Citat:
Ursprungligen postat av
ziggarillen
Det vet jag inte men dina inlägg genomsyrar att du ömmar för Maja. Går inte att ta miste på men du höll dig länge. Kanske bättre att du håller dig till tiduren om du inte vill bli avslöjad. Dock får man vurma för vem man vill av mördarna..

Du läste alltså inte ens inlägget du svarade på? Det handlade om JJ. Du gick direkt på citera-knappen. Vurmar du lite för JJ månntro?
Jag var i radion en kortis och pratade om hur man kan se att en misstänkt mördare (läs MH) kan bli avslöjad genom att skärm tänds, låses upp, släcks osv med tidsstämplar.
Och jäkla märkligt, nån dag senare så släpper utredningen just den typen av data…
Jag ba’ oj vad fasen är det som händer?? Shit alltså. Var kom kunskapen om den datan från helt plötsligt med sluttider dessutom på MH:s stegserier som avslöjar att hon var vaken längre än vad hon kanske fått det att framstå? Oh my god osv.
Är fortfarande helt chockad över hur den timingen kunde uppstå alltså…jag vill ju bara pyssla med tidsuren. Var ju inte meningen att det skulle ”avslöja” MH på nåt sätt. MH som jag vurmar så för när jag skriver inlägg om JJ.
Att JJ beskrivs som en kass person betyder inte att man per automatik tycker att MH är en bra person. Läs inlägget en gång till. Eller varför inte läsa alla så kanske du får bättre pejl på min inställning och en hel del annat.
Du får vurma järnet men tillskriv mig inte massa skit när jag lirat fram data med mina tidsur som evtl ligger MH i fatet.
Har ägnat halva dan här åt att visa på att vissa saker med MH:s berättelse och tidsstämplarna kanske inte stämmer. Börja läs lite innan du svarar så sparar vi både min och din tid.