånat av honom till att börja med hade hon heller inte behövt betala tillbaka något till honom sen ..

Hon är extremt provocerande och jag vet inte varför jag ens kollar på skiten!

Edit; Vem tigger ens pengar första gången (eller öht..) man träffar en ny person?
Gaaaah
Senast redigerad av MissDecibella 2023-08-28 kl. 19:58.
2023-08-28, 20:01
Medlem
Citat:

Helt övertygad.

SPOT ON! Skulle gärna se att nån länkar till hennes första annons på nån sida typ rosasidan eller kan gräva lite i det. Eller om någon kan trolla henne och lägga upp konversationen här. Hon skulle kunna mörda sin egna morsa för en 500. Helt spritt språngande GALEN är hon.
2023-08-28, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
”Så tråkigt att man bara har tusen kronor kvar sen för att man måste betala tillbaka till honom och sen inga pengar till att betala hyran” eller vad hon nu kräkte ur sig.

Hade hissen gått ända upp hade hon begripit att om hon inte hade lånat av honom till att börja med hade hon heller inte behövt betala tillbaka något till honom sen ..

Hon är extremt provocerande och jag vet inte varför jag ens kollar på skiten!

Edit; Vem tigger ens pengar första gången (eller öht..) man träffar en ny person?
Gaaaah

Samma här jag blir förvånad att jag fastnat att kolla på idioten, men som sagt det är något fascinerande med en idiot som får gå lös. Haha
2023-08-28, 20:05
Medlem
Här golar Jossan ner Emelie om att hon käkar piller👍😂
https://streamable.com/uftf02
2023-08-28, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KatanaYabaiYomi
SPOT ON! Skulle gärna se att nån länkar till hennes första annons på nån sida typ rosasidan eller kan gräva lite i det. Eller om någon kan trolla henne och lägga upp konversationen här. Hon skulle kunna mörda sin egna morsa för en 500. Helt spritt språngande GALEN är hon.

Det låter roligt, men jag hade inte haft tålamodet till att diskutera med den där jävla idioten.
Suicidal deluxe.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in