Citat:
Ursprungligen postat av
Goldentie
Skall vi tippa på att Anjos nästa projekt blir Qanon? Det verkar tillräckligt obskyrt för att passa hans ändamål, många views och mer klirr i kassan. Ta konsekvenserna? Inte Anjo, han är ju bara en youtuber
https://youtu.be/_9x2E3VrxKk?si=DfYA5ftUWOAqx3Ju
Han kör vidare med hbtq, intervjuar en transperson...
Finner inga ord, hela Anjo lyser av skräck över att hans barn ska luras att tro att dom är fel kön...
Han förstår verkligen inte, utan tror att barn luras att tro att dom är någonting dom inte är.
Tex. Lyssna vid 40:30 citat
"Jag har fått eh, ah, att nu på skolor, så ska sjuk-eh, nej, skolsköterskan, eh, enligt läroplanen, eh, mm, varje tioåring, så ska dom fråga dom om när dom ska träffa skolsköterskan, ifall dom känner sig som en pojke eller som en flicka, oavsett vad dom föddes till och det är väl där någonstans folk blir lite oroliga för att jag skulle vilja fråga dig, för att det jag fick mest kritik över när jag började prata om det här, var att jag använde ordet hjärntvättning, skulle du säga att att det är ett okej sätt att uttrycka sig på, när det kommer till dom här sakerna, eller tycker du jag skulle uttryckt mig på ett annat sätt om du förstår hur jag tänker?"
Anjo är väldigt oroad över att tappa kontrollen över sina barns utveckling, någonting han inte kan styra över, nu när dom är i skolans våld...
Undrar om barnen blit utfrågade grundligt när dom kommer hem om vad lärarna/vuxna har sagt under dagen.
Tror att Anjo i själva verket är livrädd över att barnen kommer berätta om hur det verkligen är där hemma...och att dom ska luras att tro att dom vill vara någonting dom inte föddes till...