2023-08-24, 08:56
Medlem
mesefils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Jag är kanske tekniskt okunnig, men borde inte en bra vpn-tjänst som Mullvad eller liknande få honom att gå förbi Facebooks censur?
Det handlar ju bara om IP-nummer.
Eller kan hans nemesis Zuckerberg ändå kunna identifiera kåt-Tommy, trots att den senares nya ip-nummer är från Kongo?

Jag vill se mer av Tommy på Facebook.
Han är roande på något motbjudande sätt..

Kommer ihåg när han söp med Marcus Birro för ca 10-12 år sedan. Efter det började det bara gå utför för Tommy...
Det finns väl bäst beskrivet i Birro-tråden.

Han identifieras genom att han själv vill synas och få uppmärksamhet på Facebook. Då anmäler någon till Facebook Support som kollar källorna (t.ex. bifogad dom från Örebro tingsrätt eller nyhetsartikel om att han är dömd för sexbrott). När de konstaterat att han verkligen är sexualförbrytare plockar de bort sidan.

Jag tror inte Zuckerberg har något system för att automatiskt identifiera sexualförbrytare, utan det bygger på att Tommy gjort sig ovän med människor (Ruben Agnarsson?) som fortsätter anmäla hans nya sidor.
Citera
2023-08-24, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mesefil
Nu har han skapat en ny sida. Heja Tommy!

Ge aldrig upp!

Snart kommer världen glömma att du köper sex av rumänska flickor och thailändska tanter.

Med Själ & Hjärta

Länken är bruten nu så jag antar att sidan stängt ner av Facebook Support.
Citera
2023-08-24, 11:56
Medlem
mesefils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iegenhogperson
Länken är bruten nu så jag antar att sidan stängt ner av Facebook Support.

Det stämmer. Sidan är borta.
Citera
2023-08-26, 12:10
Medlem
mesefils avatar
Helt otroligt! Det har gått två dygn och Tommy Dahlman har inte skapat en ny facebooksida.
Citera
2023-08-26, 20:28
Medlem
Rimberts avatar
Tommy borde slå sig ihop med Anna Book, som tydligen blivit nyreligiös på gamla dagar. Om de fick med Runar på tåget så skulle de rent utav kunna skapa en helt ny sekt.
Förkunnaren Tommy, sångfågeln Anna och superstjärnan Runar - vad kan gå fel?
Det låter som ett superdynamiskt triumvirat.
Senast redigerad av Rimbert 2023-08-26 kl. 20:55.
Citera
2023-09-01, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Tommy borde slå sig ihop med Anna Book, som tydligen blivit nyreligiös på gamla dagar. Om de fick med Runar på tåget så skulle de rent utav kunna skapa en helt ny sekt.
Förkunnaren Tommy, sångfågeln Anna och superstjärnan Runar - vad kan gå fel?
Det låter som ett superdynamiskt triumvirat.

Ja, i teorin skulle de kunna kampera ihop men du har också här satt ihop tre stycken obotliga egoister. Ingen av dem kan samarbeta med någon annan överhuvudtaget, är jag rädd.

Tommy trycker ner och plattar till och är lynnig och hans alkoholproblem gör att han ringer och skäller ut andra. Han parasiterar på andras pengar.

Runar har tappat det helt. Han hatar nu alla utom sig själv. Han ser sig som världens frälsare och det kommer inte gå annat än rakt neråt. Han kan inte vara snäll mot någon, visa empati eller ge någon annan uppmärksamhet.
Han vill inte jobba och betala skatt och vill slänga ut alla kriminella utlänningar utom sig själv. Han har inte svenskt medborgarskap ens. Erkänna sina grova ekonomiska brott kan han inte göra men gnälla på kriminalvården gör han istället. Det är lättare. Sådan usel person är han.

Anna är så uppmärksamhetstörstande och krävande och kan prata om sig och sina problem i timmar på Instagram. Det är alltid väldigt synd om henne för andra är dumma.
I Anna finns iallafall en empatisk ådra och hon vill sprida glädje och värme.

Ibland undrar jag om det är kändisskapet i sig själv som förstör människor eller om de var skadade innan?

Ursäkta mitt gnällande idag men de två männen gör mer skada än nytta. Anna har lite problem med sitt fluktuerande känsloliv och sin verklighetsförankring men hon är verkligen ingen elak person. Till skillnad mot herrarna.
Underbart om Anna hittat Jesus. Det visste jag inte. Runar och Tommy behöver gå till Jesus med sina liv och få till förändring och förvandling.
Citera
2023-09-05, 16:27
Medlem
HomoHitlers avatar
Inga nyheter om den vidrige impotente predikanten? Så tyst och tråkigt....
Citera
2023-09-05, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Inga nyheter om den vidrige impotente predikanten? Så tyst och tråkigt....

Tommy har fullt upp med sina studier. Har tar dem på mycket stort allvar. Det här kommer att bli något riktigt stort.
Citera
2023-09-05, 18:41
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlssonJ
Tommy har fullt upp med sina studier. Har tar dem på mycket stort allvar. Det här kommer att bli något riktigt stort.
Men igårkväll tog han ett välförtjänt återfall och var ute på nätet och härjade. 😇
Citera
2023-09-05, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Men igårkväll tog han ett välförtjänt återfall och var ute på nätet och härjade. 😇
Berätta mer 😀 Var ?? 😀
Citera
2023-09-05, 19:17
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix

Nu måste du berätta mera tack
Citera
2023-09-05, 20:30
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Nu måste du berätta mera tack
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0JyQbWs4QwhyibVJcgBW5T55 CMN9G9URLCJR2hvBZsTuGJyANw4nqXwjw2b59s32Jl&id=1000 89034370404
I går snodde han väninnan Yvonnes konto. Han brukar göra det när han fyllesurfar eftersom sexförbrytare inte får ha konto på Facebook.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in