2023-08-28, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nobody86
Sånne som deg imponerer…
Tatt ut 5,57 mill i lønn i 2022
Lær deg å lese regnskapstall, også kan du poste her

ja, lederlønn hadde vært mer presist fra min side. Fortsatt underskudd tre siste år, selv om det ikke trenger å være kritisk.

Få deg litt stil, så kan du også poste her
Citera
2023-08-28, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drsniffer
Har ikke sjekket, men vedkommende kan ha lastet ned årsregnskapene og lest notene. Der vil det fremkomme om det er tatt ut lederlønning eller ikke. Denne posten er lønn samlet…

Kan være at lederlønning inngår i i posten for lønn, men i 2020 og bakover var lederlønn bokført spesifikt. Så enten har han ikke tatt ut lønn til seg selv, eller regnskapsfører har endret praksis
Citera
2023-08-28, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
ja, lederlønn hadde vært mer presist fra min side. Fortsatt underskudd tre siste år, selv om det ikke trenger å være kritisk.

Få deg litt stil, så kan du også poste her

Ikke lenger krav om å spesifisere lederlønn i regnskap
Citera
2023-08-28, 13:31
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lskgogo
Politiet sa jo at de lette etter sikkert åsted for drapet. Kan det ikke være at han har blitt skutt ett annet sted, før han har blitt fraktet ditt han ble funnet.
Kanskje politet har prøvd trikset å be noen om å komme til åstedet for å snakke med dem uten å oppgi nøyaktig hvor det er. Et triks politiet kan benytte, men hvem vet.

Blir uansett interessant å se hva som kan komme frem på pressebrief i dag.
Citera
2023-08-28, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Kanskje politet har prøvd trikset å be noen om å komme til åstedet for å snakke med dem uten å oppgi nøyaktig hvor det er. Et triks politiet kan benytte, men hvem vet.

Blir uansett interessant å se hva som kan komme frem på pressebrief i dag.

Er nok fint lite som.kommer frem der annet enn "vi jobber intensivt med saken og har gjennomført masse vitneavhør siste dagene hvor vi begynner å danne oss et klarere bilde. Det var det vi hadde, takk for nå."
Citera
2023-08-28, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cbwollestad
Er nok fint lite som.kommer frem der annet enn "vi jobber intensivt med saken og har gjennomført masse vitneavhør siste dagene hvor vi begynner å danne oss et klarere bilde. Det var det vi hadde, takk for nå."
Du skal ikke se bort fra at politiet sier ting for å provosere en mistenkt de har full span på for å fremprovosere feil og bevis.
Citera
2023-08-28, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Kan være at lederlønning inngår i i posten for lønn, men i 2020 og bakover var lederlønn bokført spesifikt. Så enten har han ikke tatt ut lønn til seg selv, eller regnskapsfører har endret praksis

4 ansatte og 4,7 mill i rene lønnskostnader.. Vil være overraskende om det ikke ligger egen lønn i den posten.
Isåfall har de øvrige ansatte hatt det relativt fett.
Citera
2023-08-28, 14:02
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cbwollestad
Man kan kanskje få mer innsikt i hvordan politiet tenker. Om det er snakk om en «ny krimgåte» eller om de har litt mer kontroll, tenker jeg.
Citera
2023-08-28, 14:02
Medlem
Pressekonferanse: Ingen ny informasjon i dag. Komplisert sak. Helt nødvendig å etterforske bredt. Bistand fra hele SørØst-politidistrikt og Kripos. Denne tråden kan bli lang, veldig lang.
Citera
2023-08-28, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gutzi
Pressekonferanse: Ingen ny informasjon i dag. Komplisert sak. Helt nødvendig å etterforske bredt. Bistand fra hele SørØst-politidistrikt og Kripos. Denne tråden kan bli lang, veldig lang.
Hva tror du saken i bunn og grunn dreier seg om, Gutzi? Jeg hører Avhørt på nytt nå og skriver ned noen refleksjoner i kveld. Mye jeg ikke snappet opp første gang
Citera
2023-08-28, 14:10
Medlem
drsniffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gutzi

En lidelse å høre på, men jeg hørte likevel på hver eneste selvfølgelighet. Jeg må være gal…
Citera
2023-08-28, 14:10
Medlem
Jeg kom på en ting ang fluktrute etter drapet. Motorsykkel er kanskje det beste alternativet. Naturlig maskert med hjelm, kommer seg raskt unna og forbi hindringer og blir ikke registrert av fotobokser. Da kan GM kjøre raskeste vei sørover. Kanskje derfor politiet kun har bedt om dashcam-video sørover. Det ser kanskje ut som de er usikre på hvilken vei GM tok ut fra Veerntjern, men at de vet at han ikke dro nordover fra Ådal eller Bjoneroa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in