2023-08-21, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oskii
Tackar, troligt alltså att det är två sidor av myntet?
Yup...
Citera
2023-08-21, 18:57
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
1. Nei. Men när BO utsattes för våld i 2022 greps två utlänningar i 50-årsåldern under en helg och sedan släppt
2. Liberalist-partiet
3. Nei.

Inget extremt parti med andra ord. Sällan någon blir förföljd i flera år vilket BO verkar ha blivit. Och därtill mördad.

Svartsjukedrama. Något relaterat till familjen. Eller vanföreställningar och självmord.

Sorgligt oavsett men ska bli intressant att följa.
Citera
2023-08-21, 19:01
Medlem
De sladdede bildene av taggingen sier blant annet «Homo Arne».
Citera
2023-08-21, 19:02
Medlem
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...en-foer-drapet

Ny artikel. Inte många fall jag intresserar mig för men detta är verkligen intressant.

Har två gemensamma vänner med honom på Facebook. Såg inlägget han delade på min vägg med bilder och från övervakningskameran. Trodde absolut inte det skulle gå så långt att han skulle bli mördad…
Citera
2023-08-21, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saniata
De sladdede bildene av taggingen sier blant annet «Homo Arne».

Jag fick direkt lite homo vibbar av honom. Inget fel på det, men det kanske styrker min teori?
Citera
2023-08-21, 19:09
Medlem
Ny sak på vg som viser tidslinjen fra første Brann til drap. Nevner også de to mennene som ble sluppet fri.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...en-foer-drapet

I følge Jodel er skriften som er sensurert i taggingen «homo Arne»
Senast redigerad av Susa94 2023-08-21 kl. 19:11.
Citera
2023-08-21, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oskii
Jag fick direkt lite homo vibbar av honom. Inget fel på det, men det kanske styrker min teori?

Nja, nei altså, media skriver at det handler om folk i hans omgangskrets og at det er derfor det er sladdet.

« NRK har valgt å sensurere deler av taggingen fordi den også omtaler andre personer i kretsen rundt drapsofferet Jonas Aarseth Henriksen.»

https://www.nrk.no/osloogviken/noen-...oss-1.16523131
Citera
2023-08-21, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81

Politiet vet mye mer enn oss... tror jeg.

Det tror jeg også. De har sikkert flere navn hvor de sjekker ut telefonlogger, aktivitet på SoMe, uttak av kontanter, bompengepasseringer, bruk av kreditt/bankkortkort, etc.

Og selv om politiet har noen som allerede nå er sterkt mistenkt, kan de av taktiske grunner vente med pågripelse for å se hvem den/de mistenke har kontakt med, og om deres daglige rutiner har endret seg.
Citera
2023-08-21, 19:58
Medlem
Lukter nesten litt Laila Bertheusen av det her rundt hærværk etc. Mange likhetstrekk når det kommer til bilbrann og tagging. Noe har han nok visst om noen av hendelsene, selv om han hevdet han ikke hadde peiling på hva og hvem. Mye transport av div varer fra Øst-Europa, eller evt en gal eks. Tragisk uansett
Citera
2023-08-21, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Susa94
I følge Jodel er skriften som er sensurert i taggingen «homo Arne»

Jøss. Er det barn som har tagget eller?
Citera
2023-08-21, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av datomerking
Vet ikke om det har relevans for saken, men ser en har reagert med latter-emoji på hans siste innlegg på Facebook. Var inne og tittet i går, og nesten sikker på at det ikke var der da… Fra Litauen, og ser ikke sånn veldig stødig ut😅

haha ja han så JÆVLIG lite stødig ut. Har en magefølelse at det er østeuropeere som er involvert uten at jeg egentlig vet helt hvorfor. De har mindre terskel for å utføre vold.
Senast redigerad av Antarath 2023-08-21 kl. 20:08.
Citera
2023-08-21, 20:10
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amplifi
Kan det også være at de møttes der mandag også og at GM truet han og dette var skremselsskudd. Hvorpå de igjen møtes torsdag, men da med et annet utfall..?

Jag fick intrycket att han bara varit borta under torsdagen… så nu kan han ha varit borta längre? Hållit sig gömd men blivit hittad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in