Citat:
ikke den dårligste hypotesen dette, det må være noe mer enn den forsikringssaken slik JAH har fremlagt denne saken, og det skal litt til for at en vanlig tulling fra Hønefoss skyter en person, at flere i nærmiljøet, smågangstere/pøbler har latt seg involvere mot betaling er mer forståelig, men at de kun er rekruttert av utenforstående østeuropeere er heller ikke helt logis, en sammenblanding av lokale i et større nettverk virker derfor mest logisk, men klart, folk slutter aldri å overraske og misunnelsen på småplasser er stor, noen mente det mulgiens ikke var plass til flere i samme bransje og det e rikke utenkelig at JAH har tråkket ned noen på sin vei opp
Hva tenker dere om denne hypotesen, postet i innlegg nr 64 her: https://forum.kvinneguiden.no/topic/...ge/4/#comments
? (Se spoiler. Innlegget blir nok ikke stående i lang tid på KG)
? (Se spoiler. Innlegget blir nok ikke stående i lang tid på KG)
Skrevet 5 minutter siden
Min hypotese er ;
Det brant et kjøretøy før saken som senere blir omtalt som forsikringsvindel. Sannsynligvis fått greit igjen på forsikringen på det første kjøretøyet.
Jonas lanserer så på tull som han sier jaf podcastene, at det hadde vært best om kjøretøyet brant. Her tror jeg han selv pynter veldig på sannheten og at han viste han ville få mere for kjøretøyet hvis det brant. Hvor ofte tuller du om at kjøretøy bare skal brenne opp? Nemlig.
Videre er hypotesen min at han har rotet seg opp i noe øst europeisk drama, dette med tanke på at han åpenbart har hatt et stort nettverk fra øst euro. potensielt at det har vært smugling involvert.
1) hvorfor drepe over henlagte/saker man er sjekket ut av?
- jeg mener at kjøretøy sakene sannsynligvis ikke er grunn til drapene.
2) lite til ingen fremgang i sakene totalt sett.
- jeg mener dette sannsynligvis beror på at det er vanskelig å få tak på, avhørt, sikre bevis, utlevert osv i øst Europa.
3) han ble skutt.
- terskelen for å skyte noen i Norge er høy, sjøl blandt kriminelle. Ola normann stikker folk ned med kniv eller lignende. Jeg mener valg av metode styrker hypotesen rundt at dette dreier seg om en borger fra Øst Europa.
4) Avhørt podcasten
- jeg annser at den er svært pyntet på av Jonans og at det er langt fra den fulle å hele sannheten.
Sannsynligvis viste han ikke hvem som kom etter han men hvorfor tror jeg han har vist.
5) taggingen/hærverk
- det er mye forskjellige beskrivelser og mange forskjellige metoder/skrifter som er brukt.
Jeg finner det sannsynlig at det ikke er en gjerningsmann men heller et kriminelt nettverk. Og at det potensielt har blitt "ansatt" små pøbler for å utføre dette.
Skrevet 5 minutter siden
Min hypotese er ;
Det brant et kjøretøy før saken som senere blir omtalt som forsikringsvindel. Sannsynligvis fått greit igjen på forsikringen på det første kjøretøyet.
Jonas lanserer så på tull som han sier jaf podcastene, at det hadde vært best om kjøretøyet brant. Her tror jeg han selv pynter veldig på sannheten og at han viste han ville få mere for kjøretøyet hvis det brant. Hvor ofte tuller du om at kjøretøy bare skal brenne opp? Nemlig.
Videre er hypotesen min at han har rotet seg opp i noe øst europeisk drama, dette med tanke på at han åpenbart har hatt et stort nettverk fra øst euro. potensielt at det har vært smugling involvert.
1) hvorfor drepe over henlagte/saker man er sjekket ut av?
- jeg mener at kjøretøy sakene sannsynligvis ikke er grunn til drapene.
2) lite til ingen fremgang i sakene totalt sett.
- jeg mener dette sannsynligvis beror på at det er vanskelig å få tak på, avhørt, sikre bevis, utlevert osv i øst Europa.
3) han ble skutt.
- terskelen for å skyte noen i Norge er høy, sjøl blandt kriminelle. Ola normann stikker folk ned med kniv eller lignende. Jeg mener valg av metode styrker hypotesen rundt at dette dreier seg om en borger fra Øst Europa.
4) Avhørt podcasten
- jeg annser at den er svært pyntet på av Jonans og at det er langt fra den fulle å hele sannheten.
Sannsynligvis viste han ikke hvem som kom etter han men hvorfor tror jeg han har vist.
5) taggingen/hærverk
- det er mye forskjellige beskrivelser og mange forskjellige metoder/skrifter som er brukt.
Jeg finner det sannsynlig at det ikke er en gjerningsmann men heller et kriminelt nettverk. Og at det potensielt har blitt "ansatt" små pøbler for å utføre dette.