2023-08-27, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiederErmaFrost
I FUP får man veta en bråkdel. SD tvingade och blev våldsam när LW inte raderade sina loggar.

Tycker du ? många vet mer än de säger.

Varför öppnade inte dessa sina käftar och berättade vad dom visste när utredningen fortfarande var aktiv?.
Citera
2023-08-27, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Vad har det med HD att göra?
Menar du varför hon var misstänkt ?

Citat:
Varför öppnade inte dessa sina käftar och berättade vad dom visste när utredningen fortfarande var aktiv?.
Vet inte alls faktiskt.. om det är något jag missat. Jäv.
Citera
2023-08-27, 11:58
Avslutad
Citat:
Vad har det med HD att göra?
HD är den enda som varit aktuell som GM, förutom Stefan, hon "avskrevs" men misstankar kvarstod.
Citera
2023-08-27, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
HD är den enda som varit aktuell som GM, förutom Stefan, hon "avskrevs" men misstankar kvarstod.

Åklagaren gick ut i tv och förklarade att HD var helt avskriven från misstanke i mordet på LW.
Citera
2023-08-27, 12:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hans66
Åklagaren gick ut i tv och förklarade att HD var helt avskriven från misstanke i mordet på LW.
Ja, offentligt ja, men inte bakom de fyra väggarna.

En annan åklagare påstod att ingen misstanke mot den äldre mannen kvarstod, efter Stefan död....det var ren lögn det också
Citera
2023-08-27, 12:15
Medlem
Citat:

En annan åklagare påstod att ingen misstanke mot den äldre mannen kvarstod, efter Stefan död....det var ren lögn det också

Då måste jag ge HD och SOA applåder som inte bara lurade sin omgivning utan dessutom kollrade bort hela Örebros rättsinstanser och gick fria från straff, helt jävla underbart.
Citera
2023-08-27, 12:25
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Menar du varför hon var misstänkt ?

Nej. Jag menar: varför lägger du skulden på HD?

Citat:
HDs liv .. hon är inte bättre .. snarare mycket sämre med 2 vuxnas liv bort-raderade och barn utan föräldrar.
Citera
2023-08-27, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hans46
Då måste jag ge HD och SOA applåder som inte bara lurade sin omgivning utan dessutom kollrade bort hela Örebros rättsinstanser och gick fria från straff, helt jävla underbart.
Hmm är Hanna öppen med sina diagnoser ?
Av vilken anledning var hon på sjukhuset så ofta som barn och är det "silkesvantar" behandling så fort det handlar om Hanna ?

Citat:
Nej. Jag menar: varför lägger du skulden på HD?
Det är synd att de har bedragit Hanna.. hur kunde de ?
Samt att hon är smartare och friskare än hon medger.. smart nog att frisera verkligheten och mörda.
Citera
2023-08-27, 12:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hans66
Så kan man ju se på det, jag tillhör snarare dom som anser att brottslingar ska ställas inför rätta och dömas till det straff dom gjort sig förtjänt av
Citera
2023-08-27, 12:35
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:

Är det vad du vet eller vad du tror?
Citera
2023-08-27, 12:38
Medlem
Citat:
Är det att skända och smutskasta när jag skriver om vad som står i FUP? Hennes egna ord som hon själv har skrivit? Är det tråden som ska bestämma hur LW var? Idealisera och skönmåla? Har hon inte rätt att bli ihågkommen som hon var? Hon har lämnat så mycket info om sig själv på sociala media och i konversationer med sina vänner. Hon har inte försökt dölja vem hon var. Hon tyckte inte att hon gjorde något fel så hon hade ingen anledning att dölja något. Genom att ni blir upprörda över vad budbäraren (jag) skriver om henne så är det ni som fördömer henne. Varför skulle ni annars behöva ljuga och skönmåla för att försöka dölja vem hon var?

Jag hade slutat läsa och skriva här men så råkade jag gå in här igen och upptäckte att några användare fortfarande var här och spred sina lögner. Jag tänker inte tiga om sanningen medan några hatare försöker förstöra HDs liv också genom sina lögner. Det räcker nu.

Du tar inte hennes egna ord. Det är du som värderar henne och får henne framstå som billig. Rent klar hat och skändande från din sida. Dessutom ljuger du mycket. Vi vet att LW var den ärliga av alla. Hon var öppen med sina misstag och brister. Hon var omtyckt av många för sin personlighet. Det var inte Stefan och Hanna Davidsson. De ljög och smusslade och saboterade mordutredningen tillsammans med Jerry Gray och vänner inom den innersta kretsen.
Senast redigerad av SupergodTanke 2023-08-27 kl. 12:42.
Citera
2023-08-27, 12:44
Medlem
Citat:
Är det vad du vet eller vad du tror?
Har du någon som helst koppling till Örebro så vet du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in