2023-08-23, 21:24
Medlem
CompressorVanes avatar
Damer är många gånger medlemmar i någon form av styrelse. Alltså sitt kompisgäng.

De delar ALLT! Där klubbas allt igenom som ok eller inte. De sitter och hånar män som patetiska, ynkliga, kraftlösa, dåliga i sängen, sämst. De berättar om senaste sexet tex, hur jävla lam du var som bara fick henne att komma fem gånger.

Mest alla män som har eller haft en dam har varit på tal där i det mesta han sagt eller gjort.

Styrelsen kan köra påverkans kampanj på henne. Få henne att lämna en man de inte tycker duger etc och hon kommer följa den. De kan styra henne att utföra psykningar för att kunna ha nåt att skratta åt.

Ett tips, håll er borta ifrån dem. Låt dem sitta och skratta åt vad deras katter gör istället.
Citera
2023-08-23, 22:28
kvinnor älskar att skryta om deras erövringar och tillgångar, att vara lite bättre än kvinnan bredvid, lika så att ha den största offerkoftan och dem som har det jobbigast eller svårast, allt är en tävling spelar ingen roll vad det handlar om.. vad trot du de annars pratar om på sina tjejmiddagar och på lunchrasten.
Citera
2023-08-23, 22:34
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Damer är många gånger medlemmar i någon form av styrelse. Alltså sitt kompisgäng.

De delar ALLT! Där klubbas allt igenom som ok eller inte. De sitter och hånar män som patetiska, ynkliga, kraftlösa, dåliga i sängen, sämst. De berättar om senaste sexet tex, hur jävla lam du var som bara fick henne att komma fem gånger.

Mest alla män som har eller haft en dam har varit på tal där i det mesta han sagt eller gjort.

Styrelsen kan köra påverkans kampanj på henne. Få henne att lämna en man de inte tycker duger etc och hon kommer följa den. De kan styra henne att utföra psykningar för att kunna ha nåt att skratta åt.

Ett tips, håll er borta ifrån dem. Låt dem sitta och skratta åt vad deras katter gör istället.
Hur bra ska man vara för att komma så billigt undan som det bara går? Eller räcker det att vara tillsammans med ordföranden i styrelsen?
Citera
2023-08-24, 08:52
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Hur bra ska man vara för att komma så billigt undan som det bara går? Eller räcker det att vara tillsammans med ordföranden i styrelsen?

Bästa är att hålla sig borta.
Eller vara en 10:a, vd för nåt företag som blomstrar, hög inkomst, fin bil, boende, ja vara Mr status de luxe.
Störst chans att de inte kommer bråka.
Styrelsen blir väl grön av avundsjuka bara.
Citera
2023-08-24, 12:13
Medlem
Fantens avatar
Citat:

Du har ju tyvärr till stor del rätt.
´
Det finns bra kvinnor. Ganska många av dom också. Men dom flesta är upptagna och förhållandevis få träskar runt på Tinder och liknande när dom inte är det.
Citera
2023-08-24, 13:43
Bannlyst
Citat:

Det där är skitsnack. Exakt samma sak sker bland snubbar. Man har inte ens bett om att få dela privata detaljer med andra. Ändå händer det. Och en snubbes kompisar kan också sitta och övertyga honom saker om tjejen som de inte har någon aning om, för de känner inte henne.

Rent skitsnackande om henne, övertygelser om vad hon är ute efter. Därför ska man INTE berätta för kompisar om vilka tjejer man har träffat. De bara förstör, för som alla vet ska tjejer idag till varje pris smutskastas och anklagas för saker.
Citera
2023-08-24, 19:48
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Det där är skitsnack. Exakt samma sak sker bland snubbar. Man har inte ens bett om att få dela privata detaljer med andra. Ändå händer det. Och en snubbes kompisar kan också sitta och övertyga honom saker om tjejen som de inte har någon aning om, för de känner inte henne.

Rent skitsnackande om henne, övertygelser om vad hon är ute efter. Därför ska man INTE berätta för kompisar om vilka tjejer man har träffat. De bara förstör, för som alla vet ska tjejer idag till varje pris smutskastas och anklagas för saker.

Jasså du, är du medveten om att vi människor har öron som vi kan höra med?
Det har även jag.

Precis som att jag skulle sitta och hitta på det här.

Det är helt olika saker, män och kvinnor fungerar olika.
Kvinnor kan vara långt mycket mer dirty än män.
Men sånt förnekar väl du.
Citera
2023-08-24, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven

Ingen fara du kan vara lugn min vän. Tjejer pratar bara om killars fina egenskaper när dom diskuterar oss och tar sig några glas vin. Det finns inte på kartan att dom skulle säga något negativt om oss. Tjejerna pratar heller aldrig om hur vi killar är i sängen utan det är en hemlis som dom säger.
Citera
2023-08-24, 22:08
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Bästa är att hålla sig borta.
Eller vara en 10:a, vd för nåt företag som blomstrar, hög inkomst, fin bil, boende, ja vara Mr status de luxe.
Störst chans att de inte kommer bråka.
Styrelsen blir väl grön av avundsjuka bara.
Ja, där har vi män något att sträva efter. Snygg, rik, gärna trevlig, ödmjuk, omtyckt, beundrad. Då skulle man kunna tro att man går säker — fast det tror jag egentligen inte att man gör. Det är bara skitsnacket som ändrar karaktär.
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Ingen fara du kan vara lugn min vän. Tjejer pratar bara om killars fina egenskaper när dom diskuterar oss och tar sig några glas vin. Det finns inte på kartan att dom skulle säga något negativt om oss. Tjejerna pratar heller aldrig om hur vi killar är i sängen utan det är en hemlis som dom säger.
Citera
2023-08-24, 22:27
Bannlyst
Citat:
Jasså du, är du medveten om att vi människor har öron som vi kan höra med?
Det har även jag.

Precis som att jag skulle sitta och hitta på det här.

Det är helt olika saker, män och kvinnor fungerar olika.
Kvinnor kan vara långt mycket mer dirty än män.
Men sånt förnekar väl du.
Jaha? Jag personligen har nog aldrig suttit och recenserat någon killes kuk eller berättat om något sexliv mellan mig eller någon annan. Det är verkligen vår privatsak som ingen annan har att göra med.

Att någon annan tydligen nämnt vårt privatliv har inte gjort något bra alls. Många män klarar ju inte av att höra om en tjej som de inte ens känner utan att börja gapa en massa skitsnack som de knappast har bevis för skulle stämma.

Men ok, försätt med det. Ni saboterar egentligen mest för er själva.

Jag tycker bara att sex är mellan två personer, och så långe de andra inte är delaktiga ska de inte behöva få höra något heller.
Citera
2023-08-25, 00:41
Medlem
Incendios avatar
Idag är jag väl lite för gammal (och framförallt har varit gift för länge) för att ha behov av att prata så intimt med någon väninna, men då när jag gjorde det så delade jag väl mer om oss och hur han fick mig att känna och tänka än om maken själv. Jag hade inte delat information som jag själv inte skulle ha velat att han delat med någon, som hur privata kroppsdelar ser ut. De flesta väninnor har agerat ungefär likadant med mig.
Citera
2023-08-25, 08:41
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Jaha? Jag personligen har nog aldrig suttit och recenserat någon killes kuk eller berättat om något sexliv mellan mig eller någon annan. Det är verkligen vår privatsak som ingen annan har att göra med.

Att någon annan tydligen nämnt vårt privatliv har inte gjort något bra alls. Många män klarar ju inte av att höra om en tjej som de inte ens känner utan att börja gapa en massa skitsnack som de knappast har bevis för skulle stämma.

Men ok, försätt med det. Ni saboterar egentligen mest för er själva.

Jag tycker bara att sex är mellan två personer, och så långe de andra inte är delaktiga ska de inte behöva få höra något heller.

Jag har suttit på ställen där damerna bordet bakom sitter och prata kuksugning och körning i röven, sen sitter de och asgarvar.
Det har hänt mer än en gång.

Jag har hittills inte hört män sitta ute på stan och göra så. Möjligtvis i nåt omklädningsrum att det kunnat bli vulgärt. Du verkar lite inramad när det gäller damer. Många gånger ska de vara fin i kanten men de är värre än män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in